haauğh ... yine mi sabah oldu! Nefret ediyorum şu sabahlardan !!
yine homurdanarak uyanmıştım, üstümü giyip fırına indim ve annemle babama birer öpücük kondurdum . Günaydın ... Baba, nereye gidiyorsun sabah sabah? diyerek homurdandım. Balım bilmiyor musun? Bugün Paris'in en iyi fırıncısı seçilecek! diyerek yanağıma bir öpücük kondurdu ve çıktı.
Çok heyecanlı! diyerek yükseldim ve kısa boyumla zorlanarak tezgaha oturdum, annemi izledim.
sabahın ilk müşterisi olan Lorena teyzeyi bekledim, Lorena teyze her geldiğinde İtalya'dan çikolata getiriyordu bana, galiba evi çikolata ile kaplıydı! Fırının kapısı açıldı o kadar heyecanlandım ki tezgahtan düşüyordum.
Lorena teyze açık kumral saçları , zeytin yeşili gözleri,zürafa gibi uzun boyu ve yaşı baya olmasına rahmen incelliği (zayıflılığı) ile beni benden alıyordu. Galiba ilk idolüm oydu.
kapı açıldığı anda sarışın bir Lorena teyze çıktı karşıma,
bir süre saçlarına baktım ve şunları söyledim;
Lorena teyze saçlarıma kıydım ve sarı yaptım deme sakın bana ! Sen dememiş miydin bu yaşımdan sonra ben saç boyatmam ? neden yaptın ki bunu! Bu arada Lorena teyze bugün daha bi genç gözüktün gözüme. dedim
Lorena teyze garip garip baktı ve bana şunları söyledi;
Hey ufaklık benim ismim Lorena değil Emillie ve saçlarımı hiç boyatmadım ... acaba sen beni başkasıyla mı karıştırdın? dedi.
Ehehehhh şey Lorena teyze neden böyle yapıyorsun ki şimdi sen, bu sensin işte ! yoksa gençleştirme iksiri mi içtin sen?
gülümserek bana baktı ve,
Şu Lorena teyzenin senin yaşlarında ufak bir çocuğu var mıydı peki? dediği an kapıdan saçları güneş gibi sarı , gözleri zeytin gibi , okka burunlu bir çocuk geldi , gözlerimi ondan alamadım. Çocuğun saçları ve gözleri adeta parlıyordu.
Utanarak,
Çok özür dilerim Emillie abla gerçekten Lorena teyzeye çok benziyorsun bir an için seni o zannettim! Bir sakıncası yoksa oğlunuz ile arkadaş olabilir miyim? dedim (gözlerimi hala o zeytin gibi yeşil gözlerinden alamıyordum)
başını sallayarak onayladı. Sarışın çocuk annesinin sağ bacağına sarılmıştı , büyük ihtimal utanıyordu. Elimi uzattım ve,
Merhaba! ben Marinette peki senin ismin ne? dedim.
Sarışın utanarak elini uzattı ve,
Merhaba... b-ben Adrien . diyerek sorumu cevapladı.
selam^^ hikayem hakkında eleştirilerinizi bana iletebilirsiniz ve hatta bana fikir bile verebilirsiniz,her eleştiriye açığım ve açık olması devam edeceğim. Sizin görüşleriniz benim için çok önemli şimdiden çok teşekkür ederim. * _ *
YOU ARE READING
Mucizem
FanfictionHer yıldız kaydığında dilek tutarım, sadece onu geri getirebilmek için... O gittiğinden beri her zaman aynı zamanı geçiriyorum aklımdan; eğer benden daha değerlisini bulursan gerçekten onunla benim kadar yakın ol , yakın ol ki beni hatırlama Mucize'...