• #1 Oneshot •

937 78 8
                                    

(ötlet hiánya miatt ez egy rövid story amit instán írtam. Azért remélem még tetszeni fog :) )
         

• Cím: Rossz döntés

Jungkook pov. :  

Idegesen vágtam be magam mögött az ajtót ami nagy csattanássan csukódott be mögöttem. Az agyam el lepte a vörös köd. A falat kezdtem ütni, a butorokat fel dönteni. Mind ezt addig csináltam amíg a vörös köd el nem tűnt és csak a szomorúság maradt.
Fejemet a bejárati ajtónak támasztottam majd térdre rogytam és hagytam, hogy a könnyeim utat törjenek maguknak.
Kész vége ennyi volt.
Szakítottunk soha nem lesz már semmi a régi. Ha akkor nem hozom fel azt a témát még mindig boldogok lennénk.

~4 órával ez elött~

Kinyitottam az ajtót majd be léptem a szerelmem lakásába. Ô nem volt még itthon ezért gondoltam meg lepem egy kis vacsorával. Kabátom le vettem majd a fogasra akasztottam. Gyorsan meg szabadúltam a cipõmtõl is és a konyhába siettem.
Meg néztem, hogy mibõl fõzhetnék majd miután a fejemben mindent õssze raktam neki is álltam.
Yoongi kedvencét készítettem.
Ő (volt) életem szerelme. Igaz a munkája miatt keveset lehettünk együtt.
Ô mint híres rapper nagyon el foglalat volt mégis kitartott ketõnk kapcsolata mellett. Ha szabad ideje volt azt velem töltötte. Ha tudodtt magával vitt mindenhova.
Ha hosszabb turnén volt minden este fel hívott még akkor is mikor hulla fáradt volt.
Mindennél jobban szeretett és én is õt.
Igaz mostanság még jobban bele merült  a munkájába de féltem fel hozni ezt a témát.

Amint kész lettem a vacsorával meg terítettem és vártam. Vártam, hogy be lépjen az ajtón. El telt egy óra, majd kettõ. Már kezdtem fel adni a reményt, hogy ma haza jön de abban a szent pillanatban nyilt az ajtó.
Lassan fel keletem a székemrõl majd ki sétáltam a szerelmem elé.
-Szia Yoongi. - öleltem meg hátúlról.
-Úr isten Kook. - ugrott egy kisebbet.
-Nem akartalak meg ilyeszteni. - engedtem el majd le hajtottam a fejem. Erre õ csak állam alá nyúlt és fel emelte a fejem.
-Semmi baj. - suttogta a számra majd ajkaimra tapadt.Amint el váltak ajkaink le ültünk enni. Yoongi persze örült, hogy a kedvencét fõztem. Mosolyogva néztem ahogy  mindent meg evett.
-Elég lesz Yoongi ki fogsz pukkadni annyit eszel. - nevettem fel.
-Nyufi fem fodok. - mondta teli szájjal.
-Pfuj Yoongi. - fintorodtam, majd gyengéden a vállára csaptam.
Amint be fejeztük a vacsorát gyorsan el mosogattam majd be mentem a nappaliba és helyet foglaltam Yoongi mellett aki teljesen bele volt merülve a TV-be.Fejem a vállára halytottam majd lecsuktam a szemeim.
-Annyira szeretek veled lenni Jungkookie. - mondta halkan majd a hajam kezdte piszkálni. Mire elmosolyodtam majd ki nyitottam a szemeim és ránéztem.
-Én is veled Yoongi. Igaz mostanság nagyon sokat dolgozol. - mondtam én is halkan. Hirtelen leállt a hajam piszkálásával.
-Ezzel mire célzol? - kérdezte. Hangja most valahogy máshogy csengett.
-Semmire csak azt mondtam, hogy mostanság a szokotnál is többet vagy a studiódban. - emeltem fel a fejem a válláról.
-Azért mert sok dolgom van. Lassan jön ki az új albumom. Most éppen egy új számot írok. Folyton fotozásokon vagyok és még sorolhatnám.
-Meg értem én, hogy sok dolgod van. De akkor is nagyon el hanyagolsz. - mondtam halkan.
-Minden percem ami szabad azt veled töltöm. Én meg teszem azt amit tudok. - emelte feljebb hangszínét.
-Tudom és hálás is vagyok ezért.
-Nem úgy fest. - morogta.
-Mire célzol? - kaptam rá a tekintetem.
-Arra, hogy most is nekem estél, hogy el hanyagollak!
-Nem estem neked csak mondtam! És igazam is van Yoongi!
-Nem nincs! Jungkook nem tehetek arról, hogy híres vagyok. Ez volt az álmom és nem fogom fel adni miattad!
-Szóval nem érek neked annyit?Fontossabbak az álmaid?
-Igen fontossabbak! Nem fogom õket csak úgy el dobni ha már sikerült meg valósítani!
-Nem is értem, hogy akkor miért vagyunk együtt!-pattantam fel idegesen a kanapéról.
-Én sem semmi értelme! - állt fel õ is.
-Ezzel most arra célzol... - néztem rá nagy szemekkel.
-Igen Jungkook köztünk mindennek vége. Isten áldjon. - mondta mélyen a szemembe nézve.
Egy darabig csak álltam ott mint valami szobor. Azt hittem viccel.Már vártam arra, hogy azt mondja, hogy szeret és nem gondolta komolyan.
De nem.
Fel kaptam magamra a kabátom bele léptem a cipőmbe majd el siettem.
Nem hittem el, hogy egy ilyen apró dolog miatt mindennek vége.

~Jelen~

A fejem még mindig az ajtónak volt döntve. Könnyeim még mindig folytak megállás nélkül. Én csak szóvá tettem nem hittem volna, hogy ez miatt vége lesz mindennek.
Reméltem, hogyha alszik rá egyet meg gondolja magát és fel hív, hogy találkozzunk.
Azután meg ki békülünk és minden olyan lesz mint rég.
Boldogan élünk amíg meg nem halunk.
Nagy erõt kellett magamon vennem, hogy fel tudjak kelni az ajtó mellõl. Oda sétáltam a kanapéhoz majd le feküdtem és nagy nehezen el nyomott az álom.
Már hajnalban fel keltem. Nem tudtam tovább aludni. Rossz érzéseim voltak. Éreztem, hogy valami fog történni.
Hirtelen meg rezdült a telefonom. Remegõ kézzel néztem meg az üzenetet. A legjobb barátom írt, bogy nézzem a híreket.
Kezem még jobban remegni kezdett alig tudtam be nyomni a tévét.
-Borzalmas tragédia érte a zenei ipart. Az Agust-D művésznéven ismert Min YoonGira holtan talált rá báttya tegnap éjszaka. A halál oka túladagolás volt. A holttest mellet egy levél hevert. A következõ állt benne:
"Nem hittem, hogy így lesz vége. Egy apróság miatt taszítottam el magamtól azt az embert akit mindennél jobban szerettem. Nem bírom fel dolgozni, hogy mit tettem. Rá jöttem, hogy nélküled nem ér semmit az életem. Tudom ez nem nem megoldás, de már nincs vissza út.
Szeretném, hogy tudd Jeon JeongGuk, hogy mindennél jobban szeretlek és foglak is szeretni.
Ma azért értem olyan késön haza mivel ékszer üzletben voltam.
Közelgett az év fordulonk meg akartam kérni a kezed, hogy örökre az enyém legyél.
De túl reagáltam el dobtalak magamtól de tudd örökre szeretni foglak. "- szemeim megint meg teltek könnyel.
Ha akkor nem hozom fel azt a témát Yoongi még mindig élne.

The end.

Huhh hát kicsit szomorú egy Oneshot de azért remélem van olyan akinek tetszik.
Kicsit még én is bekönnyeztem.
Valamiért úgy érzem, hogy nekem meg a sad story írás 🤔.

ʏ✺✺ℵк✺✺к ω✺ԻℓժWhere stories live. Discover now