Jin, sevgilisinin açacağını düşünerek tekrar aradı onu.
Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz. Sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakabilirsiniz.
"Namjoon, tekrar gelebilir misin? Senin öldüğünü söylüyorlar, ama Tanrı'm, senin ölmediğini biliyorum! Şaka yapmayı sevdiğini biliyorum, ama bu beni korkutmaya başladı. Söz veriyorum, geri gelirsen o istediğin köpeği sahipleniriz. Seni özlemeye başladım."
Ağlıyordu, ancak sevgilisi bunları dinlediğinde üzülmesini istemediği için belli etmemeye çalıştı. Jin'e sürekli ağlayınca bile çok güzel olduğunu, ancak ağladığı süre boyunca canının çok yandığını söylemişti. İşte bu yüzden Jin, canı yanmasın diye ağladığını belli etmek istemiyordu.
"Camın önüne koyduğun petunyaları sürekli suluyorum, ancak sen yokken çok sıkıcı oluyor. Sahibi gelmeyince solmaya yüz tutuyorlar, Joonie. Lütfen artık gelir misin?"
Sürenin dolmasına az kaldığına dair titreşimi hissetiğinde veda etmesi gerektiğini fark etti.
"Özür dilerim, ancak bu saçma şey beni kısıtlıyor. Kapatmam gerekiyor gibi. Ama üzülme sevgilim, seni tekrardan arayacağım. Seni çok seviyorum, Namjoon-ah, evet, biliyorum, sende beni seviyorsun. Görüşürüz, günışığım." dedi ve gözyaşlarını serbest bıraktı. Artık saklamasına gerek yoktu, onu göremediği için Namjoon acı çekmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
leave a message | namjin
Fanfiction"aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz. sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakabilirsiniz." jin, ölen sevgilisine 7 farklı mesaj bırakmıştı.