Dost.

33 3 0
                                    

Bir kış  günü ben yine yatakta yatıyordum okula gitmemek icin bahane üretiyordum. Acaba dişimmi yoksa  kulagımmı agrıyor söylesem ama artık annem anlamiştı bahane üreticegimi beni kendi okula yollamamaya karar verdi.  bir şart sundu bana ben annem şartı demeden kabul ettim şartım şu dedi. Bügün evi tertemiz edeceksin ben okula gitmeye karar verdim ünü formamı giyinip kahvaltı yapıp evden çıktım yolda giderken Yeşim'i gördüm ama görmemezlikten geldim aynı okula gidiyoruz birde yolladımı sesini çekiceğim. Okula varmama 15dakika kalmıştı açaba okula gitmesem annemi ararlarmı düşündüm????  yolumu değiştirmeye karar verdim  bügün Benim icin çök güzel bir gün  olucaktı. İlk gördüğüm mağazaya girdim  o renkli kıyafetleri görünce hepsini insanin alası geliyor. ama ne yazikki  paramız sadece bir pantolon alabiliyor .kabinde  hepsini deneyip sadece bir parça seçtim  beyaz bir tişört ve kot pantolon alıp  yoluma devam ettim annemi inşallah hocalar aramamıştır yoksa eve gidemeyecektim .adımlarımı takip edip okula gidiyordum  arkamdan virüsse geldiğini duyup arkama baktım ama kimse  yoktu. Birazda işerledikten sonra tekrar sesler geliyorlardı .                         Kim var orada? Sesler artmaya başladı adımlar gitgide üstüme geliyordu .arkamı döndüğümde Burak senin burda ne işin var oldu ilk sorum Burak seni takip ediyordum sabahtan   başladım takip etmeye ben ise neden  sorusundan başka bir şey gelmiyor.aklıma aklımda. Binlerce soru işareti ama hic birinin cevabı YÖK ????????????????? ??????burak  bana neden okula gitmedin bügün diye sorunca  ben hiç keyfim YÖK.      Burak ise insan okula keyfinden mi gidiyorsun? Ben susmayı tercih ettim neden o okulu sevmediğimi bilmiyordum ama galiba biraz tuhaf okul geliyordu bana  çünkü herkes çok  disiplinli ben hiç disiplinli okulları sevmem . Burak hadi beraber gidelim okula söyleyince bende  kuramadım  Burak 'ı  ikimizinde adımları aynı gidiyordu sanki kalplerimiz beraber atıyor  gibi oluyor.  Burak 'a okula varmadan bir kaç  soru sormak istedim. Soru sormaya başladım.                                  Ben:Burak hayatına giren insan hiç oldumu?                                                             Burak:Benim hayatıma giren olmadı ama eğer girerse daha çıkması mümkün olmaz. Peki yağmur senin hayatına giren oldumu?                                        Ben : benimde hayatıma giren olmadı ama girmesini istediğim biri olabilir.       Burak:ağzından çıkar baklavayı yağmur ben sesin dostunum.                                          Ben:  Burak ben seni çok seviyorum ama sen beni dostun görüyorsun  sadece bu kelimeleri  beynimde kurabiliyordum.                                       Burak : neden susuyorsun yağmur ?sen bana kimi sevdiğini söylersen bende  söylerim.                                                              Ben : tamam söylüyorum derken kendimizi okulun bahçesinde bulduk o kadar  konuşmuşuzki okula Nasıl geldiğimizi hatırlamıyoruz                          Burak :aaaaa söylemiyorsan ben  söylüyorum.  Senin en yakın dostun      Ben.: bahar mı.                                                 Burak : e ev eve evetttt.                        Ben :  çok mutlu olduğumu söyleyip  yanından ayrıldım.                                              Sınıfa doğru adımlarim ilerdedi Burak  arkamdan geliyordu sınıfa aynı girdiğimizde sınıftakiler. Ooooooooooo demeye başladılar.  Sanki sevgiliymişiz gibi ama Burak sadece benimle dost kalmak istiyor.  Sıramıza oturduğumuzda bahar bana sen iyiyimisin?  İyiyim bahar çok iyiyim  sanki  biraz durgunsun iyiyim galiba sesi biraz yükseltmiştim bahar ne bağırıyorsun yağmur özür dilerim beden yağmur boşver  bahar senin sevdiğin yokmu?  Hayır yağmur olmasından musaide etmem.  Ben içimden kesin öyledir diye mırıldanıyordum bahara çıkışta  bize gelirmisin?  Bahar bakarız dersler bitsin çıkışta konuşuruz. Matematik dersi bitmişti.çantalarınızı arkamıza takıp yola dogru ilerliyorduk. Bahar'a markete girelimmi???  Bahar olur çikolata alırız benim en çok sevdiğim çikolata albeni. Markete girdiğimizde ikimizde o pamuk ellerimizi cebimize soktuk ne  çıkarsa  çikolata parası ödedikten sonra marketten çıktık .yürümeye devam ederken Bahar'dan bir kaç adım öndeydim bahar arkamdan yavaşça geliyordu.                            Arkamdan bir ses geldi o ses insanın kulagını inleten bir ses                                                          Arkamı döndüğüme bahar Yanımda yoktu.                                                                   Dostun dost ise iyi gününde kötü gününde yanında olur🤗.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 17, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dost.  Where stories live. Discover now