Din perspectiva mea ...
Alarma telefonului incepu a suna ingrozitor si visul meu luand sfarsit. Mi-am deschis ochii si m-am intins oasele incepand a trosni. Am coborat din pat si m-am indeptat spre baie , mi-am facut un dus si dupa mi-am spalat fata si dinti. Dupa ce am terminat mi-am luat niste haine din bagaj si m-am imbracat repede ca sa nu pierd avionul .
Mi-am luat bagajul si am coborat jos unde tata ma astepta, telefonul a inceput sa sune brusc pe ecran aparand poza lui Kazamy.
Convorbire telefonică cu ♡Kazamy♡
-Neata raza de soare ?
-Unde esti?
-La aeroport!
-Dar a ramas sa va iau eu !
-Mama si tata au vrut sa ma duca ei pentru ca o sa le fie dor de mine. Apropo, misca-te mai repede.
-Acum ies cu tata din casa.
-Asa , ne vedem la aeroport. Bine?
-Asa. spune si inchide.
Convorbire telefonica incheiata...
Urc cu tatal meu in masina si mergem spre aeroport tot drumul nimeni nu zicand nimic. Pana la urma am ajuns la aeroport , am cautat-o pe Kazamy din priviri imediat observand-o in sala de asteptare.
-O sa te descurci nu-i asa ?ma intreaba tata cu lacrimi in ochii.
-Normal ca o sa ma descurc , sunt fata mare.
-Ce fata frumoasa si mare ai crescut, o sa imi lipsesti.
-Si mie tata , dar de sarbatori o sa mai vin.
L-am îmbrățișat si dupa m-am dus langa Kazamy si Min Ha. Si cum am zis, Kazamy e cea mai nebuna, vorbea cu ursul ei de plus , iar Min Ha ascultand muzica. M-am asezat intre ele si am asteptat acolo.
YOU ARE READING
Dragoste Infinita
RomanceBunaaa sunt noua pe aici si e prima mea carte 🤗🤗🤗sper sa va placa💗💗💗💗