Hey , i'm Dina ..:))
Povestea mea o sa vi se para ciudata dar face parte din visul meu asa ca am vrut sa vi-l impartasesc si voua .Intr-o noapte am visat ca in urma unei defectiuni la masina, compania de asigurari a masinii ,ne-a oferit cazare la un hotel de 5 stele din Bucuresti, fiind in drum spre niste rude.Eu si prietenele mele Ana , Alissa si Emma , am crezut ca e o gluma dar gosh :) e pe bune !!
Ok sa incepem fetelor , trebuie sa ne grabim sa ajungem sus ...
ANa: -Ce camera era?
Emma:- 204 nu ?
Eu: Alissa ,cheia !
Am deschis usor usa si am intrat ...
Ana: omg.....e superb !!!!
Eu: Stiu ,girls ,stiu !! gosh morr !!
Ne-am acomodat destul de repede si am inceput sa cercetam tot hotelul ca nebunele..ok nu chiar ca nebunele..
(Intre timp ) Baietii 1D se afla in acelasi hotel cu noi , urmand ca a doua zi sa sustina un concert ..,dar noi nu stiam absolut nimic despre toate acestea :((
Harry :Hey Louis , mi-ai vazut ceasul ?
Louis:Da , e pe noftiera din hol .
Harry: mersi , dar bagajele mele unde sunt?
Louis: Ti se pare ca arat eu a ingrijitor de bagaje?
Harry : Nu , imi pare rau ..ma duc sa verific la receptie .
Si-a luat cheile si a iesit pe usa. La o cotitura a holului s-a intamplat ceva bizar :) Eu si Alissa
mergeam dansand pe hol cand :
Alissa: Oh !!
Eu ; Hey !! esti bine ??
Harry:Ummm , imi pare rau ca am dat peste tine , ma gandeam la altceva ..
Nu puteam sa credd !!! Harry Styles era chiar acolo , chiar el cerandu-si scuze de la prietena mea si ridicand-o de jos .
Alissa: E in regula ..tu nu esti..?
Harry : Membru al trupei One Direction ? Da sunt.
Alissa: Si ce cautati aici , in Romania?
Harry:Avem concert , maine..Ati vrea sa veniti ?
Mi-am dat seama din privirea lui ca intr-adevar ii placea de Alissa , asa ca i-am lasat acolo si m-am intors in camera.Nu am spus nimic Emmei si Anei pentru ca eram prea entuziasmata si de aceea am simtit ca trebuie sa iau aer.Am iesit singura pe terasa uriasa a hotelului si ma gandeam ca Harry si Alissa nu au nici o sansa impreuna pentru ca in cateva zile ei o sa plece, noi la fel .. totul era doar o chestiune de zile..