~ NESIMTITUL ~

282 16 0
                                    

Ajung acasa, sunt in fata casei deschid usor usa si intru incet cand sa intru in camera mea Kail ma striga.

-Ai ajuns pisi??

-Ti-am zis sa nu imi mai zici asa sti consecintele.

-A da dar nu imi e frica nu are de ce.

-Daaa vezi ca mai tarziu vine o prietena pe la mine sa ne lasi in pace. Ai auzit?

-Da bine ok,tie foame?

-Nu,ma duc in camera mea sa fac un dus.

Inru in camera si imi  arunc telefonul in pat si ma duc in baie.

Kail P.O.V.

Samantha este chiar frumoasa si buna rau dar mai intai ca sa treaca prin patul meu trebuie sa-i castig increderea si sa nu mai fiu un magar dar nu ma pot abtine in prajma ei. Trebuie sa fiu un gentelmen trec pe langa camara ei si aud telefonul ei sunand,intru stiu ca nu e bine sa intru dar o fac ma uit la telefon si vad ca o suna unu Chris asa ca raspund chiar daca nu e fromos.

-Alo

-Hei Samantha vrei sa vi cu mine si cu Sasha la o petrecere?

-Nu,nu o sa vina are treaba pa.

Si ii inchid telefonul in nas cand ma intorc o vad pe Samantha doar infasurata intr-un prosop.

-Ce cauti in camera mea??!!

-Aaaaa,nimic ma uitam si eu pe aici.

-Ti-am dat voie sa intri??!

-Nuu dar...

-Iesi acum.

-De ce??

-Pentru ca e camera mea si eu nu te vreau aici ai inteles?!

-Nu,si ce o sa-mi faci tu o fetita?

-Chiar vrei sa afli?

-Da stiu ma lasi fara mostenitori uuuu mai speriat.

Nu ma pot abtine sa ma apropri de ea dar ea se indeparteaza asa ca o prind de incheietura si ma uit fix in ochii ei caprui si ma apropri de urechea ei si ii soptesc:

-Iesti asa fromoasa ma exciti asa ca imbracate si ne vedem jos trebuie sa vorbin ok.

-Nesimtitule.

Samantha P.O.V.

Doamne ce nesimtit cum sa imi vorbeasca asa haaa las ca am eu ac de cojocul lui vrea razboi ii dau eu razboi ma imbrac cu niste colanti si o bluza cu un decolteu generos imi prind parul intr-o coada de cal si cobor ma duc in bucatarie si il vad pe Kail cum fumeaza ma duc sa imi iau o sticla cu apa ma aplec si simt cum doi ochi sunt atintiti asupra mea imi iau sticla cu apa si ma uit la Kail si acum observ ca este la bustul gol si doar in boxeri.

-Ce faci pisi nu te mai holba la mine stiu ca arat bine dar abtinete.

-Nu ma holbam la tine, si ii arunc o privire nervoasa.

-Ia vino incoace.

-Nu vin lasa.

Imediat plec si ajung in camera mea unde dau drumul la televizor dar pana s-ai dau drumul aud o ciocanitura in usa.

-Intra.

-Ce faci pisi?

-Daca ai venit sa flirtrezi cu mine sti unde ee usa.
Ps:Samantha la medi

~ IUBITA DE UN AFEMEIAT ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum