Aralık ayının 31'i , saat tam 00:00'da ben gelmişim dünyaya.Dedem "NEVRUZ" koymuş adımı.Çok ağlarmışım bebekken.Annem benim her ihtiyacımı sağlamasına rağmen hep huysuzmuşum.Simdi de öyleyim.Yani pek bir şey değiştiği söylenemez.Babam çiftçi ,annemse ben doğduğumdan beri ev hanımı,ve bir ablam var.Yani iki kızız.Babam heo bir oğlu olsun istemiş ama maalesef iki kızı olmuş. Ama babam ben doğduğumda bile kızım diye üzülmemiş ve hatta eve bereket getirdiğime bile inanmış.Zaten çoğu kişi benim şanslı olduğuma ve aileme bereket getirdiğime inanır.Zaten ben doğduktan sonra babamın aldığı ekin bollaşmaya başlamış. Ve okul çağım gelmiş ve babamlar beni köy okuluna yazdırmışlar. Köy okulu öyle bildiğiniz okullara benzemez. 5. sınıfa kadar öğrenciler vardır ve 1 sınıf vardır. Bu da her sıra bir sınıfa ayrılmış demektir, yani tek sınıf , 5 sıra ve her sırada ayrı sınıflar, ve tek öğretmen. Dersler her sabah saat 09.00'da 1. sınıfların dersiyle başlardı ve 1. sınıfların dersinden sonra 2. sınıfın dersi gelirdi ve bu böyle sürüp giderdi. Ve diğer sınıflar kendinden büyüklerin ya da küçüklein dersini dinlemek zorunda kalırdı. Yani köy okulu çok zor şartlarda eğitim veren bir okuldu. Ve ben 5 sınıfı da "Pek iyi" ile bitirdim. 6. sınıfa geçtiğimin yazı öğretmenim bizim eve geldi ve ortaokula gidip gitmeyeceğimi sordu. Babamsa bana bu kadar eğitimin yeterli olduğunu, devam etmeyeceğimi söyledi. Öğretmenimde o zaman Nevruz'u bana verin, benim yanımda ortaokula gitsin dedi ve babam bu teklifi kabul etti. Okulların açılacağı zaman öğretmenimle birlikte İstanbul'a gidecektik...
YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM...