סטיבן יוניברס נגמר, אני קצת (מאוד מאוד מאוד) במשבר עכשיו, אבל אני אספר למי שלא מכיר מה זה.
סטיבן יוניברס זאת סדרה מושלמת, מדהימה, מצוירת ומרגשת, לדעתי היא הסדרה הכי טובה בעולם, ואני ממליצה לכל אחד לראות אותה. סטיבן חי עם הקריסטל ג׳אמס, שהן בעצם אבני חן בצורת בנות אדם, ויש להן כל מיני נשקים מיוחדים וכוחות מגניבים. לסטיבן יש אבא אנושי ואמא שהייתה מנהיגת הקריסטל ג׳אמס, שהן אבני חן שמורדות באימפריה של הכוכב שממנו הן הגיעו, ואמא של סטיבן הקריבה את עצמה כדי שסטיבן יוכל להיוולד. הסדרה מספרת על הקריסטל ג׳אמס וההרפתקאות שלהן בכדור הארץ ובחלל. אם אתם רוצים לראות את הסדרה, דבר שאני מאוד ממליצה לכם עליו, אז אני אייעץ לכם ש-1: העונה הראשונה ארוכה,קצת משעממת והאנימציה פחות מוצלחת. אבל אל תתיאשו, כי אתם תאהבו את זה ממש בהמשך. 2: אל. תראו. סטיבן. יוניברס. בעברית! הדיבוב בעברית פשוט נוראי, אבל באנגלית זה כאילו לכל דמות יש את הרול שהכי מושלם לה בעולם. 3: אל תחפשו דברים באינסטגרם וכולי, כי אתם תחשפו לספויילרים רצינים מאוד.אני לא מאמינה שהסדרה נגמרה! לפחות יש סרט לחכות לו, ויש כמה שמועות של הערוץ בו סטיבן יוניברס משודר והמדובבים שיהיו עוד עונות! אני ממש מקווה!
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
אני הייתי רוצה להראות כאן תמונות של סטיבן יוניברס, אבל זה ספר על גרוויטי פולס. אולי אחרי שאני אסיים את הספר הזה אני אעשה ספר תמונות של סטיבן יוניברס (יש לי מאות). אז היום אני עושה ספיישל תמונות שמשלבות את סטיבן יוניברס וגרוויטי פולס (ובחלק עוד כמה סדרות) יחד.