❤part3❤

23 1 0
                                    

Suli után
Én:nincs kedved ma este elmenni moziba valami filmet megnézni??
Emma:miért is ne....tali 5 kor a mozi előtt??
Oké..ott tali..
4 óra előtt 5 perccel keltem fel...el is kezdtem készülődni mivel már így sem volt tul sok időm rá...
Letusoltam , beszárítottam a hajamat..majd elkezdtem egy naturabb sminket felvinni az arcomra.

majd elkezdtem egy naturabb sminket felvinni az arcomra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

El is indultam...és fél úton összetalálkoztam Daviddel - akit még csak most ismertem meg mert ahogy siettem beleütköztem a mellkasába és ahogy felnéztem rá elvörösödött fejjel most ugrott be hogy én már láttam őt valahol és tudom is hogy hol.Nyáron együtt voltunk ugyanabban a nyári táborban.Miközben én tanulmányoztam az arcát ő végig a szemembe nézett és egyszer csak elmosolyodott.Én egy lépéssel hátráltam mire ő megkérdezte hogy hová sietek ennyire amire én csak annyit mondtam hogy moziba.Erre Dav megkérdezte hogy a pasimmal?Erre én felnevettem és ő csak furcsán nézett.És mondtam neki hogy az egyik barátnőmmel megyek moziba.És Dav megkérdezte hogy van e pasim - meg is lepődtem a kérdésén de azért válaszoltam - nincs , és megkérdezte hogy elkísérhet e a moziba mire én igent mondtam-fogalmam sincs hogy mi ütött bélém.
Majd ketten indultunk el a mozi felé.Mire oda értem a mozihoz megláttam Emmát és tátva maradt a szám...Emma Thomassal beszélgetett a mozi előtt aztán Emma meglátott engem és Dav-et.De nem törődött velünk és tovább bámúlta Thomast és tovább beszélgettek. Én és Dav csak álltunk 2 percig néma csendben majd Dav megkérdezte tőlem hogy azzal a barátnőddel akartál moziba menni aki most annyira el van foglalva?- mutatott Emma irányába.-én csak bólintottam egyet és ekkor Dav ismét megszólalt.
D:Mivel annyira el van foglalva a barátnőd hogy nincs ideje moziba menni veled...arra gondoltam hogy mi ketten is bemehetnénk megnézni egy filmet..-ekkor felnéztem a gyögyörű tengerkék szemeibe és láttam benne hogy egy kicsit félt a választól...ami nem vall rá...mert ő úgy álltalában (mindig) nagy csajozógép volt és szerintem még most is az..de én csak egy sima okét mondtam neki és ő erre megfogta a kezem,ujjaink egybefonódtak és úgy mentünk be a moziba.Megnéztünk egy filmet és mikor vége lett kimentünk és Emma na meg persze Thomas is ekkor jött ki egy másik filmről.Most már odamentem én is és Dav is jött velem hozzájuk.Sziasztok!-köszöntem oda majd Dav is köszönt, visszaköszöntek és Emma arcán azt láttam hogy most igazán boldog.És ekkor megszólaltam.Na akkor mi megyünk is nem akarunk zavarni titeket sziasztok!köszöntünk el tőlük és azzal kisétáltunk a moziból.Dav megkérdezte hogy hazakísérhet e én erre rámosolyodtam és igent mondtam.-hogy miért mosolyogtam rá?azt még én sem tudom..-a hazaúton beszélgetünk hogy most hogy hogy ittvan amikor ő kiköltözött.Erre az volt a válasza hogy itt fog tanulni a mi sulinkba.Azt már meg sem kézrdeztem hogy miért mert el voltam foglalva a gondolataimmal hogy itt fog tanulni a mi sulinkban es hogy majd minden egyes nap láthatom.
Az idő gyorsan eltelt én észre sem vettem és mar az utcánk-ba fordultunk éppen.Amikor megérkeztünk a kapunk elé megkérdeztem Dav-től hogy nincs e kedve bejönni és beszélgetni még egy kicsit erre az volt a válasza-hogy de miert ne?.
Amikor már beszélgettünk egy ideje és már indult az ajtóhoz hogy haza mennyen én pedig ki-kisértem amikor elköszöntünk egy ölelést és egy puszit is kaptam tőle-először meglepődtem amikor megölelt de utánna rögtön vissza öleltem így nem volt annyira feltűnő hogy nem számítottam az ölelésére.
Ezután felmentem a szobámba ki kerestem a pizsamámat és mentem letusolni majd fogat mosni. Miután ezeket elvégeztem bementem a szobámba még gyorsan átnéztem pár dolgot a telómon és feltettem a töltőre. Alvás előtt még kicsit gondolkodtam azon ami ma délután történt ( davet és azt hogy Tom és Emma beszélgettek ) de nem sokkal később már ve is aludtam.





Sziasztok!!!
Hát eljött az új rész is !!Eddig azért nem írtam mert nem volt időm...amikor már volt egy kis időm akkor olvasgattam könyveket és végűl rászántam magamat hogy írjak nektek egy új részt is!😉Remélem tetszik ez az rész is!Találkozunk hamarosan a következő részben!Már gyakrabban fogok részeket hozni ígérem!😉Egy héten minimum 2 részt hozok!😁❤⌨📑📘📖📖

Where is love here?Where stories live. Discover now