"Epo , nuk ka faj kush ... ti mendon qe te perbuzesh dike eshte gje e mire ?!Aspak !Gjithcka varet nga vet ti ,Henri !"-pasi Margo po fliste kot ,sepse nuk e degjonte kush tjeter pervecse Anes e cila kishte nje shprehi fytyre te cuditshme .
"Margo! Boll shprehe mendimet e tua ! Ti e di shume mire qe vetem une mund te te degjoj dhe vetem une mund te te shoh apo te te kuptoj !"
Henri , i cili ishte ulur prane vajzes dhe Anes kerkoi falje i penduar per cfare kishte thene.Pasi Ana , Henri dhe vajza bashkebiseduan per pak kohe u larguan secili ne shtepine e vet.Zonja .Havenston po e priste Anen e ulur po ne ate kolltuk "te famshem", kur , papritmas u hap dera dhe u degjonin hapat e lehte te Anes e cila po vraponte per te shkuar ne dhomen e saj.
"Ana! A e ke idene se sa eshte ora ? "
"Mami , ndoshta ti nuk e kupton por une dua te jem me e lire ne anen e te dalurit apo menduarit!"
"Me e lire ??? Cfare deshiron te thuash me kete Ana ? Une gjithmone te kam len ne hapsiren dhe mendimet e tua ! Ti po me thua qe une nuk po te le qe te dalesh me shoket !?"
"Nuk doja te thoja kete, por ti duhet te me kuptosh sepse nuk eshte e lehte te jetosh pa personin e cmuar te jetes !"
"Une te kuptoj shume mire por thjesht nuk arrij ta besoj se pse duhet te tregohesh kaq e acaruar !"
"Te lutem mami ! Nuk kam kohe dhe nuk mundem te flas me ndonje person !"Ana u fut ne dhome e nervozuar dhe filloi te shkruante vazhdimin e asaj flete ditari qe e kishte te paperfunduar.
"Epo, Ana nuk duhet te ishe treguar aq kokforte ! Me vjen keq qe po te them por nuk e humbe vetem ti si person apo si prind ate ! Mamaja jote ka nevoje qe ti qendroje dikush prane ,por ti po e shmang ate ne menyre shume misterioze le te themi !"Ana nuk donte te fliste me Margon vetem filloi duke shkruar :
"Epo ..mendoj qe Margo ka te drejte ! Thjesht dua qe te qendroj vetem ! Me kupton ? Sikur ta dije se cfare ndodhi sot ! Dicka e pakendshme ! Letra e Anes u nderpre nga personi i cili u fut tek dhoma e Anes ...ishte ajo zonja .Havenston , le te them qe ishte e zhgenjyer nga fakti qe Ana nuk po tregonte kujdes per sjelljen e pahijeshme te saj .Por kesaj here syte e znj.Havenston tregonin nje keqardhje per vajzen e saj , Anen ...
YOU ARE READING
Historia e nje vajze (I Perfunduar)
Genç KurguAna , nje vajze e vogel e cila mendon se gjithcka ne jete arrihet lehte me ndihmen e te tjereve , por jeta e saj merr nje kthese krejtesisht tjeter kur humb personin e saj me te cmuar ...babain e saj . Ajo kthehet krejtesisht ne person tjeter , ne n...