Am gasit un loc de munca la o cafenea. Toti oamenii păreau prietenoși la prima vedere. Prima zi a fost foarte grea pentru ca noi nu eram obisnuite cu acel stil de viata.
Noi am ajuns acasa de la cafenea si am hotarat sa ne uitam la un film.Povestește Rosé:
"La un moment dat Lisa a adormit apoi am adormit si eu. Ne-am trezit dimineața dar Lisa a vrut sa se calmeze putin de la ziua de ieri asa ca a iesit putin in parc. Dupa o vreme ea ajunge acasa. Eram cam ingrijorata pentru ea deoarece a lipsit 2 ore. Me gandeam ca a patit ceva."Povestește Lisa:
"De la ziua de ieri am inceput sa fiu putin cam amețită asa că am ieșit putin in parc pe la ora 05:00. Eu m-am dus asa devreme pentru ca imi plac locurile linistite iar la acea ora era intuneric si nimeni nu era in parc inafara de mine. Deodata vad 7 băieți care trec pe langa mine iar unul care parea a fi cel mai inalt dintre ei se uita la mine insistent ca si cum m-ar cunoaște. Eu nu le puteam vedea fața din cauza întunericului dar se putea vedea doar ca ei sunt acolo. M-am speriat si am fugit acasă."
Rosé: Lisa,unde ai fost?
Lisa: Am fost in parc dar dupa ce a trecut ceva timp au trecut pe langa mine 7 băieți iar unul dintre ei se uita insistent la mine. M-am speriat si am venit acasa.
Rosé: Dar acum ești mai bine?
Lisa: Da. Ma simt mai bine. Nu trebuie sa iti faci atatea griji Rosé. Nu sunt un copil. *spune Lisa rușinată.
Tot Lisa: Ma voi duce in oras sa cumpăr cate ceva de mâncare.
Rosé: Bine dar ai grija de tine!Dupa ce am terminat cumpărăturile am mers spre statia de autobuz. Este cineva acolo. Mi se pare ca seamana foarte mult cu cel care se uita in acea seara la mine.
Sfarsitul capitolului 3💜💜💜
CITEȘTI
☆A NEW IDOL☆
FanfictionLisa era o fată simplă care și-a întâlnit vechiul său prieten accidental si de acolo s-a schimbat complet totul pentru ea. *****nu insinuez Lizkook*****