DaY01

12 1 2
                                    


Hey, dit is de eerste dag van mijn reis met jullie. Dit word een ongemakkelijk/droog/saai hoofdstuk, maar dont leave want ik beloof je dat het snel beter wordt. Ik hoop dat je ergens bent waar je jezelf kan zijn met heel veel chocolade om je heen. Ik ben Erin. Al (bijna) 14 jaar huppel ik rond op deze vreemde wereld waar nog veel over te ontdekken valt. En ja, ik ben een meisje.

Ik hou ontzettend veel van dansen want dan kan ik al mijn energie en frustraties er even uitlaten. Ik dans dan ook al sinds mijn 2,5 jaar.

Skiën doe ik ook al best wel lang. Éen keer per jaar gaan we op skivakantie.

Ik ben een nerd, dat is tenminste wat de personen rondom mij heen over me zeggen. Waarom? Omdat ik graag lees, zij vinden dat raar. Hier houdt iedereen van lezen, dus maakt het niet uit. Want whatthef### doe je op wattpad behalve lezen en schrijven. Dit is misschien wel de planeet  waar ik thuis hoor.

Ik hou van vines en memes, dus als je wilt, laat je gaan en verstuur memes die jij doodlachen vind maar naar mij door :)

Damn, ik wist dat dit een saai hoofdstuk ging worden, maar dit is gewoon echt dood.

OH, muziek luisteren doe ik echt elke dag. Er gaat geen dag voorbij dat ik geen enkele zangnoot in mijn hoofd ontvang. Ik heb twee jaar lang op vioolles en notenleer gezeten. Ik ben gestopt want ik vond het echt echt echtt niet leuk meer. Vorig jaar heb ik voor mijn verjaardag een piano gekregen en heb ik zo mezelf piano leren spelen.

Ik heb een mama, een papa en twee oudere broers. Ik heb altijd al een zusje gewild. Jammer genoeg deze niet gekomen met een ooievaar zoals ik vroeger altijd dacht. Sad.

Nu over naar een wat spannender onderwerp, celebrities.
Ik hou van te veel celebrities, dus zal ik ze even snel opsommen :
- FiNn WoLfHaRd
- ShAwN mEnDeS
- JaCk DyLaN GrAzEr
- de rest van de IT cast
- de rest van de stranger things cast
- en de rest van MAGCON

En nog honderden andere die ik niet ga noteren want dan ben ik nog 500 dagen bezig. Maar wat is een tienermeisje zonder al deze celebritycrushes.

Ik ga afsluiten. Vergeet niet dat er elke nacht minstens één ster voor jou schijnt.


CHALLASSSS

Story of my life (DUTCH)Where stories live. Discover now