Κεφαλαιο 1
-Αφησε με να φυγω!(φωναξα)
-Σκασε!(μου φωναξε και εκεινος πριν το χερι του βρεθει στο μαγουλο μου)
Τα ποδια μου αδυνατουν πια να με κρατησουν και σε δευτερολεπτα βρισκομαι στο πατωμα.Τα ματια μου και παλι γεματα δακρυα και προσπαθω για ακομα μια φορα να μην τα αφησω να κυλησουν αλλα δεν τα καταφερνω δειχνοντας και παλι την ευαισθησια μου.Τον βλεπω να βγαζει κατι απο την ζωνη του και τοτε καταλαβενω τι κραταει.Ενα οπλο!Ενα οπλο το οποιο το στρεφει σε εμενα.
-Jenny!Jenny!(μια γυναικεια φωνη ακουγεται)
Ψαχνω το δωματιο να δω απο που ακουγεται αλλα δεν υπαρχει πουθενα καποια αλλη φιγουρα.
-Jenny!Jenny ξυπνα.(και τοτε τα ματια μου ανοιγουν)
Στο οπτικο μου πεδιο εμφανιζεται η διδυμη αδερφη μου.Με εσωσε για ακομα μια φορα.
-Τι εγινε?(ρωταω αγουροξυπνημενη)
-Παλι φωναζες.(μου λεει και με χαϊδευει απαλα στο μπρατσο)
-Συγγνωμη που σε ξυπνησα.(λεω ενω ανακαθομαι στο κρεβατι μου)
-Δεν πειραζει.Παλι ο ιδιος εφιαλτης?(με ρωταει και νιωθω την επιθυμια να βρεθω στην αγκαλια της πραγμα που κανω)
-Δυστηχως.(λεω και ειμαι ετοιμη να κλαψω)
-Ελα,δεν θελω κλαματα σημερα.Σημερα θα βρουμε εναν body-guard.(λεει χαρωπα)
-Καλα.(ειπε χαριζοντας της ενα απο τα μοναδικα μου χαμογελα αυτον τον καιρο)
-Ετσι σε θελω.(ειπε και αρχισαμε να γελαμε)
-Ενταξει,ομως πρεπει να φυγεις Spencer.Τωρα.(ειπα επιβλητικα και εδειξα με το χερι μου την πορτα)
-Οπως παντα ευγενικη!(μονολογησε οσο εβγαινε απο το δωματιο)
Ορισμενες φορες δεν ειναι τοσο ωραιο να εχεις μια αδερφη.Ειδικα μεγαλυτερη. Εγω 20 και εκεινη 21 ενας χρονος διαφορα!Κι ομως αρκετος για να μου το παιζει καλυτερη.Οι διαφορες μας ειναι εσθιτες απο ολους.Διαφερουμε οχι μονο εμφανισιακα αλλα και σε θεματα χαρακτηρα.Κοιταω το μεγαλο ρολοϊ στον τοιχο για να δω την ωρα.Ηλιθιοι εφιαλτες.Ξυπνησα δυο ωρες νωριτωρα απο το ξυπνητηρι.Το να με παρει ο υπνος τωρα ειναι απιστευτο και ουτε καν το επιδιωκω.Σηκωνομαι απο το τραπεζι και ετσι σαν ζομπι απο τον υπνο βγενω απο το δωματιο μου.Κανω την χαρη στην αδερφη μου να μην με δει ετσι και παω πρωτα στο μπανιο.Κοιταζω το καθρεφτισμα μου και τρομαζω και εγω η ιδια.Το δερμα μου χλωμο,μαυροι εμφανεις κυκλοι κατω απο τα ματια μου,το μαλλι ανακατεμενο και φυσικα το προσωπο μου γεματο σημαδια απο τα χτυπηματα του απαγωγεα μου.Πλενω το προσωπο μου και στην συνεχεια τα δοντια μου.Χτενιζω τα μαλλια μου και βγενω απο το μπανιο με προορισμο της σκαλες που θα με οδηγησουν στο κατω πατωμα οπου ειναι και η κουζινα.Τα τραυματα στα ποδια μου ειναι ακομα φρεσκα οποτε η ταχυτητα που κατεβαινω τις σκαλες ειναι λιγοτερη απο ενος τρικυκλου που οδηγαει τριχρονο παιδακι.Μολις φτανω στην κουζινα το πρωτο που αντικρυζω ειναι η αδερφη μου.Τα μαλλια της πιασμενα εναν περιποιημενο κοτσο,το δερμα της εχει την συνηθισμενη μελαχρινη αποχρωση του-ενα απο τα μονα πραγματα που εχουμε διαφορετικα εμφανισιακα-τα ρουχα της προσεχτικα ταιριασμενα και το προσωπο της εκτως απο υπερβολικα βαμμενο ειναι και στολισμενο με ενα λαμπρο κατασπρο χαμογελο.Η Spencer ηταν παντα το καμαρι του μπαμπα μας και εγω ημουν απλα...εγω!Καθοταν σε μια απο της καρεκλες του τραπεζιου και κρατουσε στο χερι της μια φρυγανια με μαρμελαδα και μια κουπα λογικα καφε.Εγω απο την αλλη,πηρα το μπολακι μου και αφου εριξα μεσα τα αγαπημενα μου δημητριακα εβαλα και γαλα.Το χερι μου πηγε αυτοματα στο συρταρι με τα μαχαιροπιρουνα και επιασε ενα κουταλι.Με αυτα τα δυο στα χερια προχωρισα εως τον παγκο που ενωνει την τραπεζαρια με την κουζινα και εκατσα σε μια απο τις καρεκλες του.Αφησα το μπολ στον παγκο και αρχισα να τρωω με ορεξη θα ελεγα το πρωινο μου.Βλεπεται απο τοτε που γυρισα σπιτι δεν εχω ορεξη για τιποτα απολυτος.Ενω πριν ημουν μια φυσιοληγικη εφηβη που εβγαινε και περνουσε καλα.Οσο φυσιολογικη ομως θα μπορουσε να ειναι μια κορη ενος επιχηρηματεια που μετραει χιλιαδες ευρω καθε μερα.Χωρις να ανταλλαξω καμια λεξη με την αδερφη μου που ειναι πλεον αποροφημενη στο καινουργιο της I-phone τελιωνω το φαγητο μου και περναω στον ζεστο καφε που πινω καθε μερα.Μολις ειναι ετοιμος σερβιρισμενος σε μια μεγαλη χαριτωμενη κουπα τον παιρνω και βαδιζω εως το σαλονι.Καθομαι σε εναν απο τους καναπεδες και πιανω το τηλεκοντρολ στο χερι μου.Ανοιγω την τηλεοραση και αλλαζω νευρικα τα καναλια μεχρι να βρω κατι που με ευχαριστει.Αρκουμαι σε μια επαναληψη του “Μπομπ Σφουγγαρακη” για οσο πινω τον καφε μου.Μολις τελιωνω και με τον καφε και τακτοποιησω λιγο οτι χρησιμοποιησα βλεπω οτι η ωρα εχει παει 10.30 και εχω λιγοτερο απο μια ωρα μεχρι να αρχισουν να ερχονται οι ανερχομενοι “body-guards”.Μια βιαστικα βηματα ανεβαινω τις σκαλες και παω στο μπανιο για να κανω ενα μπανιο μιας και ειμαι ιδρωμενη.Βγαζω τα ρουχα και τα εσωρουχα μου και μπενω αμεσως στην μπανερια.Περιπου μιση ωρα αργοτερα εχω τελιωσει με το μπανιο μου και το σωμα μου βρισκετε μπροστα απο τον καθρεφτη με μια πετσετα να το τυλιγει.Οπως καθε αλλη φορα παιρνω μια πετσετα και αφου καθαρισμο τους υδρατμους απο τον κεθρεφτη καθομαι και κανω γκριματσες.Ναι ειμαι πολυ...συνηθισμενη.Αφου περναω καποια λεπτα με αυτην την ασχολια παιρνω την αποφαση και παω στο δωματιο μου.Βγαζω καθαρα εσωρουχα και λογο καλοκαιριου και ζεστης αποφασιζω να φορεσω ενα αναλαφρο συνολακι γιατι μας περιμενει και πολυ δουλεια.Ετσι διχως να χανω χρονο μολις βαζω τα εσωρουχα μου βαζω και τα ρουχα μου,δηλαδη μια μαυρη μεγαλη κοντομανικη μπλουζα και ενα αθλητικο σορτσακι.Καθομαι μπροστα απο τον καθρεφτη μου και αφου χτενισω τα μαλλια μου στεγνωνω αμεσως.Στην συνεχεια πηγαινω προς τα καλλυντικα μου.Παιρνω το make-up και βαζω στο προσωπο μου,ενω στην συνεχεια προσθετω μηκος στις βλεφαριδες μου με μια μαυρη μασκαρα.Στα χειλη μου βαζω ενα λιπ-γκλος και ειμαι ετοιμη.Βαζω τα συνηθισμενα ασπρα κοντα σταρακια μου και κατεβαινω στο σαλονι.Εκει βρισκω την αδερφη μου.
YOU ARE READING
Τhe body-guard//Liam Payne Fan Fiction
Fanfiction"Εισαι διατεθειμενος να πεθανεις για εμενα?"Τον ρωτησε η νεαρη κοπελα. "Αυτη ειναι η δουλεια μου."Της απαντησε εκεινος ξερα. "Και την κανεις σωστο?"Τον ρωτησε.