1 Bölüm

1.4K 418 368
                                    

Kafe de ablam Meleğin sancısı tutmuştu kafe de. ne yapacağımı şaşırdım.
hemen ambulansı aradım ambulans geldi annem. aradım ama cevap vermedi babamı. aradım." baba annem yanındamı" "evet kızım bişey mi oldu "şimdi

Annemle "telaş yapmayın ablamın doğum sancısı. tuttu. Hastaneye gidiyoruz biz ambulansla" hastaneye geldik hemen annem aradı kızım hangi hastane Trabzon d hastanesi

enişteni aradınmı yok şimdi. arıyorum hemen eniştemi Namık beyi aradım . enişte ablamın doğum sancısı. Tuttu hastaneye geldik.

hemen sedye istedim getirdiler ameliyathane yi hazırlayın dedi selnur hanım.

Ablam Mel Zeynepin elini tutup Zeynep biliyorum ben kızımı göremeyeceğim bana söz ver kızıma annelik yapacagına öyle konuşma kızını. sen büyüteceksin

Zeynep sonum geldi biliyorum böyle konuşma abla Melek le Zeynep ağlıyordu. Zeynep bana söz ver dedi bide pudetin içinde mektup var onu al ne mektubu.

Meleği doguma aldılar. Sultan hanım Ahmet bey geldiler kızı doguma giderken Sultan hanım gözyaşları tutamadı Ahmet bey in gözleri doldu Melek ameliyat da.

Zeynep ameliyathanenin odasının önünde ablasının dediklerini düşündü dua ediyordu. Ablası ve doğacak olan yegeni için...

Namık bey geldi Melegi sordu Ahmet bey. oglum doguma aldılar dua edelim hepimiz hep beraber dua ettiler. Melek ameliyat dayken o sırada Ezan. okunuyordu Zeynep resepsiyon daki kıza bakarmısınız. ben mescidi soracaktım.

Mescit aşağıda hastanenin giriş kapısının hemen sagında mescit yazısını görürsünüz Zeynep kıza teşekkür etti.

Zeynep abdestini aldı namazını kıldı dua etti:

etti elini yüzüne sürdü yukarı çıktı. Ameliyathanenin önüne ne gelen var ne bi giden saatler geçmek bilmiyordu.

nihayet ameliyathanenin kapısı açıldı içeri den bir hemşire çıktı Namık bey hemşire hanım karım nasıl hemşire cevap vermeden koşarak gitti aradan çok geçmeden geri geldi içeri girdi bebegi anneden aldı.

Doktor hanım annenin durumu iyi degil nabız yok hemen.

Electro şoku hazırlayın cihazı 200 çıkardı.
Doktor Selnur bi sonuç alamadı. 250 yine sonuç yok 300 çıkardı yine yok sonuç.

hemşirelerden biri bebegi alıp küveze koymak için ameliyathane den çıktı Namık bey hemşire hanım karım nasıl hemşire Doktor hanım çıkacak ona sorun dedi. Zeynebi Sultan hanım ve Ahmet bey korkuyordu kızlarını merak ediyorlar dı.

Çok geçmeden Doktor hanım çıktı Namık hemen hemen karısı sordu karım nasıl doktor hanım başını önüne eğdi başınız sağ olsun malasef anneyi kaybettik zaman Sultan hanım ve Ahmet bey Zeynep zaman durmuştu. Göz yaşları sel olup akıyordu. Namık ameliyathane ye girdi hemşireler engel olamadı Melegin.
üstüne beyaz bir örtü örtmüşlerdi

Namık ameliyat masasında yatan Melegin yanına gidip örtüyü kaldırıp Melegim beni bırakıp gitme görevliler geldi. Namığı zorla çıkarttılar.

Ahmet bey Sultan hanım oglum bebegimizi görmeye gidelim ben görmek istemiyorum o bebegi benden Melegimi. aldı deyip hastaneden ayrıldı Sultan hanım Ahmet bey Zeynep küvezde olan. bebeklerinin olduğu oda ya gitti.

Zeynep ablasının dediklerini düşündü o masum bebegin hiç bir suçu yoktu Allah emaneti almıştı.
Meleğin ölümü herkesi yasa boğdu. ertesi gün cenazesi vardı hastaneden ayrıldılar mezarlıkta Zeynep bir adam gördü ağaçların olduğu yerde ama.

eniştesi sandı ama degildi. mezarlıktan gelince Zeynep hastaneye gitti. Yegeninin yanına kapıdan baktı.

Bebeklerin. Olduğu oda ya baktı. sana teyze değil anne. Olacağım söz veriyorum dedi :

Zeynep yegeninin teyzesi değil annesi olacaktı ablasına söz vermişti ismini Minel koymuştu Minelin anlamı cennette ki. İnci tanesi di annesi ve babasının bir yanı mutlu bir yanı buruktu. Evlatlarını kaybetmişlerdi. Ama Allah onlar dünyanın en masum bebeğini vermişti Zeynep yegenine annelik yapan Zeynebin canı çok yanacaktı. İnsanlar yargısız infaz edeceklerdi.

Biliyorum kısa oldu ama yeni bölüm de daha uzun olacak o yüzden ve yorum yapın desteklerinizi bekliyorum bu bölümü pilecim desteğin için

Şiir yazıyorum onları yayınlayacağım
Okuyan oy ve yorum yapsın lütfen

Bir Sevdanun Gözyaşlarunu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin