BERRAKTAN ANLATIM:
EVE GELDİK EVDE SADECE SANİYE HANIM MURAT VARDI.eve el ele tutuşup girdiğimiz için murat anlamlı birbakış saniye hanımda yiyecek gibi bakıyordu hem korkmuş hemde utanmıştım.fatih biz sevgiliyuz dediğnde saniye hanım beni parçalamaiçin öne atladı ki Murat ve fatih zor kurtardı beni .
fatih ikna etmek için uğraşıyordu ben ağlıyordum neden beni istemiyordu kiben ona ne yapmıştım şiddet gördüğüm için mi diye düşünmeye başlarken bunu gururuma yediriremedim ağlayarak kenim dışarı attım fatih o sırada yanıma geldi ve kolumdan tutup:
yürü gidiyruz dedi ve kolumdan tuttu ben :
ben seni annenden ayırama fatih
dedim fatih ise: ben ayrılmıyorum sadece kada dinlemek istiyorum yurt dışına venedik e gidiyoruz dedi ben çk sevindim birden venedik en sevdiğim şehirdi.
kaleli konak:
saniye " resmen benden sıkıldı gitti valizini toplayıp gitti" diye sayıklıyordu yarı baygın şekilde
asmus ve neftah gelmişti gelinleri yanı başunda olan saniye çok köttü görünmüyordu ona sordular noldu diye saniye teker teker her şeyi anlattı....
sonra nefesin birden midesi bulandı ve koşarak lavoboya gitti ve kustu Tahirde hemen arkasından gitti .nefes kötü görünyodu yatmak istedi .
berfat: berrak çantasını topladı içine bir kaç eşya koydu ondan sonra hava alanına gittiler.
ve 24.00 uçağına bindiler yolculuk uzudu berrak cam kenarına fatih ise yanına oturmuştu .berak 1-2 saat sonra uyudu....
kaleli konak sabah:
nefesten anlatım : yine midem bulanmıştı üstüne üstlük başım dönmüş ve bayılmıştım. gerisi yok tahir beni hstaneye yetiştirmiş şimdi doktor tahirle konuşuyordu tahir yüzünde gülücüklerle geldi çok mutluydu mutluluğunun nedenini sorunca baba oluyorumda sende çcuğumun annesisin dedi ben ise hamile miyim dedim sonra oda başını salladı sarıldık eve gelince bu duruma saniye hanım az diğerleri çok sevinmişti ben fatihe haber verdim mutluyduk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERFATIN MAVİ SEVASI
FanfictionSARIL BANA İLE İLGİSİ YOK HEP NEFTAH OLMASIN DİYE BERFATI ANLATTIM KADINLARIN HAPiSTEN ÇIKMASI İLE BAŞLIYOR......