Libri eshte pasqyrimi i jetes

1.8K 69 36
                                    

"He me thuaj si mendon Margo ? A thua do ia dal qe te flas me prinderit per ate ceshtje ? Por...eshte nje teme shume delikate sepse  do te  flas ne lidhje me shoqerine ..Nuk mendoj qe Henri duhej te me qortonte vetem se  i mora librin e tij pa leje , per aq me teper ai liber me duket interesant , dhe nuk mendoj qe duhet te kerkoj leje per te lexuar nje liber , sepse sipas mesuese Oles ajo thot qe duhet te lexojme sa me shume libra jashteshkollore ..., por gjithesesi do ta lej menjane kete teme dhe kur te mendoj qe eshte e nevojshme ta diskutoj  do ta bej kete gje me vone . Tani po largohem sepse u lodha duke folur dhe menduar per librin e Henrit ! Mirupafshim ! " Pasi Ana u lodh  se foluri me personin e saj  imagjinar u largua nga dhoma e saj e vogel dhe e ngrohte .Hyri ne kuzhine dhe pa nje person qe nuk e priste ! Ai person ishte vet Henri , i cili qendronte i ulur ne nje kolltuk me ngjyre te erret dhe mbi prehrin e tij ndodhej libri "i famshem" qe Ana nuk ia hiqte syte qe kur hyri ne kushine ."Mos ndoshta ka ardhur per te kerkuar falje ? Apo thjesht per te me pershendetur ? Si mendon ti Margo ? " Keto pyetje i bluanin koken Anes , e cila nuk nguroi por i tha :"Pershendetje Henri ! " Te njejten pershendetje i tha edhe Henri :"Pershendetje Ana ! Erdha per te te then qe me vjen keq per ate c'ka ndodhi sot ! Nuk duhej te isha treguar aq person negativ dhe i pasjellshem me ty ! ""Hmmmmm ! Meqe kerkoi falje , edhe une kam te drejte te kerkoj dicka prej tij ....! Pse jo ? Edhe ndoshta ! "Por keto mendime i preu Henri me fjalet qe i tha ."Mendoj qe kur te kemi kohe te lire te dy  te shkojme tek parku qe ndodhet pak me tutje dhe te lexojme librin qe te pelqen , sepse me vjen keq , por une nuk mund t'ia fal dikujt librat...sidomos ato qe jane jashteshkollore !!" Fjalet e Henrit ishin aq te prera saqe Ana pranoi variantin e pare ."Ne rregull pranoj !" Meqe Ana dhe Henri u moren vesh me njeri-tjetrin , ky i fundit u largua."Margo , si mendon a veprova drejt ? Mendoj se keshtu duhej te veproja ...pasi une dhe Henri kemi prej me shume vitesh qe jemi shoke te ngushte ..Mendoj qe ky eshte vendimi me i drejte ! " Pasi Dielli ra ne humneren e reve dhe doli Hena Ana u be gati dhe ra ne gjume , por ajo nuk e dinte qe dita tjeter do te ishte nje dite plot hidherim ....
#VAZHDON
#vajze #liber #shqip "ilikeit

Historia e nje vajze (I Perfunduar)Where stories live. Discover now