Prológus

348 20 2
                                    

Sziasztok! Itt az új történet prológusa, remélem tetszeni fog!  A másik új történetet (I'm begging you for..) megtaláljátok a profilomon, ha érdekel.

(A sztori végig Shawn szemszögéből játszódik)

"SHE'S GOT PARTICULAR TASTE"

- Ő különleges, Andrew. - pillantok a lányra, aki éppen eltökélten üti a boxzsákot. - Hidd el, tényleg az. Elkéri a nevedet és a számodat, aztán kitörli és elsétál. De oh, olyan különleges mikor nálam van. - a menedzserem halkan felkuncog, de figyelmen kívül hagyva folytatom. - Sajátos ízlése van, és megszállottja az üldözésnek. Nem pazarolja az időt beszélgetésre, hanem rögtön az arcodhoz hajol...

- Rendben Mendes, értem. Ne folytasd! - nevet fel a férfi, mire mérgesen nézek rá. - Nem különleges, csak vonzó. Nem való még neked a szerelem, Shawn. Foglalkozz a dalszerzéssel és a karriereddel!

- De nem, nem erről van szó, teljesen félre értessz. - túrok bele a hajamba. - Nem vagyok belezúgva. Szó sincs itt szerelemről. De... Nem tudom megmagyarázni, egyszerűen vonz a személyisége, képtelen vagyok ellenállni. Ő olyan... Más...

Andrew rosszallóan néz, bár nem teszi szóvá nemtetszését.

- Oké, te kanos állat. De most dolgunk van, a turnéra jól kell kinézned. Ne felejtsd el, hogy sztár vagy, akiért milliók rajonganak. - sóhajt. - Fogd azt a súlyt és arra koncentrálj, ne Bella-t bámuld!

Valahogy be kéne fűznöm. - döntöm el, ahogy megragadom az 50 kilós kettlebell-t. Újból felé pillantok és észreveszem, hogy engem bámul... Minden erőmet összeszedve guggolni kezdek a súllyal, és bár a lábaim az ötödik után majdnem felmondják a szolgálatot, én meg sem állok 15 guggolásig. Örömmel nyugtázom, hogy sikerült lenyűgöznöm őt. Szégyentelenül csorgatja a nyálát a látványra. Fáradtan leteszem a súlyt, és a maradék erőmet összeszedve megindulok felé. Beszélni akarok vele.

- Hello. - köszön, mikor mellé érek.

- Szia! - mosolygok rá, megvillantva a tökéletes fogsorom. Ő vigyorogva a kulacsáért nyúl, lecsavarja a kupakot, majd kortyol a vízből. Egy kósza csepp leesik a nyakára, majd végigfolyva a kulcscsontján lecsordogál egészen a melléig, és ott megáll. Legszívesebben most azonnal lecsókolnám róla! Tekintetem megállapodik keblein, mire ő önelégülten elmosolyodik. Lehet hogy nem kéne ráfüggnöm a csajra, de képtelen vagyok ellenállni. Érezni akarom a bőrét az enyémen. Érezni akarom magamat benne. Basszus, mindig ez van, ha beszélünk. Azonnal kanos állat leszek, és ez megőrjít.

- Láttalak az előbb. - biccent a súlyzók irányába. - Senkit sem láttam még ennyire elszántan küzdeni mint téged, Shawn. Pedig boxolóként elég sokmindent átéltem már.

Büszkeség tölt el, ám tudom, hogy csak szórakozik velem. Mindig ezt teszi. Játszadozik, majd pofára ejt. Aztán újból reményt ad, hogy megint eldobhasson magától. És mégis, ez az egész annyira vonzó, annyira vad, hogy képtelen vagyok elszakadni tőle. Nem érdekel meddig játsza a megkaphatatlant, én akkor is meg fogom szerezni őt. 

- Áhh. - legyintek nemtörődőn. - Nem nagy ügy. Tudod, énekesként jól kell kinéznem. Ez a minimum. Alap elvárás.

- Már megint ezzel jössz! - nevet fel. - Egyrészt az, hogy énekes vagy, nem jelenti azt, hogy kötelező félistennek lenned. Nem minden a külső. Ott van például Ed Sheeran. A többség nem feltétlenül a kinézete miatt szereti, hanem a csodálatos hangja és személyisége fogja meg őket. És mégis az egyik leghíresebb zenész. - ahogy beszél tekintetem a telt ajkain nyuszik, és hirtelen olyan vágyat érzek hogy megcsókoljam őt, mint még soha. Pajkosan a szemembe néz, és elmosolyodik. -  Másrészt neked már nem kéne többet edzeni. Tökéletesen nézel ki.

És tessék, újból kezdi. Flörtöl, játszik, elhiteti hogy van esélyed, aztán figyelmen kívül hagy pár napig. Most viszont úgy döntök nem engedem elúszni a lehetőséget, így belemegyek a játékba. Meg akarom kapni őt, még ma.

Közelebb lépve hozzá a csípőjére csúsztatom a kezem, ő pedig megpróbál hátrálni, de a falba ütközik. Toronyként magasodok fölé, és bár egyértelműen én dominálok, ő dacosan néz az íriszeimbe, tudatva velem: elfogadta a kihívást. 

- De nem annyira tökéletesen, mint te. - suttogom az ajkaira. Annyira közel vagyok hozzá, hogy csak egy picit előre kéne billentenem a fejem, és máris egy forró csókot kezdeményezhetnék. De nem teszem. Most én húzom fel őt. 

Bella elkerekedett szemmel várja a következő lépésem, bár nem azt kapja, amire számított. Kezeimet elveszem csípőjétől, és megtámaszkodok a mögötte lévő falon, ezáltal elzárva minden menekülési lehetőséget. A karmaimban van. 

- Na mi van Bébi, megszeppentnek tűnsz! - vigyorodok el önelégülten. - Azt akarom, hogy legyen vége ennek a játéknak kettőnk között, és kezdjünk valamit magunkkal, mert ez így nem mehet tovább. Döntsd el, mit akarsz!

A lány elnyílt ajkakkal, meglepetten néz fel rám, és nagyon nehezemre esik nem összecsókolgatni őt. Most tűrtőztetnem kell magam!

- Shawn! - szól Andrew, én pedig rá nézek a vállam felett. - Megyünk kajálni. Jössz vagy maradsz?

Sóhajtok. Megint elbaszta a pillanatot. Ez annyira rá vall.

- Mindjárt megyek! - kiáltom vissza, majd újból Bella felé fordulok. - Most mennem kell. - leveszek egy tollat a mellettünk lévő polcról, a zsebembe nyúlok egy zsepiért, és ráfirkantom a lakcímem, majd a lány felé nyújtom. - Este hatkor várlak. Ha ott leszel, tudni fogom a választ. Ha nem, akkor is. Dönts okosan. A bejárati ajtó kulcsát a hátsó bejárat lábtörlője alatt találod.

A választ meg sem várva ellököm magam a faltól, majd a csapatom után indulok reménykedve abban, hogy ezalkalommal nem fogok csalódni.

***

Ahogy belépek a szobába, megpillantom őt. Az ágyamon ül, tökéletes testét csupán egy csipkés fehérnemű fedi. A vérem azonnal felforr, az a bizonyos vörös köd pedig egyből ellepi az agyam. 

- Nem számítottam arra, hogy itt leszel. - mormogom mélyen a szemébe nézve, miközben a kabátomat a székre hajítom. 

A lány ártatlanul néz fel rám, ám íriszeiben pajkosság villan.

- Elmegyek, ha szeretnéd. - vigyorog, majd hátranyúlva egy laza mozdulattal kicsatolja a melltartóját, és a földre dobja. Szabadon eresztett keblei ringnak mellkasán, én pedig képtelen vagyok elszakítani a tekintetem tőlük. Egyszerűen... Megbabonáznak.

- Nem így értettem. - indulok meg felé, fél kezemmel máris a nadrágom cipzárjával babrálva. - Csak azt hittem, megint felültetsz. De örülök hogy nem tetted.

Pajkos mosolya csak mégjobban kiszélesedik.

- Azt mondtad, komolyra akarod venni a dolgokat. Akkor vegyük komolyan, Mendes!

Elvigyorodva, immár kigombolt nadrággal lépek elé. A feje pont tökéletes magasságban lenne ahhoz, hogy kényeztessen, de ennél most többre vágyom. Egy gyors mozdulattal lerángatom magamról a pólóm, majd Bella ajkaira tapadva eldöntöm őt az ágyon...

Ééés ezt most itt abba hagyom, mert nem szeretném már egyből a prológust egy +18-as résszé alakítani. Meg amúgy is nagyon sok felnőtt tartalommal ellátott rész volt mostanában, szóval majd legközelebb. 

Légyszi ha van egy kis időd, kommentbe írd le a véleményed, mert nagyon sokat jelentene.❤❤ 

2019. Ápr. 30.

Particular taste [S. M. ff] +18 Where stories live. Discover now