*Jayy*
Obrátil jsem oči v sloup, když se pohyboval na jevišti před těmi zatracenými děvkami a ječícími dívkami. Jednu dokonce vytáhl na pódium kde se o ni po nějakou dobu otíral. TO mě pěkně vytočilo. To já jsem býval ten o koho se takhle otíral. To já jsem byl ten koho si dovedl do postele a měl s ním úžasný drsný sex, tak hlasitý, že někdy měl hlas zničený i několik dní. Ten kdo ho líbal tak hrubě a vášnivě, že jeho rty byly oteklé ještě hodiny potom.
Ale teď to byly náhodné dívky, občas přítelkyně. Stali se z nás 'kamarádi s výhodami' a i to postupem času zanikalo. Samozřejmě jsme byly stále nejlepší přátelé, ale my jsme se spolu za posledních 10 měsíců ani pořádně neopili. Člověk by si myslel, že se budu cítit využitý, ale já ne. I přes to všechno jsem po něm toužil stejně jako tenkrát. Možná ještě víc. Říká se, že si neuvědomujete co máte, dokud o to nepřijdete. Tak zkurvená pravda...
Od té doby jsem s někým chodil a dokonce se i zamiloval. Ti kluci byly úžasní, ale nebyby on. On byl něco zvláštního. On byl všechno.
Tehdy, když to tak ještě bylo, jsem chtěl aby byl můj. Mohl jsem předstírat, že jsem jeho milenec, ale lhal bych sám sobě. Byl jsem jen jeho děvka.
Pak se naše líbání se na scéně omezilo, předstírání kouření, se stalo skutečným, pak tvrdý a drsný sex ve stísněných prostorech, ale taky romatické noci kdy hrála klidná hudba a my jsme popíjeli víno, namísto piva a Jack Daniellse. Ty noci byly moje oblíbené společně s těmi, kdy jsem ho šukal tak tvrdě, že se pode mnou svíjel, křičel moje jméno a bezostyšně z plných plic prosil abych byl tvrší, rychlejší, abych mu dal víc.
Občas jsem přemýšlel jseti mu to chybí stejně jako mě, jestli ty dívky se kterými 'chodí' mají jen zaplnit tu mezeru která po mně zůstala.
Musím si najít nějakou záminku, aby se mnou zůstal v autobuse sám, alespoň na pár minut. To by nemělo být těžké. Pak ho budu dráždit, stejně jako jsem to dělal dřív. Nebude mi moct odolat. Doufám. Konec konců, nebyla moje ruka a pusa lepší než jeho ruka? Nebylo moje péro lepší než nějaké hračky, nebo jeho vlastní prsty?
Koncert byl snad nekonečný. Věděl jsem, že na téhle tour jsme měli delší koncerty, ale tenhle se mi zdál ještě delší než obvykle. Samozřejmě se mi to jen zdálo, ale i tak mě to zabíjelo. Rozhodně jsem nezpíval tak dobře jako obvykle, protože dnes mi na tom nezáleželo.
Konečně koncert skončil a já se vykradl zadním vchodem z areálu. Normálně bych se setkal s fanoušky, protože jsem to dělal rád, ale dnes jsem spěchal. Oni byly to jediné co mě drželo nad vodou. Oni a Dahvie.
Mimochodem už jsem vymyslel plán jak zůstat s Dahvie v autobuse. Všem lidem co pro nás pracují jsem co nejslušněji řekl ať se po dobu několika hodin drží pryč od autobusu. Že s Dahviem budeme řešit nějaké věci ohledně skládání písniček a potřebujeme k tomu absolutní klid a ticho.
Když bylo všechno připravené, stačilo už jen počkat na Dahvieho.
*Dahvie*
Když jsem šel za fanoušky potkal jsem se s Jayyem. Asi se necítí dobře, jinak nevidím jiné vysvětlení. Miloval fanoušky stejně jako já. Neměla jsem čas, dělat si o něj starosti, protože jedna fanynka na mě skočila a měl jsem se dnes podepsat asi na 1000 prsou.
Objal jsem na rozloučenou poslední fanynku, zamával jí a čekal až odejde. Pak jsem šel do autobusu, který vypadal prázdně. Divné. Jayy říkal, že se mnou chce o něčem mluvit.
Šel jsem směrem k mojí ložnici. Jen co jsem otevřel dveře zrak mi padl na nahého Jayye roztaženého v mojí postli, rukou si líně přejíždějíc přes penis s očima plnýma chtíče.
Přeběhl jsem očima přes jeho krásnou postavu a vychutnával si každou vteřinu před tím než budu muset odejít a předstírat, že ho nechci tak moc jak ve skutečnosti chci.
"Ahoj Dahvie" zasténal vášnivě.
Byl jsem z něj trvrdý jako kámen. Kurva. Doufejme že si toho nevšimne. Věděl jsem, že mě nemá rád stejně jako já jeho a to byl důvod proč jsem se před deseti měsíci přinutil si ho nevšímat.
"Č-čau" trochu jsem zakňučel. Kurvaaaaaaa.
"Skvělé vidět tě tady" ušklíbl se. "Brzy se udělám. Určitě se budu cítit úžasně. Ale co by bylo ještě úžesnější, být v tobě, strefovat se do místa, které tě dělá divokým, sledovat jak se pode mnou svíjíš a křičíš dokud tvůj hlas neochraptí, cítit kolem sebe tvoji úzkost a vyvrcholit se stejnou dobu. Chybí moje malá děvka. Mmm."
Kurva. Kurva. Kurva. Kurva. "Bože" zaténal jsem hlasitě a začal se svlékat. Vklouzl jsem za ním do postele a on mě hned přetočil pod sebe před tím, než začal drtit naše rty ve vášnivém polibku, který mě nutil lapat několik sekund po dechu.
Sklonil se ústy k mému krku a začal mě tam líbat, až se postupně dostal k mému uchu které jemně okusoval. "Líbí se mi kam to směřuje" zamál se trochu, ale znělo to jako tiché zavrčení.
Vrátil se rty zpět k těm mým a jazykem mě požádal o vstup, který mu byl samozřejmě hned povolen. Takhle to bylo pár minut, ale obě naše erekce se dožadovali pozornosti.
Přirazil boky proti těm mým a zavrněl mi do ucha. Opět jsem spojil naše rty. Bylo to tak báječné. Tolik mi to chybělo. Přetal mě líbat a přiložil mi ke rtům dva prsty.
"Saj je děvko. Použij hodně slin, protože nebudeme požívat lubrikant."
V duchu jsem zasténal. Miloval jsem to tvrdě. Bolest nebyla tak silná, jaok potěšení.
Sáhl pode mě a prsty kroužil kolem mého vstupu, až do mě nakonec jedním prstem vniknul. Sykl jsem a tak se ústy sklonil k mému údu aby mě rozptýlil a já se tak nesoustředil na bolest. Přidal druhý prst a začal s nimy pomalu a opatrně pohybovat.
Přidal třetí a když jsem zas sykl tak si mě vzal hluběji do úst a pohyboval hlavou rychleji. Přitiskl všechny tři prsty na moji prostatu a já v návalu rozkoše zalapal po dechu. Přirazil jsem proti jeho prstům a jeho odpovědí na mou reakci bylo, že ze mě prsty vytáhl. Zabručel jsem nad náhlým pocitem prázdnoty.
Šibalsky se na mě usmál. "Budeš hezky ležet na zádech, takže se budu dívat na to jak křičíš, děvko."
Potom mě jediným přirazem zcela naplnil a silně vrazil do mojí prostaty. Měl jsem pocit že vidím hvězdičky. Křičel jsem všechny možné nadávky co mě v tu chvíly napadly.
*Jayy*
Byl tak těsný. Bylo to kurevsky perfektní, ještě dokonalejší, než jsem si pamatoval. Jeho hlas bude zítra stoprocentně zničený. Vypadal pode mnou tak krásně, drtíc mezi prsty prostěradlo, kdyžna něj bylo té rozkoše prostě příliš.
Jeho krásné oči byly zavřené a otevřená ústa opouštělo tiché sténání, horké vzdechy a občasné vulgarizmy.
Natáhl jsem ruku k jeho penisu a začal s ní rychle pohybovat, prudce a rychle stejně jako mé přírazy. Vyvrcholil přes celé mé ruce a stáhl svaly kolem mého penisu, čímž za pár sekund přivedl k vrcholu i mě a já ho naplnil až po okraj svým semenem.
Rhroutil jsem se na něj a nedbale ho políbil na spánek. Dal jsem mu minutu než popadl dech a dozněl jeho orgasmus.
"Dahvie musím ti něco říct" začal jsem.
"Nemáš doufám AIDS ty hajzle" zamračil se hravě.
"Ne. Hádej co."
"Co?"
"Miluju tě."
Políbil mě na tvář "Hádej co. Taky tě miluju."
Usmál jsem se, přitáhl si ho do náruče a hladil do po jeho duhových vlasech které jsem tolik miloval. Zívl a jeho dech se zpomalil a ztěžkl. Políbil jsem ho na tvář. "Dobrou miláčku." řekl jsem a s pitomím úsměvem na tváři, usnul taky.
ČTEŠ
Over again...
FanfictionMyslím že Blood on the dance floor nejsou v česku až tak známí, natož pojem Jahvie. Ale i tak doufám že se tohle bude alespoň někomu líbit... :)