1. fejezet (+18)

436 18 2
                                    

Úristen, rengeteg kihagyásom volt. Talán még soha sem volt ekkora szünet és nagyon sajnálom, de egyszerűen a lelki fáradság miatt képtelen voltam írni, és hogy teljesen őszinte legyek, nem is nagyon hiányzott. Egészen eddig. Most viszont nagyon felbuzdultam és az elmúlt két napban minden "könyvemhez" írtam egy részt, szóval lessétek meg a többit is❤️ Mégegyszer sajnálom, és nem is húznám a szót, szerintem kezdjünk is bele.

(A rész szexuális jeleneteket tartalmaz, csak saját felelősségre, bla bla bla. Gondoltam szólok, bár ez úgy sem állít meg senkit)

Bella meglepetten, mégis huncutul néz fel rám, miközben lassan végigsimít az arcomon.

- Biztos vagy benne, hogy bírni fogod a tempót? - kérdi felvont szemöldökkel. Kajánul elvigyorodok.

- Hogy ÉN bírni fogom-e? - vigyorgok tovább. - Inkább az a kérdés, hogy te bírni fogod-e, Bébi! - hirtelen mozdulattal letépem róla fekete tangáját, így immár anyaszült meztelenül fekszik alattam. A lány szóhoz sem jut, hiszen egyből rátapadok az ajkaira, és vadul falni kezdem őket. Annyira megilletődik, hogy először vissza sem csókol, így pimaszul elmosolyodva szakadok el tőle. - Na mi van Szivi? Csak nem túl gyors? Lassítsunk?

Ziháltan pislog, de nem tétlenkedik sokáig. Lenyúl kettőnk közé és belemarkol a farmerbe bújtatott combomba, aztán a nadrágon keresztül megragadja ágaskodó férfiasságomat. Ezúttal én nyögök fel.

- Ezt komolyan kérdezed, Mendes? Boxoló vagyok, nem ismerek olyat, hogy "lassítsunk".

Ezzel lelök magáról, mire hanyatt esek a hatalmas ágyon. A meztelen lány a nadrágommal kezd babrálni, én pedig közben gyönyörködöm a csodás látványban. Arcába hulló sötétbarna, szinte már fekete haja eltakarja szikrázóan zöld szemeit, de még így is látom, ahogy vágyakozva megnyalja alsó ajkát. Miközben a gombbal matat, mellei ide oda lengnek, arra késztetve, hogy a mancsomba vegyem őket, de ellenállok a kísértésnek. Még.
Lejjebb pillantva karcsú derekára téved a tekintetem, és a köldökében virító apró piercingre. Vajon hogy nem vettem eddig észre a kis ékkövet? Az ajkamba harapva ismét felmordulok, és gondolatban már a puha bőrét borítom be nyálas puszikkal.

Mikor érzem, hogy Bella már kigombolta a nadrágomat és lehúzta a cipzárt, felemelem a csípőm, hogy meg tudjon szabadítani a zavaró anyagtól. Meglepetésemre nem csak a gatyámat, hanem az alsómat is leráncigálja rólam, de egyáltalán nem bánom.
Miután az utolsó ruhadarabok is a földön heverő rakásban végezték, Bella átható pillantása az enyémbe fúródott. A testem azonnal reagált, farkam megrándult, vérem felforrt, és semmi másra nem vágytam, csak hogy elmerülhessek benne.

Mintha meghallotta volna gondolatom, pajkos mosollyal átvetette egyik lábát a csípőm felett , miközben egy pillanatra sem szakította meg a szemkontaktust. A szívem a torkomban dobogott. Ezt nem hiszem el! Bella Stone meg fog lovagolni!
Apró, mégis erőtől duzzadó kezeivel a mellkasomra támaszkodik, kiszorítva a tüdőmből minden levegőt, de nekem fel sem tűnik a légszomj. Csak a lányra tudok koncentrálni, és az egyre lejjebb süllyedő ölére, ami rövid időn belül eléri a makkom hegyét. Ahogy a farkam a bejáratához ér, újra végig söpör rajtam az állatias vágy. Nem bírok tovább várni!
Erőszakosan Bella csípőjébe markolok és magamra húzom, mire ziláltan felnyög, amivel csak még jobban feltüzel. Smaragdzöld szeme sötéten izzik és érzem, hogy a vágy kölcsönös. Nem csak én kívánom őt, hanem ő is engem.

- Ohh Shawn, hatalmas vagy! - nyög fel a lány, miközben fel-le mozog rajtam. - Ha tudom hogy a szex ilyen csodás veled, ez sokkal hamarabb megtörtént volna.

Váratlanul megrántom Bella rajtam támaszkodó kezeit, így felsőteste tehetetlenül a mellkasomra esik. Meglepetten nyekken egyet, de zavartalanul folytatja dolgát, és nem áll le a csípője körzésével.

- Mindent a maga idejében, Bébi! - suttogom lágyan a fülébe. - Ha hamarabb lefeküdtünk volna, talán nem lett volna meg a szikra kettőnk közt, és közel sem lenne ilyen jó érzés.

- Lehet. - nyög fel a lány. - De biztos vagyok benne, hogy akkor is csúcsra tudtál volna juttatni.

Önelégülten elmosolyodom. Tudom hogy igaza van Bellának, és kár lenne tagadni: A szex korábban is felejthetetlen lett volna. Viszont így, hogy jobban megismertük egymást, talán jobban bízunk a másikban.

Ahogy Bella fel-le, jobbra-balra mozgott rajtam, éreztem, hogy közel a vég. Nem sokáig bírom már. Változtatni kell a helyzetünkön, különben hamar vége lesz az estének.
Gyors mozgulattal felkapom a lányt, majd az ajtóhoz caflatva nekidöntöm a nyílászárónak, és újból elveszek forró testében. Hosszú lábait a csípőm, kezeit a nyakam köré fonja, miközben háta minden egyes lökésnél a fának ütközik. Mindkettőnk ajkát jóleső sóhajok hagyják el. Bella hol a hátamat kaparja, hol a hajamat tépi, hol magához húz egy rövid csókra, de a levegőhiány - na meg a heves mozgás - miatt épp hogy csak érintkeznek ajkaink.

- Sh-Shawn! - zihálja a lány. Lélegzete akadozik, de nagy nehezen mégis kinyögi, hogy mit szeretne. - Menjünk vissza... Ahh. Az ágyba.

Nem hibáztatom, tény, hogy az állva szeretkezésben hamar ki lehet fáradni. Elvigyorodva belemarkolok a fenekébe, és az ágy felé indulok, miközben egy pillanatra sem állok le csípőm mozgatásával. Ledobom a matracra, mire az nyikordul egyet, de nem foglalkozva ezzel újból éhes vadként vetem magam a gyönyörű teremtésre. Ezúttal ő fekszik alattam, én vagyok a domináns fél.
Egyik kezem a mellére tapad, míg a másikkal megrámaszkodok mellette, és gyengéden, mégis előteljesen hatolok belé. Bella ismét a nyakam köré fonja karjait és megint magához von egy rövidke csókra, viszont nekem ennyi nem elég. Forró táncra hívom ajkait, nyelvemmel simogatva az övét. Ez a gyengédség fent teljesen ellent mond a vadsággal lent, és ez az egész csak még izgatóbbá tette a helyzetet. Ez a lány az őrületbe kerget!
Ahogy egyre erőteljesebben és egyre mélyebbre lökök hallom, hogy szaporábban kapkodja a levegőt. Tudom hogy hamarosan elmegy, és nekem sincs sok hátra.
Váratlanul fordítok picit a csípőmön és teljes erőből belé vágódok, mire a feje a párnára hanyatlik és akkorát sikít, hogy beleremeg a szoba.

- Ohh igen Shawn, ott! Ne hagyd abba! - sikoltja, én pedig eleget téve kérésének rendíthetetlenül ostromlom azt a bizonyos pontot. Nem telik el sok idő, látom, ahogy darabokra hullik körülötte minden, és magával ragadja az orgazmus hulláma. Pár másodperc múlva engem is utolér a gyönyör, megfeszül minden izmom, és bűntudat nélkül ürítem bele sűrű nedvemet. Tudom hogy Bella szed gyógyszert, így nem aggódok a gyerek miatt.

Fáradtan ugyan, de végtelen boldogsággal zuhanok a matracra. A lány még mindig az orgazmus utóhatása alatt van, és remegve kapkodja a levegőt.
Vigyorogva a plafonra nézek. El sem hiszem, hogy megtörtént! Hónapok óta ezért hajtok, és most, hogy végre eljött a pillanat, tudom, hogy nem is lehetnék ennél elégedettebb.

Pár perc múlva, mikor mindkettőnk légzése normalizálódott, Bella pajkosan fordul felém.

- Második menet?

Elmosolyodom.

- Milyen második menet, Szivi? Ez még csak a bemelegítés volt. Az igazi játék csak most kezdődik.

Ha tetszett, kérlek nyomj rá egy csillagot, illetve kommentbe írd le a véleményed, hiszen ez egy új történet, és tudom kéne hogy érdemes-e folytatni, vagy hagyjam a fenébe😂❤️ Köszi szépen hogy elolvastad💕

És ha esetleg valakit érdekel: Elkezdtem egy új S. M. fanfictiont is A vágy címmel, a profilomon megtaláljátok. Tervek szerint ez egy domináns-alávetett sztori lesz, tele szexuális tartalommal (mily' meglepő), úgyhogy ha nem szereted az ilyeneket, nem ajánlom😅❣️

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 21, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Particular taste [S. M. ff] +18 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz