Pov. Sooki
-Pe tine? ma intreaba el.
-Sooki. spun cu zamberul pe buze.
-Dragut nume..
-Ms, cred..
Nu mai spun nimic ca aud ca cineva îl cheamă..
-Jimin, hai o intarziem la repetiție... spune un băiat cu părul roșcat și îmbrăcat în negru, vine spre voi.
-JIMIN. striga aceta.-DA. spune el.
-Jimin, cât trebuie să strig du--, Hey. spune el când mă vede.
-Jimin, cine e fata?-Ea e Sooki eleva nouă, Sooki el e J-hope sau Hope. spune Jimin.
-Hey, Hope. spun eu.
-Hey. spune el.... Dece am venit aici? prefăcându-se ca a uitat.
-Pentru ca intarziem la repetiție... spune Jimin.
-A, da... Pai sper sa vezi mai vedem....
-Sigur, o sa ne mai vedem, suntem in aceeasi școală.. spune Jimin către Hope.
Pov. RaeYoo
După ce m-am calmat l-am văzut pe J-hope cum se apropie de ei..
-JJ!! spun eu.
-Da, fă sunt lângă tine.. Ce vrei..
-J-hope e lângă Sooki și Jimin.. Vorbesc...
-Sii??
-Și ce? spun uitându-mă ciudat la ea.
-Nu mai pot oameni sa vorbească, din cauza noastră??
Nu am mai spus nimic si am observat că cei doi au plecat..
Pov. Sooki
-Ok, bye baieti, ne vedem maine la școală.
-Bye. spun amândoi la unison.
După ce au plecat le-am văzut pe fete venind spre mine.
-Hey fetelor, ce faceti? intreb eu fericită.
-Bine tu. spune Hon.
-Bine, ok cred ca sa făcut târziu ar trebui să plec.
-Bye.
******************
-Am ajuns acasă. spun fericită.
-Hey scumpo. spun tristă.
-Ce sa intamplat și unde e tata.
-Pai, tata nu mai e.. A avut un accident cu mașina și a murit pe loc...
Cand am auzit am început să plâng și mama pe lângă mine. Nu știam ce să fac maine dimineata să mă duc la școală sau nu....
*******
-Să făcut târziu, hai sa mergem la culcare.
Dimineata
Mă trezesc de zgomotul care vine de jos. Cobor jos cât pot de repede.... Vad o mare mizerie și un bilet pe frigider " Neata pui, m-am dus la cumpărături, ai micul pe masa,... sau lasa l-am mancat eu, îmbrăcate și du-te la școală. Te iubesc. Cu drag mama." "Ok asta e ciudat 👽, mama tot timpul trece greu peste lucruri de genu." Stand și mă uitam la tot dezastrul făcut de mama aud o bubuitura în baie. Mă duc sa vad ce este sau cine este..... Întru în baie si o vad pe mama pe gresia rece a băii fără puls. O târâi până în sufragerie... Imi iau telefonul si Sun la salvare..... După un 10 minute, era o veșnicie a venit...
-Ce s-a întâmplat? mă întreabă unul dintre ei.
-Pai, nu stiu sigur... și am inceput sa povestesc tot ce sa întâmplat.
-În regulă, stati calma o vom duce la spital sai face niște analize și o sa te sunam noi. Până atunci du-te la școală...
După ce au plecat, m-am duc sa ma schimb în astea:
(Ignorați geanta)
Dupa ce termin de îmbrăcat și tot ce trebuie să fac ies din casa și ma îndrept spre școală... Dupa 10 minute ajung la școală, întru și nu vad pe nimeni nici un copil, nici un profesor.... După catva timp imi aduc aminte că azi nu invatam și nici maine... Gândirea mea a fost trezită de telefonul care suna in continue, îl iau din buzunar și vad ca era.........
Va urma.....