1 . BÖLÜM

5 1 1
                                    

Merhaba arkadaşlar. 
Ilk bölümle karşınızdayim. Hadi başlayalım. 
Bölüm şarkısı = nükleer başlıklı Kız eğer istersen
 
Buraya okumaya başlama tarihinizi ve saatinizi yazarmisiniz?

Nehir Akın

-Hadi uyan Nehir geç kalacağız. Nehirrr
-Tamam kalktım abi
Bundan bir süre sonra ses gelmedi tabi abim benimle uğraşamadi ve kaldırmaktan vazge-
- Yaaa abi ne yapıyorsun? 
- Uyandırıyorum abicim
-Bu nasıl uyandırmak
-Sadece 1 bardak su döktüm ne var bunda ?
-Neden sende normal insanlar gibi uyandirmiyorsun?
-Öyle uyandirdimda ne oldu kalktin mi?
Evet sizi tanistirayim bu benim öküz mü öküz aynı zamanda yakışıklı abim Deniz
-Nehir hadi kalk bu gün önemli bir gün -Yaa yaa ne demezsin o kadar önemli ki .yaa alt tarafı okulun ilk günü abi
-Manyak sadece o mu var ?
-Heee bide insan avı yapacaktık demi
-Of Nehir off kalk hadi
-Tamam be kalktım. Üstümü giyinip geliyorum.
Tabi ben bunu derken aşağı inmişti ve ordan bağırdı
-Sakın kısa  giyme !
Diye uyardı . Sacmalamayin tabikide inadına kısa giymicem. Üzerime kahverengi bluzumu ve kot pantolon umu giydim. Mavi saçlarımı açık bırakıp hafif bir makyaj yaptım. Sonra aşağı inip abimin yanağına sulu bir öpücük kondurup masadaki yerime oturdum. Kısa sürede kahvaltimizi yapıp yola çıktık.
☆☆☆★★★☆☆☆★★★

Okulun bahçesine arabayı park ettikten sonra okula doğru ilerledik. içeri girip müdürün odasını sorduk. Müdürün odasından sınıflarımizi öğrenip çıktık.
- Nehir bak her teneffüs yanıma geleceksin. Kimseyle arkadaş olmayacaksin. Hele erkeklerle hiç konuşma. Zaten aradığımız erkekler benle yaşıt onun için kızları ara ve son olarak buraya gelme amacımızı unutma!
-Buraya gelme amacımızı unutma! Tamam ben sınıfa gidiyorum. Görüşürüz
- Görüşürüz
Abimle vedalastiktan sonra sınıfıma doğru ilerledim. Sınıfa girdikten sonra boş bir yer bulup oturdum. Ders zili çaldıktan sonra içeri bayan bir hoca girdi.
-Merhaba çocuklar ben matematik ogretmeninizim. Adım Ayşen. Bugün sadece tanisalim. Sırayla başlayın bakalım kendinizi tanıtmaya.
Bunu dedikten sonra herkes sırayla kendini tanıtmaya başladı. Birkaç kişi sonra duyduğum isim dikkatimi çekti ve dinlemeye başladım.
- Adım Alev Sayın. Doğma büyüme istanbulluyum. Ailemi küçük yaşta bir trafik kazasında kaybettim. Başka ne söyleyeyim?
- Başın sağolsun kızım. Bu kadar yeterli. Sıradaki?
Böyle birkaç kişi sonra yine biri dikkatimi çekti.
-Adım Güneş Kamak. Bursalıyım. Ailemle alakali pek bir bilgim yok kendileriyle görüşmüyorum.
Ondan sonra ise Havva Sağlam diye bir kız konuştu. Bir 1-2 kişi sonrada sıra bana geldi.
-Adım Nehir Akın. Istanbulluyum. Abimle birlikte yaşıyorum.
Mırıldanarak ise "ve burdaki işimi bitirip gitmek istiyorum." Ben bunu dedikten sonra yanımdaki kız "hangi işi? " diye sordu. Ona cevap veremeden kız ayağa kalktı ve konuşmaya başladı.
- Ben Toprak  Dile. Buraya  Izmirden geldim.
Dedi. Galiba aradığımız kızları buldum.

☆☆☆★★★☆☆☆★★★

ilk bölümün sonuna geldik. Umarım beğenirsiniz. Görüşmek dileğiyle. Bye bye

Defne Yıldız ★

EĞER İSTERSENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin