it happens pt.4

550 9 0
                                    

Pov. Zoë
Inmiddels is het 23 uur. Ik ben nog met de helf, de andere helft is al boven dingen aan het doen die ik niet wil weten. Als namjoon ineens zegt: is het mischien handig om de meiden bij ons te laten slapen?
Yuta: is er dan geen slaap plek te kort?
Jimin: 1 van ons kan jij toch menemen?
Yuta: ja dat kan maar als iemand dat wil? Ik ga btw wel naar huis (het huis van nct)
Namjoon: Zoë ga jij dan bij mij?
Ik: ja ik heb alleen geen pyama of iets anders dergelijks.
Namjoon: ja daar zorg de jongens wel voor he?
Jongens: o ja dat komt goed.
Nikki: he Amy ga jij maar bij jin slapen, vind hij vast niet erg.
*Amy kijkt jin aan*
Amy: mag het?
Jin: ja ik vind het goed.
Jimin: dan neem ik wel Nikki mee.
Nikki: hallo ik ben geen bezit, mag ik ook kiezen?
Jimin: nee dat mag niet. Jimin doet een arm om haar heen.
Jeahyung: dan moeten Kim en yona met ons mee.
Kim en yona: ja is goed.
Ik loop naar boven zoekend waar de kamer van namjoon is.
Ik: oke veel deuren, als ik er een open maak dan heb ik kans dat ik een van de meiden die bezig is exposé,Dat doen we dus niet he.
*Gelukkig komt namjoon aan lopen*
Namjoon: mijn kamer is hier je loopt nu naar de kamer van hoseok.
Ik: o god had ik ze bij na betrapt.
Namjoon: wie zijn ze?
Ik: o ik bedoel had ik hoseok wakker gemaakt.
Onder tussen lopen ze naar zijn kamer.
Namjoon: o die is nog wakker hoor.
Ik: hoe weet jij dat?
Namjoon: betrouwbare bronen.
Ik: wie zijn dat?
Namjoon: nou ja mensen.
Ik loop dichter naar namjoon
Ik: wie dan?
Namjoon: mensen die ergens mee bezig zijn.
Namjoon gaat op de stoel van zijn burauo zitten.
Ik: joonie zeg het nou, alsjeblieft.
Namjoon: niet zo drammerig zijn, daar zal je spijt van krijgen. *grijns*
Ik: als je het me nou gewoon zegt stop ik.
Namjoon: ug okay, nou ben ik er klaar mee.
Namjoon staat op en loopt mijn richting op.
Ik: wat ga je doen dan kleintje. *grijns*
Namjoon: nou is het klaar baby girl.
Namjoon loopt naar mij toe, ik loop naar achteren tot dat ik een muur voel. Als ik tegen de muur aan sta komt namjoon heel dicht bij me staan.
Namjoon: spijt?
Ik: zal ik nooit krijgen.
Namjoon drukt zijn lippen op de mijne. Hij begint gelijk ruw, hij laat me een beetje naar voren komen zo dat hij zijn handen om me heen kan doen. Inmiddels heb ik mijn handen om zijn nek heen gedaan. Hij leid me naar zijn bed. Hij laat mij op zijn bed vallen en hij gaat op mij ligen. Hij kust me weer en steek zijn tong in me mond en verkent het. Namjoon gaat naar mijn nek toe en begint daar een beetje aan te zuigen, als hij de sweet spot gevonden heb begind hij daar als een malle aan te zuigen.
Hij haalt zijn lippen weg. Ik ben aan het heigen als of me leven er van af hangt. Hij doet mijn shirt omhoog en ziet van alles. Na dat ook zij kleren uit zijn begint hij me weer te zoenen. Deze keer zijn zijn handen niet ergens rond mijn waist maar op mijn vrouwen gebied. (Lekker pruts dit maar he idc). Hij voelt een beetje naar na zeg hij.
Namjoon: klaar voor je straf kitten?
Met dat verruild hij zijn hand voor zijn dick. Namjoon begin te pushen en niet zacht ook.
Zoë: moest dat meteen zo hard.
Namjoon: ja dat is deel 1 van je straf.
Hij gaat door met waar hij mee bezig was, en niet zo een klein beetje ook.
*Time skip*
Toen namjoon klaar was en Zoë niet meer kon lopen nam hij plaats op zijn echte helft van het bed.
Namjoon: ik hou van je kitten.
Ik: hou ook van jou maar volgende keer wil ik wel weer lopen als ik terug van jou kom.
Namjoon: ik zal het proberen.
Met dat valt hij in slaap met zijn armen om mij heen.

Pov kim
Rm zei dat de meiden beter bij hun konden slapen maar, er waren niet genoeg kamers.
Jeahyung: Kim ga jij anders met mij mee?
Ik: ja is goed.
We gingen naar zijn auto en reden naar het huis van nct.
Ik: zijn de andere jongens in huis?
Jeahyung: nee ze zijn naar een ander feestje van 1 van de members hun nichtje.
Ik: wou jij niet dan?
Jeahyung:nee dat meisje heeft echt een crush op mij en dan gaat ze helemaal klef doen enz.
Ik: dat is echt vervelend.
Jeahyung: ja inderdaad. Btw vind je het heel erg om bij mij op de kamer te slapen?
Ik : nee hoor.
Jeahyung: oke ga jij eerst douchen?
Ik: ja is goed maar ik heb geen pyama ofz iets.
Jeahyung: komt goed je krijg wel een sweater van mij.
Ik werd naar zijn kamer geleid waar de douch aan grensde.
Kim: mag ik een sweater?
Jeahyung knikte en ging naar zijn kast die best wel groot is.
Jeahyung: hier deze.
Ik pakte de sweater een en liep naar de douch. Ik stond onder de douch even te denken. Ik zag geen extra bed maar een 2 persoons bed. Zou ik dan bij hem in bed moeten ligen? Hm als hij zijn handen thuis houdt.
Ik kwam uit de douch en trok mijn ondergoed weer aan en daar overheen de sweater. Ik kwam uit de badkamer en hij zat daar op ze bed op ze telefoon.
Ik: wil jij nog douchen?
Jeahyung: ja is goed.
Hij ging naar de badkamer en ik ging op zijn bed zitten een beetje op insta kijken. Na een half uurtje hoorde ik de deur open gaan. Ik keek niet op want ik was een fimpje aan het kijken.
Ik: heb je lekker gedouched?
Met dat keek ik op en weet niet wat ik zag. Hij kwam uit de douch, zijn body stoomde nog van alle hitte. Ik keek 1 keer niet besevend dat hij alleen een handdoek om had. Ik schrok en probeerde naar me ogen van hem aftehalen maar dat lukte me maar je wel even. Jeahyung snapte me en ik keek snel naar mijn telefoon. 
Jeahyung: kan je het zien of moet het iets dichterbij?
Ik werd rood, ik had me omgedraaid.
Ik: kan ik en weer omdraaien?
Jeahyung had alleen een broek aangtroken ,maar geen shirt.
Jeahyung: ja je kan omdraaien.
Jeahyung stond voor het bed. Nog steeds shirtloos.
Jeahyung: zullen we Netflixen of wat anders?
Ik: wat versta je onder anders?
Jeahyung sprong op bed en lach boven op me. Hij kuste me en ik kuste vrij wel snel mee, na een tijdje liet hij los.
Jeahyung: dit is een beter plan denk ik.
Hij kuste me weer en begon te bewegen. Ik voelde zijn errection in me wettnes. Hij maakte me kleding los en ik deed het zelfde bij hem. Ik moet toegeven hij ziet er beter uit van dichtbij. Zijn handen gleden naar beneden en langzaam gingen zijn vingers in mijn wett core. Hij vingers een beetje en ik kreunde. Na een kleine 15 minuten als een moaning mess onder hem ligen ontdeed hij zich van zijn broek en onderbroek. Hij begon langzaam te pushen. Ik was dicht bij mijn climax.
Ik: ah- Jeahyung ik ben dicht bij.
Jeahyung: ja ik ook.
We kwamen tegelijk en hij ging naast me ligen. Ik pakte de deken en deed het over ons heen. We zijn optijd gestopt want de jongens kwamen binnen.
Nct: HI WE ZIJN THUIS.
Jeahyung: ja hi, nu stil want ik probeer te slapen.
Nct: oke truste man.
Jeahyung: ja thnx Julie ook.
Ik draaide me om en probeerde te slapen toen ik ineens 2 handen om me heen.
Jeahyung: slaap lekker baby.
Ik: jij ook.
Julie vielen allebei in slaap.

Pov Amy.
Ik zou bij jin gaan ligen. Ook uitgerekend ik, de gene die echt een crush heeft op mister world wide handsome. Ik hoor jin praten tegen ze members, hij praten heel snel dus ik kon het niet volgen. Vervolgens komt jin naar mij toe en zegt.
Jin: kom je, ik ben moe.
Ik: Ja oké, truste people.
Ik liep jin achterna naar boven, toen ik binnen was deed hij iets wat ik totaal niet van hem verwacht had.
Hij klemde mij tusen hem en de deur En blokerde de mogelijke ontsnapings wegen. Hij stond redelijk dicht bij me en daardoor werd ik zenuwachtig en me wangen werden roder.
Jin: zo, dus jij hebt een crush op mij?
Ik slik en bedenk snel wat ik moet doen. Wetend dat ik in nood de stomste beslissingen ooit maak.
Ik: pf nee hoe kom je er bij?
Jin: ik heb het je zelf horen zeggen.
Ik: waarneer?
Jin: doet er niet toe?
Ik: ja w- . Hij stopte mij door zijn lippen op de mijne te drukken. Ik was redelijk in paniek maar doen kon ik maar 1 keuze maken om maar mee te kussen. Hij beet zachtjes op mijn lippen en daardoor ging mijn mond open en stak hij zijn tong in mijn mond. Hij was pittig goed moet ik zeggen. Hij verplaatste zich naar mijn nek en markte mij met zijn clumb lips. Een kreun verliet mijn mond omdat hij mijn spot raakte. Hij merkte dat ik er wel van genoot dus hij ging door. Hij deed zijn armen om me heen en kuste me weer op mijn lippen. Hij voorseerde mij om mijn benen om hem heen te doen. Toen dat zo was liep hij maar zijn bed en liet mij op dat bed vallen.
Jin: nog steeds zekker van je antwoord? Weet 1 ding ik straf kitten die liegen he.
Ik: nog steeds niet. (Ook al was dat wel zo).
Jin: oke dan weet ik genoeg.
Ik schrok heel even maar hij tak zijn tong weer in mijn mond. Intussen knoopte hij mijn blouse los. Toen hij uiteindelijk los was verliet hij de kus alweer.
Jin: goodbody. *grijns*
Ik: omg stop ik word nog zenuwachtiger.
Hij wou weer naar mij toe leunen maar ik pakte zijn swaeter en trok hem uit. Ik schrok heel even, "damm hij heeft gwn abs, oke. Hij kuste mij weer en ging met zijn handen mijn gehele lichaam langs. Tot hij bij de bovenkant van me broek kwam en het los maakte en uit trok. Ik ging met mijn handen via zijn nek waar mij handen waren via zijn borst en abs naar zijn broek en deed hem ook uit. Hij ging langs mijn wett core en ik voeld zijn errection.
Jin: geen crush zegt ze maar see how is needy now.
Jin deed zijn onderbroek uit en vervolgens die van mij. Hij pushte zijn volledige lengte in mij zonder enige waarschuwing. Ik kreunde heel hard want hij ging hard en diep.
Ik: jin-ah moest dat meteen.
Jin: ja ik zij toch dat ik liegende kitten zou gaan straffen ,maar ik ben nog niet klaar. Zei hij een beetje buiten adem. Ik was een moaming mess onder hem. Met de wetenschap dat iedereen dat zal zijn deze avond.
Hij ging zo nog een paar minuten door.
Ik: ik ben dicht bij jin-ah
Jin: ja ik ook.
Na nog een paar harden diepen pushes kwam ik en hij daarna.
Hij ging van me af en pakte zijn deken en legde hem over mij heen. Ik was dood moe.
Ik: Jezus jin wat heb jij een conditie.
Jin: wat verwacht je, zingen en dansen tegelijk.
Ik: daar heb je een punt.
Ik ging met mijn hooft op zijn borst ligen en viel in slaap door zijn hartslag . Hij een paar minuten later ook.

Schrijvers bericht.
Sorry dat het zo lang duurde dus Julie verdienen een lang hooftstuk. (1984 woorden). Hierna komt nog 1 part van it happend want iedereen wilt zijn smut scene. Daarna kunnen we verder met de dagen

how it happendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu