(Jennie)
Şu an Kwang karne alıyor. 2. Sınıftan mezun oluyor. Çok heyecanlı görünüyor.
Size şu 3 yıl içerisinde ne olduğunu anlatayım.
İlk olarak Rosé ve Jimin evlendi ve bir çocukları var 1 yaşında.
Rosé salona geldi ve bize bir şey söyleyeceğini söyledi.
Rs: Söylüyorum hazır mısınız?
Yg: Hadi şöyle.
Rs: Ben hamileyim.
Benim ve Yoongi'nin yüzünde kocaman bir gülücük oluşurken Jimin Şoka girmişti. Hareket etmiyor veya tepki vermiyordu.
Jm: Sen ciddi misin?
Rs: Evet.
Jimin ağlamaya başlamıştı.
Yg: Neden ağlıyorsun?
Jm: Çok mutluyum.
Diye devam ediyordu. Size bir anımızı daha anlatayım.
Pikniğe gitmiştik ve arabayı Yoongi sürüyordu. Birden sahile doğru sürmeye başlamıştı.
Jn: Nereye gidiyoruz?
Yg: Sahile.
Jn: Aydınlandım. Saol.
Sahile geldiğimizde bir yol görmüştüm. Araba durduktan sonra Yoongi kapımı açtı ve elimden tutarak beni indirdi. Mumlarla çevrili yolda yürürken ona hayranlıkla bakıyordum. O durduğunda ben de durmuştum. Birden diz çöktü ve bana evlenme teklifi etti.
Yg: Jennie , benimle evlenir misin?
Gözümden yaş gelmişti.
Jn: E-Evet.
Yüzüğü parmağına taktıktan sonra ayağa kalktı ve beni öptü.
Başka bir anıda böyleydi.
~~~
Nasıl bitireceğimi bilemedim aq. Pek duygusal konuşmalar yapamam bu yüzden direk normal hikaye bitirişimi yapıp gidiyorum.
Görüşmek üzere.💛
(Çok saçma bir final.)
(Bu arada yeni bir hikayeye başladım. Yoonnie ve Lizkook barındırıyor.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDYLLİC \\ Yoonnie - Jirose (Tamamlandı.)
FanfictionIdyllic : cennet gibi huzurlu (hikayenin adıyla hiç alakası yoktur.)