4.rész

34 5 1
                                    


Amint fe kapcsolódott a lámpa nem akartam hinni a szememnek. V ott állt előttem anyaszült meztelenül. Nem tudtam, hogy el forduljak vagy ne. De nem bírtam elnézni.
- Mi az tetszik amit látsz? Vagy csak nem láttál még faszt - erre a megszólalására kétszeresére nőtt a szemem.
- Hát is is.- Jézusom ezen a napon egyszer nem hazudtam 👍
Pislogtam és egyre közelebb jött felém. Mikor már tette volna a kezét a melltartómra meg állítottam.
-Ne!!! Most ne - csak ezt tudtam ki nyogni gyorsan
-Miért? - végül is én sem értem ki az a hülye aki 14 évesen már testi kontaktusba legyen egy fiúval aki nem mellesleg 8 évvel idősebb.
- Mert mondgyuk 8 év van köztünk. Azért - úgy nézett rám mint valami hülyére
-Azt tudom nyugi és azt is hogy hogy még szűz vagy - ezt honnan tudta??
-És neked ez nem jelent semmit?? - kérdeztem
- Hát már kurvára kanos vagyok és a szűz lányok ilyenkor még jobban be indítanak - én nem hittem fülemnek. Mást nem tudtam csinálni csak sikítottam egy nagyot.
Kis idő után Jimin rontott be.
-Haver te mit csinálsz PP-vel?? - kérdezte
-Kanos vagyok. És ő még szűz - ismétli meg vagy már 10000x kezdtem unni
-És ezért még akartad volna erőszakolni??? -
-Ja. De te úgy se tudod milyen ez mert neked mindig ott van Jeungook és mindig basztok. De nem csak ti hanem mindenki és már elegem van!! - akadt ki, és már szinte üvöltött. Én addig kisurrantam, és fel mentem Jinékhez és imatkoztam, hogy aktus közben zavarja0m őket de hála az égnek nem.
-Mi a baj PP??-néztem értetlenül
-V meg akart erőszakolni! - és ez után nem bírtam. El bőgtem magam ma már vagy harmadjára.
Ez után össze estem és csak annyit éreztem hogy valaki fel emel és a szomamba visz és le tesz az ágyra, majd besuppedt mellettem. Fel néztem és Jimin aggódó arcát láttam.
-Jól vagy PP?? -
-Nem-
-Tudok valamiben segíteni?? -
- V-t meg ölni -
-Miért?? -
- Csak a mostani miatt. Amúgy nekem ő biasom utána meg te de szerintem már csak te maradtál.

A BTS  sztájlisztjaWhere stories live. Discover now