Oğuz'un mesajına karşı benimde bir şeyler yazmam gerektiğini düşünüyorum ki ellerim kılavyeyle buluşuyor:
-Evet adım Derya sen oğuzdun değil mi arkamda oturan?
Diye yanıt verdim, ve gönderdim.
Çok geçmeden tekrar mesaj geldi
Oğuz okul: Evet tanıştığıma memnun oldum hatırladım sen önümde oturan güzel kızdınDüşüncelerim: (bi dakika güzel mi dedi o ne alaka hayır hayır çok yanlış anladım yoo güzel derken ne kastediyor ki ay kafam karıştı)
Bu düşüncelerden sıyrıldığım gibi tekrar dünyaya döndüm ve mesaj yazmaya başladım
-Pek güzel sayılmam ama evet senin önünde oturuyorum😅, dedim.
Hemen gördü, ah bu mavi tiki çok seviyorum
Ve yazıyo acaba şimdi ne görücem diye düşünürken mesaj geldi
Oğuz okul: Niye öyle diyorsun bence gayet güzelsin.
Bu mesaja karşı utanmıştım ama ders çalışamadığını aklıma gelince direk :
-Şey benim ders çalışmam lazım ama sonra görüşürüz ,yazdım
Buna karşılık
-Tamam güzellik yazıp çıktı.
Çok fazla samimi gelmişti hoşuma mı gitti yoksa rahatsız mı oldum bilemiyorum.
Ama biraz ders çalışıp yatmalıyım diye düşündüm, zaten yorucu bi gün olmuştu 1 saat kadar ders çalışıp kendimi uykunun kollarına usulca bıraktım...
****Birden rüyanın arasına bi ses karıştı...
Dıtttt dıtttt dıııttttt
Gözlerimi araladığımda rüya değil de kalkma saati olduğunu fark ettim, aşağı mutfağa indim annem üzerini giyinmiş acele ile bana kahvaltı hazırlama derdine düşmüştü ve işe geç kalacağım diyip duruyordu.
-ben kendim hazırlarım diyip uyardım
Tamam dedi ve yukarıya çıkıp hazırlanmaya devam etti.
Mısır gevreği ve süt her sabahımın olmazsa olmazı çünkü çooook seviyorum hemen bi kase ye koyup yedikten sonra acele ile yukarı çıkıp giyinmek için dolabıma yöneldim.
Giyecek hiç bir şeyim yok kız triplerine girmeden hemen kıyafetimi seçtim, yırtık kotum ve sarı sweatimi giydim
Kombin:Saçlarıma hiç dokunmak istemedim hafif düzeltip çıktım.
Çantam çok hafifti sonuçta ilk günler yürümek kolaydı, belki sonralarda Doğum günümde falan bi araba alırlar hayalleri kurarkenn okula geldiğimi fark ettim. Sınıfa geçtiğimde erken geldiğimi düşünerek saate baktım daha yarım saat vardı. Esma'ya mesaj attığımda görmedi sanırım daha evde ve uyanmamış😂.
Kantine geçmeye karar verdim aşağı indim ve kendime yeşil çay alıp bir masaya oturdum. Çayımı yudumlayıp bir şeyler düşünürken yüzümü tekrar masaya çevirdiğimde Oğuz'un karşımdaki sandalyede olduğunu gördüm...-senin ne işin var burda.
Bunu söylerken gülmüştüm ama aslında biraz korkmuştum birden onu karşımda görünce, ne desem boş o kadar tatlı gülüşü var ki durduk yere gülesi gelir-hiççç öylesine oturdum erken gelmişiz baya kimse yok,dedi.
-Evet fark ettim daha 20 dakika var.
Dedim bıkkınlıkla o da bana şöyle yanıt verdi.-daha çok varmış o zaman sohbet edelim zaman akıp gider.
Bu sözünün karşısında gülmemek elde değildi, onaylar bir şekilde kafamı aşağı yukarı salladım.
Eee nasılsın güzellik dediğinde gülerken gözleri kısılmışıtı.
Bense biraz farklı bir şekilde bakınca anlamış olacak ki, rahatsız olmuyorsun değil mi? , diye sordu.
Bende yooo niye rahatsız olayım ki diyip güldüm.
Biraz kendinden bahset dedim gerginliği bozmak amacıyla.
O da seve seve anlatacakmış gibi bi doğruldu:-Ben Oğuz bunu zaten biliyorsun dedi ve güldü. Sonra devam etti pek ders çalışmazdım aslında son sene bi gaz geldi ve burdayım dedi. Aslında çok tatlı ve samimiydi, dikkatle dinlemeye devam ettim... eee bide sevgilim yok anlıycağın sapım dedi ve yüksek bir ses tonuyla gülüp dudağını büzdü.
Cidden komikti bende baya güldüm sonra yazıkkk diye hiç vermeyeceğim bi tepki verdim, ama o an çok içimden gelmişti.
O da gülerek sohbete devam etti.İç sesimle: (gözlerine bakmak hoşuna mı gitti Derya, niye bu kadar güldün ki?
-Çünkü çok komik.
Ama sen bu kadar gülmezdin.çok yakışklı dimi?
-Ay evetttt...)
Dışardan deryaa diye bir ses gelince irkildim, birden dalmışım demek ki çocuk korkmuş 😂.
-bir şey mi oldu? Diye sordu
Bende kafamı olumsuz anlamda iki yana salladım. O sıra zilin çaldığını fark ettik ve sınıfa geçmek için ayaklandık ...Oğuz'dan...
Derya cidden çok güzel bi kız ya diye düşünmekten kendimi alamıyorum sanki ilk gördüğümde bana bi büyü yaptı akşamları parmaklarımı durduramaz oldum telefonu saklatmalıyım😂 diye düşünürken beni kendi dünyamdan çekip aldı güzellik
-Oğuz ders başlıyo hızlı ol.
Derken bile tatlı olmuştu bana niye böyle hissettiriyordu ki bu kız hayır oğuz biraz daha tanımadanç aşık olamazsın diye kendimi uyardıktan sonra sırama geçtim.
Hoca girmiş ders başlamıştı bu gün ne olacaktı acaba ve ben haftaya 19 oluyorum. Derya'nın Doğum günü ne zaman ki ?
Ehliyet aldım artık araba alırlar heralde diye düşünürken hoca yanıma geldi ve sordu:
-Ne oldu sana daldın gittin?
Yok bir şey diyip güldüm kadın beni çok takmıyıp yanımdan ayrıldı.
Ders bitiminde kendi duygularımın karmaşıklığı yüzünden kötü hissediyordum ama içimden bi ses Deryayı daha da çok tanımak istiyor...
******Oğuz bu ders çok düşünceliydi hoca bile fark etti. Niye böyle acaba ama benimle bir alakası yoktur banane diye düşünerek Esmaya yöneldim
-Kanka bu gün çıkışta bir şeyler yapalım.
Biz farkında olmadan Esma ile çok yakın olmuştuk ve Esma ile ortaokulda aynı sınıftaymışım,
Nasıl hatırlamam diye baya şaşırsamda ortaokulu unutmuşum sanırım. 😂
Esma, olur diye cevap verince.
Tamadır anlamında kafamı aşağı yukarı salladım ve derslerin hızlı geçmesi için dua ettim...Öğle yemeği zamanı geldiğinde ise kantine indik çok acıkmıştım ama çok yemek istemedim dışarı çıkıncada yemek yersek çok şişerdim sadece patates kızartması ve içecek aldım Esma'da aynılarından alınca bir masaya geçtik.
Yemeğimi yerken aklımda hala yalnız olduğum düşüncesi dört dönüyordu, sanırım ilgiye ve sevgiye ihtiyacım var.
Aslında Oğuz çok yakışıklı samimi ve şeker bi çocuk ama o bana bakmaz diye düşünüp bi an üzüldüm. Esma fark etmiş olacak ki ne oldu sana diye çıkıştı
Hiç bir şey söylemeyip gülümsedim, sonra yok bir şey ya diyip geçiştirdim.
Sonra ki dersler hızlı geçmişti ve bir gün daha bitmişti.
Çantalarımızı alıp çıkışa geldik tam bahçeden çıkarken arkadan
Adımı yüksek bir tonda işittim sesin geldiği yöne doğru dönüp baktığımda, Oğuz'un seslendiğini anladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki düzelir dünya
Novela JuvenilHüzünlü başlangıçlar belki de güzel biter kim bilir .Bunu yaşayarak öğreniriz bazen bu yaşananlar insana farklı farklı özellikler katarken bazen bir lanet gibi üstümüze yapışır ...