K. PROJECT

4 0 0
                                    

Tür:Aksiyon-Macera-Doğa üstü güç-Bilim kurgu

Bölüm Sayısı:1.Sezon:13-2.Sezon:13

Konu:Kırmızı kral Mikoto ve ekibinin suç dünyasını yönettiği, karşısındaki mavi kral Reishi ve birliğinin şehirdeki düzeni sağladığı ve bu iki karşıt eşit gücün sürekli birbirinin yollarını kestiği bir dünyadayız. Fakat bir de tüm dengeleri değiştirmek isteyen bir de renksiz kral var. Kralların doğup, güçlerinde tükendikleri ve öldükleri bu döngüde renksiz kralın çeşitli olaylara karıştığı ve ortadan kaybolduğu bir zaman diliminde hikayemiz başlıyor. Bu arada toplamda yedi renk kral var ama biz hepsini görmüyoruz.

Kırmızı kral yorgun, Mavi kral yükselişinin başında... Kırmızı kralın çete-vari ekibinin karşısında mavi kralın düzenin koruyucusu ünvanlarıyla birlikler halinde duran ekibi var. Anime bu karşılaşmalarla devam ederken gruplar arasındaki çatlaklar da yavaş yavaş gün yüzüne çıkıyor. Kralların güçlerini aldığı gökyüzü kılıçları gibi bir konu var ki, düşman kralları bile birbirine yardım etmek zorunda bırakacak yıkıcı güce sahip. Zira krallar güçleri altında ezilmeye başladıklarında ya da bu güç tarafından tüketilmeye başladıklarında kılıçlar düşüyor. Bu da o bölgedeki bir çok insanın ölmesi demek oluyor.                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Bir de tüm bu olaylardan habersiz hafızasını kaybetmiş Yashiro isminde bir karakterimiz var ki, tesadüfler eseri Kurou ve Neko'yla oluşturduğu grubu sayesinde bazen istemli bazen de istemsiz bir şekilde tüm dengeleri değiştiriyor. Yashiro'nun kendi amaçsızlığını başlarda anlamıyoruz ama hikaye gelişimi ve diğer karakterlerle etkileşimi sayesinde, onun hikayesinin de rayına oturduğunu görüyoruz. Bu arada krallar kendi aralarında güç savaşı içindeyken bizler gökyüzünde de olan bitenleri izliyoruz kısa kısa, bu sahnelerden özellikle bahsetmek istiyorum çünkü önemli ipuçları barındırıyor hikayeye dair. İlerleyen bölümlerde karşımıza çıkan yeni karakterlerin amaçlarını da farkettikçe seyir keyfi biraz daha artıyor animenin.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 28, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Animelerle İlgili HerşeyWhere stories live. Discover now