# O-Gu, Daegu, Güney Kore'de doğdu.
# Eğitim: Global Cyber Üniversitesi – Liberal Sanatlar Lisesi
# Suga, şirket CEO'sundan sahne ismini aldı çünkü kendisi biraz uçuk bir karaktere ve şeker gibi tatlı bir gülümsemeye sahip.
# RM'in bozduğu şeyleri düzeltmekten sorumlu. Mesela ampulleri değiştirir, tuvaleti tamir eder... vb.
# Üyeler genellikle ona "dede" derler çünkü Suga her zaman uykulu ve huysuz olabilir.
# Genellikle genç üyeler bir hata yaptığında onları azarlar ve utandırır.
# Takma isimleri: "Hareketsiz Min" (Boş günlerde hiçbir şey yapmadığı için), "Bay Apandis" (2013'te apandisit ameliyatı olduğu için.)
# Epik High'ın 'Fly' parçasını dinledikten sonra rapçi olmayı seçti.
# Rol modelleri: Kanye West, Lupe Fiasco, Lil Wayne ve Hit Boy.
# Underground rapçidir ve geçmişte "D-Town" adında bir grupta yer almıştı.
# Underground rapçi olduğu zamanlarda "Gloss (Parlak)" olarak biliniyordu. (Korece 'Yoongi' kelimesinin İngilizce çevirisi nedeniyle.)
# Suga, 13 yaşından beri müzik yapıyor.
# Sürücü ehliyetine sahip.
# Basketbol oynamayı çok seviyor. Bir stajyer olduğundan beri her pazar günü basketbol oynuyor.
# 180 cm'ye kadar uzayacağını sanıyordu, ama şu ana kadar ortaokuldaki boyuyla aynı seviyede.
# Uyumayı çok seviyor.
# Japonca ve İngilizcede kötüdür.
# CEO'su tarafından "Suga" olarak isimlendirildi, basketbolda oynadığı pozisyon da bu ismi almasına etken oldu. ("Shooting guard" yani skorer gard pozisyonunda oynuyor.)
# Suga'nın kişiliği oldukça açık, dürüst ve basittir.
# Çocukken mimar olmak istiyordu.
# 2013 Vlogunda bir radyoda DJ olmak isteyeceğini söylemişti.
# Hobileri: Çizgi romanlar, basketbol, oyunlar oynamak ve fotoğraf çekmek.
# Suga, şarkı sözü yazıyor ve besteliyor. Bekleme odasında, arabada hatta tuvalette bile şarkı sözü yazıyor.
# "Like It" şarkısını 40 dakikanın altında bir sürede yazdı.
# Başka sanatçılar için de şarkılar üretti.
# Suga, solo çalışmaları için "Aldo D" ismini kullanır.
# Piyano çalabiliyor.
# Bir problemi olduğunda RM ile konuşur, çünkü aralarındaki yaş farkı azdır ve aynı zamanda ortak noktaları da fazladır.
# Fakir bir aileden geliyor. Bir röportajda şöyle söylemişti: "Çıkışımızdan sonra, yurt odasına döndüm ve oracıkta yere oturdum. Kendime inanamadım, fakir bir Daegu ailesinden gelen bir çocuk bunu başarabilecekti."
# Ünlü olmadan önce kurye olarak çalıştığı zamanlarda kaza geçirdi ve omzundan yaralandı.
# Suga'nın en sevdiği yiyecek: Et, et ve et.
# Sinirlendiğinde ve ağladığında "satoori" aksanıyla konuşur.
# Suga için kendisinin cazibesi gözüyle gülümsemesi.
# BTS'in tüm üyeleri Fandom School Röportajında en tatlı üye olarak Suga'yı seçti
# Suga ve J-Hope'un çizim yetenekleri pek yok.
# Hangi üyeyi 3 yıl boyunca ıssız bir adaya getireceği sorulduğunda 'Jimin' cevabını verdi ve ekledi: "Çok konuşmuyorum ve eğlenceli tip değilim, ama Jimin keyifli ve eğlenceli, işte bu yüzden onu seçerdim."
# Jin kız olsaydı onunla çıkabilirdi.
# En sevdiği renk beyaz.
# En sevdiği sayı 3.
# Fotoğraf çekmeyi çok seviyor.
# Hayran olduğu Holly adında bir köpeği var.
# Gündüz kısa kollu, geceleri ise uzun kollu giyebileceği havaları seviyor.
# Gündelik durumlar için tekerlemeler söylemeyi seviyor.
# Alışkanlıkları: Tırnaklarını ısırmak.
# Hoşlanmadığı 3 şey: Dans, yüksek sesli yerler, kalabalık olan yerler.
# Eski BTS yurdunda Jin ile aynı odayı paylaşıyordu.
# Yeni yurtta ise kendi odası var.
SUGA SÖZLERİ
Eğlenerek yaşayalım. Müziği hobi olarak yapmakla bunu iş olarak yapmak oldukça farklıdır.
İdeal kız tipim, özellikle hip-hop'tan hoşlanan bir kız. Görünüşü umursamam. İstediğim zaman hareketli, istediğim zaman çok sessiz olabilen bir kız istiyorum. Ayrıca her zaman yanımda olabilecek bir kız olmalı.
DİĞER ÜYELERİN SUGA HAKKINDA DÜŞÜNCELERİ
Çok geniş bir bilgi birikimine sahip ve bu bilgileri kullanarak her zaman herkese yardımcı olmaya çalışır. Bu garip bilgileri nereden bulduğunu da merak ederim.(JİN)
Harika. Kişiliği kendi düşüncelerinde oldukça güçlüdür. Umurunda değilmiş gibi yapar. Her yerde olduğu gibi görünür. Oldukça dikkatlidir. Bu tarz bir kişiliktir.(JHOPE)
Gerçekten çok fazla bilgisi var. Sahnede oldukça havalıdır, havalı ve harika.(V)
Bir dede gibidir. Fakat müziğe olan tutkusu çok fazladır. Ayrıca çok fazla bilgiye sahip. Ama o hala bir dede.(JUNGKOOK)
Düşündüğünüzden daha fazla şeyi boş verir. Onu tanımayınca ürkek biri olduğunu düşünebilirsiniz. Rastgele bilgilerle doludur. Dede. Sevilmek istiyor. Müzik aşığı. Tutkulu ve inatçı bir kişiliği var. Ne istediğini bilir ve söyler. Stil sahibidir. (RM)
Önünüzde çok fazla konuşur. Tereddüt etmez. Bu benim kişisel düşüncelerim olsa da, üyelerin sevgisini seviyor.(JİMİN)