Tanıtım1-YILMAZ AİLESİ

805 17 6
                                    

ZEYNEP YILMAZ

23 yaşında bursa gölyazıda doğup 3 yaşına kadar orda kalmış bir sebepden dolayı istanbula tşınmışlar. Babası annesi ikizi bir de köpeği vardır. Annesi ve babasıyla yaşamaktadır.Profosyenel koşucudur.

CİHAN YILMAZ

Zeynebin babasıdır. Gölyazıda doğup büyümüştür ve zeynebin annesi demetle tanışmış evlenmiştir. Üç sene orda kaldıktan sonra istanbula dönmüş milli takımda koçluk yaptıktan sonra babasının vefatından dolayı yılmaz holdingin hislerinin başına geçmiştir.

DEMET YILMAZ

zeynebin annesidir. Gölyazıda büyümüş ve cihanla tanışıp evlenmiştir. Üç sene daha orda kaldıktan sonra istanbula dönüp annesinden kalma moda evinin başına geçmiş kısa süre de tanınmıştır.

CAN YILMAZ

Zeynebin ikizidir. 23 yaşındadır . Profosyenel denilebilcek derece boks yapar. Cihanın üzerine boks dersi almış demetin isteğine göre turizm işletme okumuş yağmur aşık olıp evlenmiştir ama sonra kaydını dondurmuştur. Hem babasına holding de yardım ediyor hem de spor salonunu işletiyordur.

YAĞMUR YILMAZ

22 yaşındadır. Hala turizm işletme okumaktadır.Zeynebin liseden beri arkadaşıdır canı seviyordur hatta can o bölümü gittiğini öğrendiğinde o da o bölümü yazmıştır ve sonunda canla evlenmiştir.

AKSEL YILMAZ

24 yaşındadır. zeynebin amcasının oğludur . Çapkındır . Kendi barında şarkı söylüyordur. Holding de babasına arada sırada yardım ediyordur.

AHMET YILMAZ

Zeynebin amcası Akselin babasıdır . Karısı vefat ettikten sonra tekrar evlenmiştir. İş dışında da katı ve otoriterdir.

JANE ...... YILMAZ

Zeynebin cici yengesi Akselin cici annesidir.

HAYAT AŞKA GELMEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin