• 1 •

67 2 8
                                    

• nie pamiętam, od kogo oraz nie mam zapisanych pytań, więc enjoy moje odpowiedzi •
1. Janek
2. Po prostu tak mi się podobało i tak zostało. Jestem wielkim zwolennikiem imion unisex, a Cody i Drew to właśnie imiona, które można nadać i dziewczynce, i chłopcu.
3. Of course pisanie, ale nie tylko opowiadań, bo i wierszy oraz piosenek. Kiedyś interesowałem się tańcem, ale potem ta pasja gdzieś uciekła. Kilka miesięcy temu wróciła, a od kilku tygodni uczę się od nowa.
4. A żeby to jednego! Tokio Hotel, Black Veil Brides, ogólnie post hardcore uwielbiam, Marilyn Manson, mam mega sentyment do One Direction, których to poznałem w podstawówce, Tokio Hotel to jeszcze czasy przedszkola :') I don't care. Teraz trochę k-popu: BTS, BlackPink, Holland, Big Bang, wkręcam się powolutku w Twice. Nie zapomnijmy o moim królu, Adamie Lambercie. Luv ya hyung.
5. Czarny i niebieski. Ale co do ciuchów to lubię chodzić głównie z czarnym i żółtym. Emo słońce. I kocham swoje pieszczochy i glany.
6. Ostatnio dzień i noc nie robi mi różnicy, ale w związku z problemami ze snem to noc, bo wtedy nikt się mnie nie czepia, że śpię.
7. Film: To na podstawie książki Stephena Kinga z 2018 roku, książka LO Story Magdy Skubisz (można się nieźle pośmiać, polecam w opór), Chuda Judith Fathallah, seriale: Shameless z 2011 - obecnie, Krzyk z 2015, Glee z 2009 - 2015 (kocham całym serduszkiem), 13 powodów, chociaż momentami miałem ochotę wyrzucić komputer przez okno.
8. Naprawdę zależy... Co do 13 powodów na przykład, to wolę kolejność serial - książka. Po obejrzeniu wziąłem się za czytanie i styl pisania Jaya Ashera nie przypadł mi do gustu, za to serial trzymał poziom.
9. Milka is lifeu.
10. Ruskie! Ulubione. Mniam.
11. Kiedyś rozlewałem, teraz to leję na bok talerza i sobie maczam.
12. Zdecydowanie matematyka i to od zawsze. Nigdy nie szła mi dobrze, w podstawówce nawet miałem dwóję. Aktualnie siedzę drugi rok w LO właśnie z powodu matematyki. Chociaż w tym roku dzięki pewnym nauczycielom znienawidziłem też polski i angielski, który do tej pory był moim oczkiem w głowie. Life sucks.
13. Zdecydowanie kartkówka. Jak spóźnię się na WOS, to mam przejebane do końca roku.
14. Kaszel, bo przez katar dostałbym kurwicy, gdybym musiał co chwilę zapierdalać po chusteczki, na których w końcu bym zbankrutował. Ja + katar = III wojna światowa.
15. I tutaj nie pamiętam, ile osób miałem nominować, więc nominuję tyle, ile mi się podoba 3:
_geniusbitch
jelen26
jedzeniejina
Vkook_is_lajf

what the... czyli nominacje i inne pierdołyWhere stories live. Discover now