Juoni-ideoita <3

1.6K 42 20
                                    


1. kun muut nukkuvat, henkilö x on valveilla ja saa rajan toiselta puolen tehtäviä. Ne alkavat helposta, mutta pian kaikki alkaa vaikeutua. Ylikonstaapeli alkaa saada havaintoja ja valituksia piha-alueilla pyörivästä henkilöstä. X ei tiedä, mihin hän on itsensä ajanut.

2. x on töissä teatterin kassalla ja on nähnytkin vaikka minkälaisia ihmisiä. Eräänä iltana, x'n kassalle tulee outo mies henkilö. Mies on hiljainen ja hänen touhunsa ovat epämääräisiä.
Ei aikaakaan, kun salissa 3 räjähtää.
Siitä vasta soppa alkaakin.

3. henkilö on lapsi, hän pelkää suunnattomasti mörköjä vaikka niiden sanotaan olevan taruolentoja.
Mutta mitä käykään kun kerran illalla hän menee nukkumaan ja kuulee sänkynsä alta ääniä, kuin joku hengittäisi raskaasti ja raapisi sängynpäätyä ...

4. vuodelta 1556 on kantautunut kirja nykyihmisten keskuuteen, joka on nyt tallessa antiikinmuseossa. Monet ovat kirjaa käyneet katsomassa, mutta  museo käynnin jälkeen henkilöt ovat kuolleet. Jotkut sanovat kirjan olevan kirottu, mutta sitä on vaikea uskoa jossei ole kokenut mitään outoa. Pikkukaupungin kaksi teiniä Alec ja Carita (voit tottakai vaihtaa nimet !) päättävät ottaa homman haltuunsa, koska kukaan ei puutu asiaan tarkemmin, kaiken luullaan olevan vain sattumaa. Nämä kaverukset kuitenkin uskovat, että kirjassa on jotain, mitä tieteellä ei voi selittää. He saavatkin yhden museon vartijoista käännytettyä siihen, että saisivat kirjan katseltavaksi kotiin. Heillä oli kuitenkin vaikeuksia saada kirja itselleen, joten joutuivat valehtelemaan kirjan tarkoitusta heidän käsissään.

Toivottavasti näistä saa jotain inspistä ✌🏻 kerro myös mikä näistä on sun mielestä kiinostavin idea ! mun mielestä 4 😝 <3

inspiraatiota etsimässä?Where stories live. Discover now