Utíkala jsem a doufala že to stihnu než koncert skončí.Koukla jsem na hodiny a vzala jsi radši taxi.Rychle jsem zaplatila a utíkala do arény.Problém se tam dostat jsem neměla přece jenom většina lidí mě pozná.Stihla jsem to.Měla jsem dokonce něco málo k dobru.Když jsem viděla že koncert skončil začala jsem panikařit.Co mu řeknu? Co tu vlastně dělám.Kluci procházeli kolem a zdravili mě Zayn jenom prošel se sklopenou hlavou.Ani si mě nevšiml.Kluci šly do šatny,ale Zayn ne.Šel dál.Myslela jsem že se zamyslel,ale radši jsem šla za ním.Seděl na schodech.s hlavou v dlaních a jediné co jsem slyšela byly vzlyky."Zaynie..." šeptla jsem a sedla si vedle něj.Podíval se na mě."Zoe..." šeptl na zpět."Buď teď nebo nikdy.." řekla jsem a začala svůj monolog."Víš...než sem se to dozvěděla...chtěla jsem ti něco říct.Něco co by jsi měl vědět.." vzala jsem jeho ruku a on sledoval co se bude dít."Já neodpustila bych si kdybys to nevěděl.." jeho ruku jsem položila dlaní na mé bříško."chtěla jsem ti to říct včera u večeře,ale ta se neudála podle mých představ." Koukal na tu ruku a nechal mě mluvit dál."Byla jsem minulý týden u doktora..bylo mi pořád špatně..a Zayne já jsem těhotná..." řekla jsem skoro neslyšně a čekala jeho reakci.Jeho výraz byl takový smutno šťastný."Já..já budu táta..." řekl docela nadšeně.Přikývla jsem.Tentokrát chytl za ruku on mě a podíval se mi do očí."Věříš mi?" Nejistě jsem přikývla."Věříš mi i to že tě miluju..." zase jsem opatrně přikývla a čekala co z něj vypadne."A taky to že bych ti nikdy nechtěl ublížit?" "Tak proč jsi to dělal?" "Prosím nech mě domluvit..." zakňoural."Pokračuj..." šeptla jsem a sklopila pohled od jeho očí."A proto jsem udělal to co udělal...nechtěl jsem,aby jsi se trápila tím že někomu ubližuji...ale já přitom celou dobu ubližoval osobě kterou mám radši než koho kohokoliv jiného.." do očí se mi nahrnuli slzy.A né jedna si našla cestu z mého oka."a potom co jsem se dozvěděl tohle se nenávidím ještě víc....vím že si to nezasloužím,ale prosím dej mi druhou šanci..." po chvíli ticha jsem zvedla své oči k těm jeho."prcek potřebuje tátu..."