Κεφαλαιο 1.

133 13 1
                                    

Κεφαλαιο 1

-Alex!(ακουσα πεντε φωνες απο πισω να φωναζουν χαρουμενα)

-Αγορια!(ειπα το ιδιο χαρουμενα ενω τρεξαν προς το μερος μου για να με αγκαλιασουν)

-Μας ελειψες μικρη!(μου λεει ο Liam)

-Εεε μονο δυο χρονια με περνας!(παραπονεθηκα)

-Παντα θα εισαι μικρη για εμας.(μου ειπε ο Harry κλεινοντας μου το ματι)

-Εσυ Styles μην μιλας!(του ειπα ενω του “εβγαλα την γλωσσα”)

-Δεν τα αφηνουμε αυτα και να αρχισουμε τις ερωτησεις?(προτινε ο Louis)Πως και μας θυμηθηκες?(συνεχισε)

-Ηρθα να δω τον μπαμπα γιατι θελει κατι να μου πει και ηρθα να σας κανω εκπληξη.(λεω με τσιριχτη φωνη κανοντας την ενθουσιασμενη)

-Η γνωστη Alex!(ειπε ο Niall)

-Τελος παντων πρεπει να φυγω.Κατι που θυμηθηκα.Επειδη ο μπαμπας θα λυπει κιολας,θελετε να ερθετε μαζι μου σπιτι μετα την συναντηση μου με τον μπαμπα για να αραξουμε?(ειπα χαλαρα)

-Ναι!Τα λεμε!(απαντησαν)

Ετσι εκανα μια στροφη και συνεχισα την διαδρομη μου.Περπατησα για λιγο στους διαδρομους μεχρι που βρηκα το γραφειο που ειναι εξω απο το γραφειο του μπαμπα μου.Εκει καθετε η γνωστη αχωνευτη για εμενα γραμματεας!

-Alexis!Παει καιρος.(μου ειπε και σηκωθηκε για να με αγκαλιασει)

-Alex.(ειπα αγανακτισμενη)

Καθε φορα το λεει λαθος.

-Ο μπαμπας ειναι μεσα?(την ρωτησα)

-Ναι σε περιμενει!(μου ειπε χαρωπα και ξανα καθησε στην καρεκλα της)

Χτυπαω την πορτα απο το γραφειο του μπαμπα και αφου ακουω το “περαστε” μπενω μεσα.

-Αlex!Τι κανεις?(λεει και μου δειχνει την καρεκλα μπροστα στο γραφειο του)

-Καλα ειμαι μπαμπα εσυ?(τον ρωταω μολις καθομαι)

-Και εγω.(απανταει κοιτωντας τα διαφορα χαρτια πανω στο γραφειο του)

-Λοιπον...τι ηθελες να μου πεις?(ρωταει με την περιεργια εμφανη στην φωνη μου)

-Ακουσε με προσεκτικα για λιγο Alexis.(μου λεει σοβαρα)

Ειναι σοβαρος.Με φωναζει με ολοκληρο το ονομα μου.Το κανονικο.Και χρησιμοποιει την λεξη προσεκτικα.Κατι δεν παει καλα.

Locked out of heaven//Louis Tomlinson Fan FictionWhere stories live. Discover now