Message 11

361 40 1
                                    

                    Mssage 11 - A cincea zi

     Nina : Vreau niste explicatii.

     Alexander : Ce anume, iubito?

     Nina : Nu fă pe prostul cu mine. Nu mai tin prostiile astea.

     Alexander : Iubito, mai ai foarte putin si ma vei intalni. Nu te bucuri? O sa ma iubesti pana la luna si inapoi.

     Nina : O sa te urasc pana la luna si inapoi. Te urasc si te voi urâ. Si nu incerca sa schimbi subiectul.

     Alexander : Nu schimb subiectul. Numai ca nu stiu la ce te referi.

     Nina : Ma refer la faptul ca tu esti Yaser. Esti doar un nesimtit fățarnic. Iti place sa te joci cu mintea mea. Sa ma induci in eroare. Tu chiar crezi ca imi place de tine? Alexander m-a avertizat din prima ca este ceva ciudat cu tine sau Yaser cum ti se zice. Dar nu am bagat de seama. Cu ajutorul personalitatii tale duble ai incercat sa ma induci  in eroare facandu-ma sa ma indragostesc de tine. Si uite ca nu ti-a mers.

     Alexander : Bravo.  Ma gandeam sa mă mai joc putin dar sforile s-au rupt.

     Nina : Vreau sa imi dai drumul din carcera asta. Acum!

     Alexander : Asta nu se va intampla prea curand.

    Nina : Atunci cand? Cat timp o sa ma mai tii inchisa ? De ce ma mai ti aici inchisa cand stiu cine esti tu de fapt?

    Alexander : Aparentele inseala! Nu mai ai mult. Deja este a cincea zi.

    Nina : Dute dracu!!!!!

                    _____________________________________

          Si cum vi se par noile năutați? Credeti ca Nina a ajuns sa afle tot adevarul?

Secret MessagesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum