*son söz*

3.9K 255 138
                                    

Oflaz...

Biliyorum, bunu okuduğun zaman anlayacaksın ne olduğunu. Ama şunu unutma seni aldatmadım. Seni hep sevdim...

Beynimdeki sesleri susturduğum zaman diliminde yazıyorum sana bunları. O kadar gürültülü konuşuyorlar ki, susmak nedir bilmiyorlar.

Hani bana hep soruyordun ya neredeydin diye? Ben hep senin yanındaydım. Senin yanında uyudum. Şu an biliyorum ve hatırlıyorum. Senin hayalinle uyudum.

Tek gerçeğim, beynimdeki hasta ruhlu kişiliklerden seni uzak tutmak istedim. Yani kendimden, kafamın içindeki İlkaylardan. Ve başardım. Bunu okuyorsan başarmışım demektir. Umarım başarmışımdır.

Tek aşkım, bir yanım seni severken, diğer yanım seni sevmedi, bir diğer yanım ise ikimizi de sevdi... seni bunlarla uğraştırmak istemedim.

Tek sevdiğim, sana seni daha fazla üzecek şeyler söylemeyeceğim. Sana asla kendine yeni bir hayat kur demeyeceğim. Buna hakkım yok. O kadar kolay dile geliyor ki karşı tarafın düşüncesini umursamıyorlar. Ama ben seni umursuyorum, biliyorsun.

Tek seveceğim, hayatımı sana adadım ve asla pişman olmadım. Yanında olamasam da hayallerimizi yaşat, kendinde yaşa. Beni unutma ama yaşa..

Tek yolum, sana tutunmayı çok istedim. Çabaladım ama artık pes ediyorum. Bedenim nerede olur bilmiyorum ama ruhum hep yanında olacak. Bunu hissediyorum.

Kalbim, ölürken bile seni seviyorum.

Seni sevdim, seviyorum ve seveceğim...

Beni unutma, seni sevdiğimi unutma, sana bağlılığımı sadakatimi unutma.

Hoşça kal...

İlkay.

where did you sleep? ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin