Kuzenime,Tae ve Arkadaşıma Süpriz

28 1 0
                                    

Ben Kim Dolunay Yu-Jin kısaca Yu-Jin yarı Koreli yarı Türküm kuzenim Kim Seok-Jin ve çocukluk arkadaşım Kim Nam-Joon Jin ve Nam-Joon sevgililer aynı zamanda Bts adlı bir grupta çıkış yaptılar ve ben onlara sürpriz yapmak için Türkiye'den Güney Kore'ye gideceğim bu da demek oluyor ki yolum çok uzun kuzenim sayesinde benden 4 yaş küçük olan Park JiMin'le tanış- mıştım.Ji-Min'i aradım.
-Yaboseyo.diye açmıştı JiMin
-Yaboseyo JiMin ben Yu-Jin senden bir şey isteye bilirim.
-Evet tabiki noona benden ne isteyeceksin?
-Ben Kore'ye geliyordum da Jin ve RM'e sürpriz yapacağım ve beni birinin hava alanından alması lazım sen alabilir misin?
-Tabiki noona alabilirim inince ara beni seni almaya geleyim.
-Peki görüşürüz.
-Görüşürüz noona.Telefonu kapa- ttım telefonumu uçak moduna alıp şarkı açıp uyuklamaya başlamıştım zaten ben telefonu uçak moduna aldıktan sonra kal-kış yapmıştık.Benim ommam ve appam bir trafik kazasında öl- müşlerdi bu yüzden bana 18 yaşı- ma kadar amcam yani Jin'in ba- bası bakmıştı onları çoook sevi- yordum aynı zamanda benim bir kardeşim var onu söylemeyi u-
nuttum kendisi yani kardeşim Kim Tae-Hyung yani Bts'den V benim erkek kardeşimiz bunu ben,Jin ve Namjoon biliyorduk sadece çünkü amcamın beni al-
dığı zaman gücü yoktu ve Tae'mi alamamıştı ve onu evlatlık almış- dı taki Jin'le tanışan kadar Jin onun kendi kuzeni olduğunu anlayınca hemen ailesiyle konuştu ve benim Tae'm her şeyi öğrendi.Gerçek ailesini tanıyo sa- dece beni hiç görmedi o beni gö- rünce ne yapacaktı acaba merak ediyordum bu arada benim çok yakın arkadaşlarım var onların adları Min Sıla Yoonji ve sevgilisi Jeon Ezgi Minji evet tanıdığım çoğu kişi lgbt'dendi.Kardeşimin sevgilisi J-Hope'tu mesela Ji-Min ve Jung-kook'ta sevgiliydi.Birtek Min Yoon-Gi'nin sevgilisi yoktu.
Benim Bts'den biaşım Suga idi. Çünkü bir tek onun sevgilisi yok-
tu ve ben onunla aynı boydaydım ve benim lakabım  Sugar'ken  onunkisi Suga idi neyse ben uyu- yorum.

Bts'de Bir Türk &Ara Verildi&Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin