İsteme

11 0 0
                                    

Medyada Savaş var : ⭕

🔽
Sabahın ilk ışıkları kendini göstermeye başlamıştı ama ben bütün gece ağlamaktan uyuyamadim.
Bugün benim hayatımin son günü daha yeni 20 yaşıma girmeme rağmen lanet olası babam beni sırf zengin ve para vericek diye Aral'a vericek .

-"İrem ! Uyuyomusun lan sen "

İçeriye narkotik polisleri gibi giren babama baktim korkuyla .

-"Kalk hazırlan akşama gelicekler , ha bide dolabına koyduğum elbiseyi al giy de azcik fizik görsün Aral oğlum "

-"Ben Aralla  EV-LEN-MİY-CEM anla artık bunu ya ben daha yani 20 yaşıma girdim, ayrıca kızını öyle bir adama vericek kadar alcak bir babamisin sen ."

Aral her gece bir kızla yatan şerefsizin tekidir tam  3 yıldır benimle evlenmek istiyoMUŞ... Resm

-" Lan çıldırtma adamı ! Zaten sabaha kadar aglamissin gözlerin kıpkırmızı olmuş akşama kadar hazır ol 3 saat içinde gelicekler ."

Daha sonra kapıyı çarpıp çıktı. Kesin içmeye gitti ama bende İremsem  kaçıcam. Allah'ım sen yardım et bana.

Dolaba yonelip bana aldığı elbiseye baktim.

Elbise dizimin  1.5  karış üstünde ve aşırı derecede dar bir elbiseydi .Elimde başka bir seçenek olmadığı için bu elbiseyi giyecektim .

Dolaptan elbiseyi alıp üzerime geçirdim ve saçlarıma fön çektim ve  açık bıraktım. Ayağıma siyah baskılı babetlerimi giydim .


Dudağımada açık pembe bir dudak koruyucu süpürüp bıraktim , ardından aşağıya inip çalan kapıya baktım . Baba gelmişti , içeri geçip ayakkabılarini çıkarırken ıslık çaldi

-"Ne güzel olmussun kız . Aral kesin seni bu akşam yanında götürücek. Hele fiziğe bak be !?"...

Kapı zili çaldığında babam gidip kapıya bakti gelenler Aral , Harun amca ve Aysun teyzeydi.

İçeri geçtiklerinde bende yukarıdan iniyordum.
Aral'ın bana bakmasiyla bi kasildim gözleriyle fiziğimi süzüyordu, ona bütün nefretim ve utangaçlıgimla baktım.

Ona aldırmadan salona geçtim ,babamlarla Harun amcamlar sohbete başlamışlardı bile. Arkamdan ne ara geldiğini bilmediğim Savaş belime dolandığı koluyla beni merdivenin yanındaki odaya götürdü.
Sinirle ;

-" Napiyosun sen ya !" Dedim bana hiç aldırmadan beni duvarla arasına aldi.

-"Çok güzelsin bebeğim , fiziğine bayılıyorum " diye kulağıma fısıldadı ve dudaklarıma yapısti ne kadar ittirsemde geri cekilmedi .

Dişiyle dudagimi ısırdığinda agzina doğru boğuk bir sesle inledim . Artık bu sabrımı taşıran son damlayfi. Erkeklihine dizimi geçirip ondan kurtuldum ve kapıya yonelip hemen dis kapıya doğru koştum

-"İrem !! Lan seni elime gecirirsem 7/24 sikicem oturamiycaksin ağırdan " diye kükreyince  bütün gözlerin bana çevrildiğini hissettim ama hicbirine aldırmadan kapıyı açıp koştum, merdivenlerden ölesiye bu hızla iniyordum . Arkamdan gelen bağırma seslirj ve özelikle Aral'ın iğrenç tehtitleri midemi bulandırıyodu ...

Apartmandan çıktıktan sonra anayola kadar koştum , dışarısı çok soğuktu ama Allah'tan montumu almıştım .

Arkama bir saniye bile bakmıyordum ,sanki özgürlüğüme kavuşmuş gibi hissediyorum . Birden önüme çıkan Aral ile  koşmayı kesitim.
Bana çok büyük bir öfkyle bakıyordu .

Tek çarem olarak bu sefer Aral'ın aralık olan iki  bacağı gözüme çarpti , eğer hizimi alabilirsen oradan geçerim ...

İyice geriye gidip hızlıca ona doğru koşup iki bacağı arasından geçtim ve koşmaya başladım

Önüme çıkan ilk Mercedes jeepi durdurup kapısını açtım ve içine bindim. Arabayı kullanan kişi bana sen Napiyosun bakışı atıyordu .

-"Yalvarıyorum bana yardım et , nolur ?"

-" Sen kimsin lan ? Niye sana yardım ediyim?"

-" Bak eğer beni yakalarlarsa zorla evlendirilicem
Lütfen gidelim burdan."

-"Peki" dedi ve gazi kökledi .


Selam . Bu kitap benim ilk kitabım ve çok heyecanlıyım

İstediğim beğeniye ulasirsam devam edicem.

Sizi seviyorum 👑❣️


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tutulma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin