DoBra MorDa nie JakaS poDrabiana

89 8 22
                                    


Dobra wiecie jestem Rose mam tam ileś lat spoko laska ze mnie. 

Wstałam z łóżka założyłam moje vansy białe z flagą USA. Uczesałam moje włosy i zrobiłam lekki makeup i luźny koczek. Ubrałam bluzkę z napisem ZBUKU- to mój ulubiony raper. Ubrałam też spodnie w pasy na których widniał wizerunek Dawida K (mysle ze wiecie o kogo chodzi kochani) i jego cytat. Wyszłam z domu zabierając kanapkę z serem kozim. Nie lubie go ale matka mi go daje bo mówi że jestem ulana.  Dobra kurczę musiałam się wrócić bo mi się lekko szczać zachciało. Tak sie zapatrzyłam że wpadłam w przystojnego chłopaka który szedł z fajną laseczką miała na imię Jamie. Nie wiem skąd znałam jej imię. Miał kolczyki wardze i no kręciło mnie to na maxa. Nagle przez przypadek wpadłam w niego!

-Ej kurwa jak leziesz szmato?!!!11111111- powiedział Robert

-Nie wiem podobasz mi się to dlatego!!!- powiedziałam z płaczem

-Nie płacz i tak nikt nie kocha cie

-Czemu taki jesteś Rob?!!!

-Nie płacz księżniczko kocham cie jestem nastoletnim frajerem (tylko wybrancy wiedzą o co chodzi) :(

-Dobra wybaczam misiu,mamy razem dziecko nazwijmy je Harry Styles

-Dobra sory że ci to teraz mówie ale jestem bezpłodny

-Ja tez hahahaha twins kurwaQ!!!!11

-Beka haahssa jak rzeka, liczmy po niemiedzku

-Eins zwei drei vier funf seks

-Hahahh seksik benizz

-Hahah cho do mnie

-Już lece 

W razie pytań Jamie to był wytwór ich wyobraźni schizofrenikami byli obydwoje. Nie do końca wiadomo czy w ogóle Rose i Robert istnieli. Nie istnieli.

Nastepnego dnia czyli w piątek nie wiem kogo to interesuje ale dobra Robert pojechal na rajd. Wziął ze sobą swoje psa i laseczke która tez była jego psem miała na imie Rose i mieli wspólne dziecko chociaż ona miala tylko 9 lat. Nie wiem kto miał 9 lat ale tak napisałam żeby było śmieszniej ale i tak w sensie dobra kontynuuje. Pojehcali spali pod namiotem mrówki nie wiem jaki rodzaj (jednak sie dowiedzialam)

Tapinoma sessile

 ale zjadły ich ubrania więc byli nadzy goli bez ubrań jak kto woli sens jest jeden. Wiadoma sprawa Robert  tego tego ruchańsko było za młodu miał wysokie libido więc jak zobaczył gołą dziewczyne to tego stand up him turururu. Ale ona nie chciała z nim segzować się więc uciekła z namiotu. 

Rob kochanie jednak chce sie z tobą tego tego ale uratuj mnie bo spadam z mostu nie umiem pływać zawsze na dodatkowych lekcjach pływania mój instruktor mnie molestował bo to był Nial Horan i opieralam się ale tylko o płot ale to nie umiem pływać ROBERT uratuj mnie jak tego nie zrobisz to niestety ale bedziesz musiał napic się kwasu fluorowodorowego. 

-Dobra kkocham cie kocham twoją dusze tak samo  jak komunizm.

Wyciągnął ją z jeziora nie wiem rzeki nie pamiętam co pisałam przedem a nie chce mi się patrzeć za siebie bo mi pani psycholog zleciła żebym nie patrzyła za siebie więc nie patrze a drugim powodem jest to że mnie ciśnie do kibla i chce to skończyć w sensie opowiadanie żebyście nie myśleli że coś innego ale to taka malutka dygresja.

Wyszli z jeziora i się pocałowali i poszli do domu odrabiać lekcje z  chemii bo mieli bardzo dużo zadań ale namiot zostawili nad rzeką bo im na nim nie zależało (nikomu na tobie tez nie zalezy) w sumie to koniec może nie było śmiesznie bo w sumie nie miało być śmiesznie bo nie pisze satyr tylko tego  ballady pozdrawiam mojego bliskiego kuzyna adama m. miłej nocy dla wszystmich osób którzy to czytają bo są superowi jak chcecie to możecie komentować to opowiadanie jak nie chcecie to nie komentujcie tyle papapa smacznego jak coś jecie lub coś. Jeśli kiedys powiedzialam komus cos nie fajnego to strasznie przepraszam i wy tez przeproscie za bledy swoich towarzyszy.

Rose uczy i bawi:

Witajcie kochani dzisiaj połączyłam się z Rose (bohaterką opowiadanka) i ona da wam rady jak życ dobrze i sie nie zabic chociaz ona tego nie przetestowała ale ma nadzieje że wy to przetestujecie bo są duże szanse że się uda, patrząc na badania statystyczne wykonane na pewnym szwedzkim uniwersytecie   szansa na nie zabicie się wynosi 20%, czyli to i tak będzie więcej niż łączna ilość procentów z moich wszytkich 5 matur. 20 (dwadzieścia) podzielone na 5 (pięć) będzie wynosiło 4 (cztery) - oto mój wynik średni z maturki. A wasz ile wynosi? Podzielcie się tym

1. Nie idźcie na biol chem
2. Gdyby ktoś łudził się że ma wpływ na swoje życie i że wolna wola istnieje to musi wiedzieć, że jest w błędzie




Przez konfidentuw dobre chlopaki paczą na swiat zza krat :(Where stories live. Discover now