1

19 3 3
                                    

Yoongi już na samym wejściu do gejowskiego klubu GoGo poczuł zmieszany zapach potu z perfumami, a krzyki zachwytu mężczyzn zagłuszały muzykę.

Chłopak przepychał się wśród napalonych facetów, aby znaleźć się na samym przodzie i wybrać najlepszego striptizera. Już na początku jego uwagę przykuł dość niski i umięśniony rudowłosy chłopak. Stał on gdzieś z tyłu, a jego ruchy byłe nieśmiałe lecz seksowne.

Min przywołał ręką szefa klubu i zapłacił za chłopaka odpowiednią sumę. Yoongi wydostał się z tłumu i pociągnął za sobą zestresowanego chłopaka. Wepchnął go do przeznaczonego pokoju.

- Jak masz na imię?- zapytał wymijająco Yoongi i usiadł na łóżko patrząc się z pożądaniem na skąpo ubranego rudowłosego. 

- Jestem J-Jimin- wyszeptał chłopak i spuścił głowę na dół.  Cofnął się nieco w stronę drzwi.

- Yoongi- Min wstał a Jimin ze strachem rzucił się w stronę drzwi i zaczął w nie walić. Jego oddech stał się płytki, a w oczach stanęły mu łzy. Starszy natychmiastowo znalazł się przed rudowłosym i chwycił mocno jego ręce. Jego morderczy wzrok spotkał się z tym przestraszonym Jimina. 

- N-nie! Proszę nie rób mi nic!- rudowłosy skulił się przy drzwiach, a po jego polikach zaczęły spływać łzy. Yoongi zareagował na to głośnym śmiechem. 

- Skąd ten pomysł?- uniósł do góry brwi patrząc na niego pytająco. Młodszy otworzył niepewnie oczy i spojrzał z dołu na stojącego przed nim chłopaka. 

- Chcę się tylko trochę zabawić- dopowiedział starszy chłopak i pociągnął gwałtownie Jimina do góry. 

- Rozbieraj się- Min syknął w stronę ocierającego łzy Parka. Yoongi usiadł na łóżku obserwując chłopaka który spełniał jego rozkaz wykonując przy tym seksowne ruchy, a jego twarz pokryły soczyste rumieńce. Blondyn zaśmiał się na jego reakcję co spowodowało, że pewność Jimina  znacznie spadła jednak nie zaprzestał swoim ruchom. Min oblizał usta pochłaniając każdy skrawek ciała młodszego, a w jego spodniach powstało większe wybrzuszenie. Jimin był już praktycznie nagi, miał na sobie jedynie skąpe bokserki które zakrywały jego przyrodzenie. Powolnym krokiem podszedł do Mina i usiadł na jego kolanach ocierając się o jego członka. Starszy cicho jęknął z przyjemności, odchylając głowę do tyłu, a już po chwili malinowe usta rudowłosego muskały jego skórę na szyji. Ręce Yoongiego  znalazły się na pośladkach młodszego. Jimin głośno jęknął, ale po chwili jego jęk za tłumił zachłanny pocałunek. 

FUCK ME | P.JM × M.YGOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz