part- 12

761 51 2
                                    

Chanyeol ဒိေန႔ super Sunday ဆုိေတာ့ အိမ္မွာ ေနၿပိ စာၾကည့္ခန္းထဲ့မွာ laptop တလုံးနဲ႔ မေန႔က ကုမၸဏီ ကလက္စသတ္စရာ႐ွိတာကုိ သတ္ေနရတယ္.........

အရင္တူန္က Sunday ရက္ေတြမွာ သူအိမ္မွာ မ႐ွိတတ္ဘူး အျပင္ထြက္တာမ်ားတယ္ ......

ဒိေန႔ေတ့ာ ဘာရယ္မဟုတ္ အိမ္မွာေနၿပိ နားဖုိဆံုးျဖတ္လုိက္တယ္ 

Baekhyunလည္ မနတ္တဲ့ အေစာႀကီးထၿပိ သူအတြက္ မနတ္စားျပင္ေပးၿပိ sehunလာေခၚေတာ့ အျပင္ကုိပါသြားတာ ခုထိျပန္မလာေသး အရင္စိတ္နဲ႔ဆို ျပန္လာရင္ မန္႔မဲပစ္လုိက္တယ္.......

ခုေတာ့မသိစိတ္ကသူအေပၚနည္းနည္းယိမ္းယို္င္လာစျပဳေနေတာ့ သူဘာလုပ္လုပ္ဘယ္သြားသြား စိုရိမ္တတ္လာၿပိ......

ဟိုတေန႔က... သူေျခေထာက္ဒဏ္ရေတာ့ ရင္ထဲ့မွာဘယ္လုိျဖစ္သြားမွန္မသိတဲ့ အမည္မ်ဳိးႀကီး သူဝမ္းနည္းေတာ့ကုိယ္ပါဝမ္းနည္းလာသလုိမ်ဳိးႀကီး...

သစၥာ႐ွိတဲလက္က ဖုန္းကုိေကာက္ကုိင္ၿပိၿပိ...

Contact တခုကူိေကာက္ႏိွပ္မလုိလုပ္ရင္ screens ကုိၾကည့္မိေတာ့

백현

လုိ႔တခ်ိန္က သူနာက်ဥ္စားေပးထားတဲ့ အမည္နာမေလး

ခု edit ထဲ့ဝင္ၿပိ

백🐶 puppy sticker ေလးနဲ႔မွတ္ေပးလုိက္တယ္

Screens ေပၚက နာမည္ေလးကုိၾကည့္ၿပိ သူျပံဳးမိသြားတယ္........

"Baekhyun မင္းဟာေလးေတာ္ေတာ္ငါကုိစိတ္ပူေအာင္လုပ္တာ သိလား."

စိတ္ဆုိးၿပိေျပာတာမဟုတ္ပဲ စိတ္ပူသလုိမ်ဳိးဖျပာမိတယ္ ကုိယ္ကုိကုိယ္တုိင္လဲ နာမလည္းခဲ့ဘူး ဘာေၾကာင့္ သူအေပၚကုိ ေျပာင္းလဲလာတာလဲဆူိတာ.......

မာနေတ့ာ႐ွိတယ္မလား.... မဆက္ဘူး ျပန္လာမွ နဲ႔နဲ႔ေလး ဆူလုိက္အံူးမယ္......

ကုိယ္ေယာက်ာ္တေယာက္လံုးအိမ္မွာ႐ွိေနတာကို မေနပဲ သူက်အျပင္ထြက္ၿပိ ကုိယ္က အိမ္ေစာင့္သေဘာျဖစ္ေနတယ္......

လက္ကနာရီၾကည့္မိေတ့ာ ေန့လည့္၁၂နာရီေက်ာ္ၿပိ

" ဘယ္ေတြေလ်ွာက္သြားေနလုိ႔ အဲေလာက္ၾကာေနတာလဲ 😩"

Chanyeol အလုပ္လက္စသတ္ၿပိေအာက္ထပ္က ထမင္းစားခန္းစီး ဆင္းလာတယ္

စားပြဲေပၚက ပုဝါေလးနဲ႔အုပ္ထားတဲ့ ေအာက္မွာ မနတ္သူခ်က္သြားတဲ့ ဟင္းရယ္ထမင္းရယ္

"Hak ဖြယ္ဖြယ္ရာရာေတာ့လုပ္တတ္သားပဲ "

ထမင္းကုိပဲနဲ႔ေရာ္ၿပိ ခ်က္ထားတာရယ္ ပဲထမင္းေပါ့ ၾကက္ဥေခ်ာင္းနဲ႔ ၾကက္ဥကုိလိပ္ၿပိ အကြင္းလုိက္ေလးေတြလွီၿပိ ပန္ကန္ထဲ့ထည့္ထားခ်စ္စရာေလးလုပ္ထားတယ္......

ၿပိေတာ့ မုန္႔ညင္ရြက္ကုိ ႏွမ္းဆီနဲ႔ သုတ္ၿပိ အေပၚကႏွမ္းျဖဴးထားတယ္ အနံနဲတင္ သေရယိုေနၿပိ ေနာက္တခုက ၾကက္သြန္ၿမိတ္ကုိ င႐ုတ္သီးအႏွစ္နဲ႔ေၾကာ္ထားတာ ေနာက္ဆံုးတခုက ပဲပင္ေပါက္အခ်ဳိေၾကာ္ေလး ၾကက္သြန္ၿမိတ္ေလးပါးပါးလွီၿပိ အုပ္ေပးထားတယ္..
မံုလာဥနီကင္ခ်ီပါေဘးမွာ ပန္းကန္ေလးနဲ႔ ထည့္ေပးထားတယ္

"ဒိလု္ိ့က်ေတာ့လဲဘယ္ဆုိးလုိ႔လဲ မိန္းကေလးေတြနီးပါေလာက္ဆုိေတာ့ ျပန္လာရင္ မမန္႔ေတာ့ဘူးေလ သူခ်က္ထားတဲ့ ေနလည့္စားကုိေထာက္ၿပိေတာ့ "

Chanyeol ဇလံုးႀကီးႀကီးတခုကုိယူၿပိ ထမင္းေတြ တဝတ္ေလာက္ထည့္ ဟင္းေတြအကုန္ထည့္ၿပိ ေရာ္ေႏွာ္ၿပိ ေမႊပစ္လုိက္တယ္...

အရသာ႐ွိတဲ့ baekhyunလုပ္ေပးခဲ့တဲ ေနလည္စာကုိ Park Chanyeolတုိ႔ ၿမိန္ရည္႐ွက္ရည္စြာသံုးေဆာင္ခဲ့တယ္.

စားေသာက္ၿပိ ဗုိက္အင့္ေနလုိ တီဗီေ႐ွ႕က ဆုိဖာေပၚမွာ ေလ်ာ့မွီထုိင္ေနရင္ပ်င္ရိတြဲစြာ   ဟိုေကာင္းေလးလုပ္ခဲ့တဲ့ေနလည့္စားကုိစားၿပိ လူက အစားဆိပ္တတ္ၿပိ မ်က္ခံုေတြပါေလးက်လာတယ္ ေ႐ွ႕ဖြင့္ထားတဲ့ tvလာခ်င္းတာလာ

ခုခ်ိန္မွာအိပ္ျခင္းတာပဲသိတယ္.....အားယူထားတဲ့မ်က္လံုးမဖြင့္ျခင္းေတာ့တာမုိ႔ အိပ္ဖုိ႔ကုိပဲ အားရံုရေတာ့တယ္

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Lofs of love Where stories live. Discover now