Rozdział 1

503 21 9
                                    

Jesteś dość nie wysoką dziewczyną , Masz na imię (T/I) oraz nie masz gdzie mieszkać od 3 lat.Czemu? Już mówię , Twoi rodzice oddali Cię do Budulca/Domu Dziecka gdy miałaś 10 lat .
Jesteś dość nieśmiała w poznawaniu się itd... Twoja matka, jak miałaś 7 lat okaleczała się cyrklem w prawe oko więc zaczęłaś nosić przepaskę.(wyglądzik nie chciało mi się pisać).Niedawno słyszałaś że potwory rok temu wyszli z podziemi.Skąd to wiesz? Wszystkie prasy, Ludzie i media o tym krzyczą (przenośnia).Zauważyłaś plakat z kilkoma, no nie tak kilkoma XD Szkieletami. Było tam że szukają współlokatora.Był tam numer więc od razu zadzwoniłaś.
-Halo?-Spytałaś bo nie słyszałaś radnego głosu.
- Red mówiłem Ci żebyś wziął że sobą Listę!- powiedział Ktoś z komórki.
- Eghem, Przepraszam Ale chyba to nie do mnie. Nie jestem Red.- zaśmiałaś się.
A no to przepraszam , Mogę wiedzieć z Kim gadam? - Spytał.
- Ja jestem (T/I) I czy ... Ehh..  Czy  Plakat na którym podobno szukacie Współlokatora/Współlokatorki jest Aktualne? - spojrzałaś na budynek.
Aaa , Tak jest.. Proszę przyjść o 13:19- Westchnął ktoś po drugiej stronie telefonu (przenosnia).
Dziękuję , Dowidzenia!-rozłączyłaś się i zaczęłaś skakać z radości.(Jagby co nasza Postać/Ty Masz/Masz 20 lat ;)).
Była godzina 13:00 więc poszłaś do jakiegoś baru, Do łazienki i się szykowałaś.
Szminka , Kreski Eyeliner , Jakaś zwykła sukienka i poszłaś.Była podana na plakacie gdzie, Co , Jak.
Time Set>>>
Byłaś już przed domem.Słyszałaś krzyki i wrzaski. Widziałaś jak dziewczyna uciekła z domu.Zdziwiłaś się i zapukałaś 3 razy.
Otworzył szkielet, Miał tubkę ketchupu, Jedną rękę w kieszeni.
I żebyś tu nie wracała!- krzyknął Do niej.
Dzień dobry , Ja na współlokatora.- Podałaś mu rękę.
Ulala , Wie Pani że nie musiałaś się tak szykować ale ok.- spojrzał na Ciebie z uśmiechem i wpuścił Cię.
Zobaczyłaś szkieleta przed sobą.
-Hey jestem Red...- Podał Ci rękę.
-(T/I).-uśmiechnęłaś się niechętnie.
Znowu ta dziwna...-przyszedł Czarny Szkielet z Mackami.- Jednak nie..
-(T/I) Jestem.- Podałaś mu rękę.
TIME SKIP 》
Przywitałaś się Już z każdym szkieletem.O czym mażyłaś? Żeby w końcu się położyć na łóżku.Poszłaś tam gdzie Sans (C.) Ci pokazał.Ale poczułaś jak ktoś Cię złapał za biodra i był To....
A)C.Sans
B)Gaster Sans
C)Red Sans
D)Ocean Sans
E) Ink Sans
F)NM Sans(Nightmare Sans)
G)Dream Sans
H)Dust Sans
I)Reaper Sans
Piszcie kto to może być... XD

Sanses x Reader♡ Czyli jak (NIE ) Uwolnić się od szkieletów♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz