9

579 71 3
                                    


"aku kat mana ni ? "

Ah ! Ditempat aku mimpi aku bunuh Jungkook .

Aku memandang diriku memapah Jungkook di ribaku .

"Jin .. "

Aku memandang empunya suara .

"kau..."

"Ta-tak Yoongi . Aku silap . Ni kesilapan kecil aku . Aku minta maaf sebab bunuh kawan kita . Aku tak berniat . Diorang yang paksa aku bunuh diorang yoongi . "

Aku melihat diriku bangun dan pergi ke arah lelaki bernama Yoongi .

Yoongi kelihatan takut .

"Hyu- hyung . Kau buat apa ni ? "

"Aku- aku silap yoong . Aku tak tahu . Aku takut yoong . Tolong aku yoong . "

"Ak-aku akan tolong kau Jin . Duduk sini aku nak ambil plastik sampah letak badan Kook . Lepastu kita tanam dan kita hidup seperti biasa eh ? " Yoongi berkata sambil tersenyum kelat .

Aku mengangguk perlahan .

Aku melihat selepas beberapa saat Yoongi pergi kelihatan diriku mengikuti Yoongi dalam diam . Aku turut ikut dimana diriku pergi .

"Yoong . Kau telefon siapa tu ? "

" ah . Ak- aku call Tae . Tae cakap dia nak balik dah . "

"Tak . Kau call polis kan . "

Yoongi menggelengkan kepalanya tanda tidak . Tetapi aku melihat diriku tersenyum seperti orang gila .

"JANGAN !!! "

aku menjerit kuat apabila melihat tubuh Yoongi yang ditikam bertubi tubi oleh diriku .

Mata ku tutup . Tak sanggup melihat apa yang berlaku .

Aku .. Betulkah ni aku yang dulu ?

Betulkah aku yang membunuh semua orang .

Aku takut .

[C] SICK • ksjWhere stories live. Discover now