sebepsiz

35 10 5
                                    

Yeni bir balon şişireceksiniz
Peki bu hayatta neyin pesindeşiniz.kaybettiginiz onca şeyi geri getirebilecek misiniz? (Muamma)Sadece gülmeyi unutmuş olabilirsiniz.Hayatin onca acısına karşı gülmeyi, unutmuş olabilirsin...Gülmeyi unutunca hayatı da unutuverdibiz değil mi ?
Vazgeçtin mi yoksa okadar bıraktığın zamani yada şöyle sorayım bırakabildin mi?
Güneşe bak sonra da ay'a daha sonra dünyanı izle,yaşadığın kadar sonuna yakınsın aslında ..
Bu sayede birşeyler hatırlamış oldun mu ? Biraz çocukluğumuza gelelim ;
İlk önce " sevmek "kelimesinin ne anlama geldiğini biliyorduk daha sonra öğrendiğimiz şeylerle hayatın etkisi ile başka şeyler de kattık yanlış saydık !
Kaybolan yada giden çiçeklerimize yeniden sahip olabildik mi ?'HAYIR' diyisini duyar gibiyim . Peki o yüreğine gerçekten bu kelimeleri nasıl sığdırmayı başarıyorsun ki ?
Şimdi hayallerimiz ,umutlarımız rengarenk oluverdi istemsiz bir halde.En sevdiğiniz kişilerin artık dudaklarındaki duymadığımız heceleri okuyabiliyoruz.  Önce kafamdaki onca saçma sapan şeyi bir uçurtmaya bağla ve uçmasını dile böylece giden umutlarının ne kadar değerli olduğunu anlarsın. Ve o giden saçma şeylerle ömründen 3saniye çaldin.simdi sonuna daha yakınsın. Ama hakliydim hakliydin hakliyiz dostum. O bazı gerçekleri yalan üzerine koyduklarını da bir deftere hapset. Böylece sadece çocukluğun kaldı .Yani biz çocukken daha çok temizdik...
Biraz çocukluğumuzdan uzaklasalim ama çok değil . Aşık oldun mu ? Olabildin mi?
Peki hayat sadece sevgiden mi ibaret .Hayatın yaratıcı bir karakter oluverdi ve sevdgin insanları hatırladın 😊
Anlamsızca gozunden akan yaşı yağmurla birlestirdin mutlu oldun.😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sebepsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin