Yoongi:"Sakın..sakın kızıma bağırma !dediğinde duvara yasladı.
Mi-hi:"Anne..anne.."diye ağlamaya başladı.
Jin:"Napıyorsunuz siz.. He ! Çocuğun yanında birde.. Gel canım biz çıkalım."dediğinde mi-hi'yi kucağına alıp yukarı çıktı..
Jisoo:"Lütfen bağırmadan sessizce konuşun.. Mihi etkileniyor.."diyip oda onların arkasından yukarıya çıktı.
Yoongi tek olduklarını anlayınca jennie'yi kendine fazla çekti..
Jennie:"Bı-bırak beni.."dediğinde gözündeki yaşları bıraktı.
Yoongi:"Nasıl bırakayım seni.. Nasıl özlemişim.. "dediğinde belinden tutup kendine yasladı.. Dudağını soğuk anlına bastırdı.. Hıçkırdı..
Jennie:" 4.yıl önce nasıl bıraktıysan şimdi de bırak.."dediğinde geri çekilmeye çalışsada kalbi ona itiyordu kendini.
Yoongi:"Seni kaç kez aradım.. Jisoo ile evin adresini değişmişsiniz.. O da yetmezmiş gibi jin hyung benimle konuşmadı.. Ben kızım olduğunu şimdi öğreniyorum.. Ve sen beni dinlemeyecek misin ? "dediğinde gözlerinde hasret vardı.. Şuan sevdiği kadını özlemişti , kokusuyla hasret gitmeliydi.. Kalbi sevinçten yerinde duramacak , yerinden çıkacaktı sanki..
Yoongi:" Bak ! Bak kalbime.. Nasıl atıyor , ben 4.yıldır ölü gibi yaşadım.. Nasıl yaşadım , haberin var mı ?!"dediğinde elini tutup kalbine yasladı.. Duysun istedi.. Kalbini duysun , hissettsin istedi. Bu hasrete son versin , onu dinlesin istedi..
Jennie:"Artık ne kalbin , ne de yaşaman benim için önemli.. Ve hayatının kıymeti yok benim için.." dili söylüyordu.. Ama kalbi şuan küfür ediyordu diline. Söylediği sözleri anlamadan dilinden savurmuştu.. Kalbi yanıyordu , sanki dili sönmüş ama içi alev alıyordu. Durup gözlerine baktı , dolu doluydu..
Baharın olduğu dönemdeydiler.. Ama şuan yoongi için sonbahardı.. Sonun olduğu yerdeydi.. Çiçeklerin açtığı içi , solmuştu. Aşkına derman bulmaya gelmişti , ilaçını kaybetmişti.. Söyleyecek söz bırakmamıştı ki..💜Yeni bölümde geldi😍😘 Vote ve yorum yapmayı unutmayın bebişler 💜😜- İyi geceler🖐😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKY | Tamamlandı |
FanfictionGökyüzü ağlıyor , jennie eşlik ediyordu. Jennie hızla çukur olan çalılıkların altına girdi. Titreyen bedenini dururamıyordu , bir an ağzında küçük hıçkırık kaçtı. Ellerini ağzına bastırdı sessizce mırıldadı.. -Ne yapacağım..?