Sehun
Akşam Chanyeol ve Baekhyun hyung uyuduktan sonra montumu alıp sessizce kendimi dışarı attım.
Soğuk hava tenime yavaşça işledi,yolda yürümeye başladım aniden sokak kedimi seven birini gördüm.Kapişonluydu,yüzü gözükmüyordu.
"Gel pisi pisi pisi"dedim ve kedim bana doğru geldi."kedileri seviyorsunuz sanırım?"dedim.
Luhan
Duyduğum ses...O olamaz...
Sakince sesimi değiştirmeye çalışarak cevap verdim."Ah,evet"dedim ve ayaklandım."gitmeliyim dedim ve koşmaya başladım.
Koşarken bir yandan da ağlıyordum.
Onunla olamazdım,yoksa annem onu öldürür.Annem,Sehun'dan da gay olmamdan da nefret etmiştir.Benden daha çok Sehun daha acı çekiyordu.
Titreyen ellerimle Baekhyun'u aradım...
Baekhyun
Lu kankam arıyor...
Ekrandaki isimle çok şaşırmıştım,Titreyen parmaklarımla onayladım.Söylemem gereken bir düzine laf vardı.
Luhan
Baekhyun"Baekhyun! İnanamıyorum açtın! Baek--"
"Ne istiyorsun Luhan?"
"Ba-Baekhyun... be-ben çok kö-kötüyüm...Sehun--"
"Duygularını düşünmeden gittiğin terkettiğin Sehun'un ismini ağzına alma."
"Ben Sehun'u gördüm..."
"Sehun uyuyor."
"Bana inanmıyorsan parka gel."
"Ben geldiğim de orda olma."
"Peki."
Chanyeol'a da söyleyip dışarı çıktık,parka koştuk.Sehun oradaydı.
"Sehun neden burdasın?"diye sordum."hyung kedime bakmaya geldim"dedi.Etrafımızı inceledim,Luhan'ı göremedim.
"İyi misin Sehun?yaralarına bir şey yapmadın değil mi?"diye sordum."Yapsam da acımıyor artık hyung hissetmiyorum kalbim daha çok acıyor"diye cevap verdi.
"Biliyorum Hun...Hadi gel evimize dönelim"dedim.Kalkıp evimize gittik.
Luhan
Ağacın arkasına saklanmıştım,sessizce ağlıyordum.Sehun'un benim yüzümden canı yanıyordu...
Gözlerimi kapatarak eski anılarımız geldi aklıma...
"Seni çok seviyorum Luhan..."
*
"Beni seviyor musun Sehun?"
"Seni sevmiyorum,ben sana aşığım Luhan..."
*
"Yüzün neden mosmor Han?"
"Kapıya çarptım yoksa çirkin miyim?"
"Hayır,sen mükemmelsin her halinle..."Ağlamaya başladım,koşarak Sehun'un yaşadığı eve gittim.
"Kimsiniz?"Baekhyundu.Kapı açıldı.
"Ne var?"dedi Baekhyun sinirle,"Sehun'u görmek istiyorum"dedim."olmaz,Sehun uyuyor"dedi Baekhyun."Uyurken göreceğim lütfen Baekhyun " dedim."Tamam ama tensel temas yok"dedi."Sağol Sağol Sağol"dedim ve bildiğim odaya çıktım.
Derin bir nefes alıp odaya girdim,Sehun'un mükemmel yüzü kıpkırmızı olmuştu ve yaşları kurumuştu.'Luhan' çıktı ağzından.
'Üzgünüm...çok üzgünüm sevgilim..'diye fısıldadım.
Ve odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miss You // HunHan [Tamamlandı]
Fanfiction☁|Luhan 'ı her geçen gün daha da çok özleyen Sehun her gün daha da kötü olur.Bunu gören ChanBaek ikilisi Sehun'a flört ayarlamaya kalkar. 🎨|Designed by PuppyBaekYeollie