1.Bölüm

72 8 12
                                    

Merhaba ben Da Eun. Boyum çok kısa. Uyumayı ve yemek yemeyi çok seviyorum. Bugün Geochang'tan Seul'a taşınıyorum. Seul'un çok etkileyici olduğunu söylediler. Gezilecek çok yer varmış. Ama benim gezmeye imkanım olmayacak çünkü ben Seul'a okumak için gidiyorum.
                  2 GÜN SONRA
Seul'a geldim ve yerleştim. Benimle birlikte Seul'a gelen bir arkadaşım daha var. İsmi HyunJae ama ben kısaca ona Jae diyorum. Zor anlarımda yanımda olan tek kişi o. Beni hiç yalnız bırakmadı. Şimdi olduğu gibi. Yeni bir iş bulmamız gerekiyordu.

Ben: Hey Jae bugün iş bakmaya gidelim. Bir hafta sonra okula başlayacağız.

Jae:  Aslında ben eve gelirken bir ilan görmüştüm. Fotoğrafını çektim. Bak

dedi. İlana baktım. Tam bize göre bir işti okulumuzun bitiş saatinden yarım saat sonra başlıyordu. Hemen afişin altındaki adrese gittik.

Ben: Merhaba biz garsonluk yapmak için geldik.

dedim kasiyer kıza.

Kasiyer Kız: Demek bu işin sahibi olucak şanslı kişiler sizsiniz.

Jae: Evet umarım biz oluruz.

dedi. Gerçekten çok büyük bir kafeydi. Kasiyer kız bizi bir kapıdan içeri girmemizi söyledi.

Kasiyer Kız: Buyrun efendim.

teşekkürler diyip içeri geçtik. Burada bir sürü kapı vardı. Kız simsiyah r kapıyı göstererek "Buraya girin efendim" dedi. Bizde girdik. İçerde 20 li yaşlarda bir adam oturuyordu. Yeşil ve güzel saçları vardı. Ayrıca çok yakışıklıydı.

Ben: M-merhaba efendim. Biz iş görüşmesi için buradayız.

yakışıklı çocukla uzun bir zaman göz teması kurduk sonra telefona yöneldi ve bir telefon numarası çevirdi.

Yakışıklı Çocuk: Baba iş görüşmesi için iki tane kız geldi. Ne yapayım. (Sessizce)

sessizce söyledi ama biz duyabiliyorduk. Jae sesli bir şekilde güldü. Bende onu dürttüm. Çok şükür telefonla konuşan çocuk kendini telefon görüşmesine kaptırıp gülme pardon anırma sesini duymadı.

Yakışıklı Çocuk: Merhaba ben bu şirketin sahibinin oğluyum. Adınızı öğrenebilir miyim?

bir an şok oldum çünkü sesi çok güzeldi.

Jae: Ben Hyunjae yanımdaki de arkadaşım DaEun.

Ben: Evet ben memnun olduk.

birden kapıyı tıkladılar ve

Kasiyer Kız: Sevgiliniz Bayan Yoora geldi Bay Yoongi.

Yoongi(yakışıklı çocuk): Tamam geliyorum. Bayan DaEun ve Bayan HyunJae siz burda bekleyebilirsiniz. Babam birazdan burada olur.

adı demek Yoongi' ymiş. Aslında güzel isim. Sevgilisi varmış. Sevgilisinin adı Yoora hep ismi Yoora olanlara gıcık olmuşumdur. Herneyse. Ben bunları düşünürken içeri bir azdam geldi. Yoongi' nin babası olmalıydı.

                     Bir Gün Sonra

        İşe girmiştik sonunda Yoongi'nin babası çok iyi bir patrondu. İşe okul ile aynı gün yani haftaya başlayacaktık.


                 Bir Hafta Sonra

         Bugün yeni okulun ve aynı zamanda yeni işimizin ilk günü. 8u arada biz lise 2 ye gidiyoruz.
         Okula varmıştık. Jae ile beni ayrı sınıflara koymuşlar. Bunun için çok üzüldük ama işyerindede evdede birlikteyiz. Zaten yeterince görüşüyoruz diye düşündük ilk derse başlıyorduk. Hiç yer yoktu. Hoca beni en arkada bir yere oturmamı istedi kafamı önüne eğip yürüyordum. Bu yüzden sıra arkadaşımı görememiştim. Hoca kendimi tanıtmamı istedi.

Hoca: Tahtaya gel ve kendini tanıt DaEun.

Ben: Tamam hocam.

yerimden kalkar kalmaz sıra arkadaşıma baktım. O YOONGİ'YDİ.
Bir saniyelik kalp krizi geçirdim. O lise öğrencisiymiş. Çok olgun bir çocuk yaşına göre.

Hoca: Hadi DaEun seni bekliyoruz dedi.

kendimi tanıttım. Ve yerime geçtim.
Yoongi başını sıraya koymuş camdan dışarı bakıyordu. Bütün ders ona baktım. Gözlerimi alamıyordum zaten. Sonra bana baktı bir an göz göze geldik. Başka birşeyle ilgileniyormuş gibi yaptım. Sonra hafiften güldü. Zil çalmıştı. Yoongi gitmişti. Yanıma bir tane kız geldi arkasından da 4 tane daha.

Kız: Bak kızım eğer Yoongi yi yakışıklı bulduysan s*ktir git onun sahibi var tamam mı?

Ben: Yoongi köpek mi sahibi olsun?

Kız: Seni ayağımın altına alırım.

Ben: Alda görelim.

kız benim yakama yapışırken birden bir kol buna engel oldu. Kafamı çevirdim ve bu Taehyung' tı. O benim ortaokul arkadaşımdı. Gerçekten onu çok seviyordum. Ama benden bir yaş büyüktü. Onun da Seul a taşındığını biliyordum ama geçen seneden beri, yani buraya taşındığından beri ondan haber alamıyordum. Hemen ona sarıldım. Oda bana sarıldı ondan çok kısaydım.Ona Oppa! derken sınıfa Yoongi'nin girdiğini gördüm. Bana sert sert bakıyordu.

BURDA BIRAKIYORUM İLK BÖLÜME GÖRE UZUN OLDU.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 21, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Min Yoongi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin