Κοιταω τον σκοτεινό ουρανό με ένα μελανχολικο βλέμμα .Παλι θα βρέξει . Τελευταία όλο βρέχει . Μάλλον ο ουρανός είναι πολύ λυπημένος τελευταία . Τουλάχιστον δεν νοιωθω μονο εγώ λύπη και απόγνωση
Βγαινω εξω στο μπαλκόνι και κοιταξω την "θεα" .
Θεα ........? Ψέμα μεγαλο ψέμα .....το μονο που βλέπω είναι πολυκατοικίες . Παλιές και καινούργιες . Μονο πολυκατοικίες . Πολυκατοικίες με φώτα σε κάθε οροφο . Ποσοι άνθρωποι στον καθένα αραγε ? Αρκετά υποθέτω ......ολοι τόσο κοντά αλλά ταυτόχρονο τόσο μακρυά .
Ανοίγω το πακέτο με τα τσιγάρα που εχω στο χερι μου και βγάζω ένα . Παίρνω τον αναπτήρα και το αναβω . Τον αφήνω ανοιχτο για λίγο . Βλέπω την φλόγα να τρεμοπαιζει απο τον αερα . Φαίνεται τοσο όμορφη , σαν να σε καλει να την αγγιξεις αλλά τόσο καταστροφική .
Το βάζω στο στόμα μου κα παίρνω μια γερή γεύση απο το αργό αυτό δηλητήριο.
Κοιταω τον ουρανό ξανά ............ Μπουμπουνιζει πλεον . Μάλλον ο ουρανός είναι έτοιμος να ξεσπάσει
Καλυτερα να μπω μέσα ....ας τον αφήσω να ξεσπάσει μόνος του .Ουτε εμένα μου αρέσει να με βλέπουν όταν λυγιζω εξάλλου .
Είμαι έτοιμος να μπω μέσα όταν ακούω ένα ήχο .Έμοιαζε με τιτιβισμα απο κάποιο πουλί . Ακούστηκε πίσω από τις τριανταφυλλιές της .
Αχχχ θυμάμαι ποσο τις αγαπούσε ...... Είχε άρωμα ολόιδιο με αυτο της τριανταφυλλιάς. Ήταν το αγαπημένο μου άρωμα που είχε .Το φορούσε συνέχεια και με τρελενε κάθε φορά .
Κοιταω πίσω απο τις τριανταφυλλιές και βλέπω ενα σπουργίτι .Τα φτερά του γαλάζια με πρασινο ενω το ενα απο τα δύο έμοιαζε σπασμένο . Πρεπει να έπεσε απότομα καπου και να το έσπασε στην πτώση .
Γιατί σπουργίτι όμως ? Γιατί έπρεπε το πουλι αυτό να ήταν σπουργίτι ? Γιατί έπρεπε να πέσει στο δικο μου μπαλκόνι ?
Τα αγαπούσε τα ζώα αλλά κυρίως τα σπουργιτια .Είχε γύρω στα τρια με τεσσερα σπίτι της . Αλλά παντα στο τέλος τα άφηνε ελεύθερα μετα απο λίγο .Γυριζω και πάω να φύγω αλά το νοιωθω να με ακολουθεί .
Γιατί με ακολουθείς ?
Συνεχιζω μέχρι μέσα και πάω να κλείσω την μπαλκονοπορτα αλλά τελευταία στιγμή μπαίνει μεσα .
Προσπαθει να πετάξω μέχρι με το τραπαζακι αλλά στην διαδρομή πέφτει .
Παει και κοντό στέκεται στην γωνία του τραπεζιού .Με κοιτάει με ματια θλιμμένα σαν να με παρακαλα να το βοηθήσω .
YOU ARE READING
When I was older
SpiritualΑυτό το βιβλιο είναι one shot και είναι γραμμνενο για τον διαγωνισμό "When I was older " . ............ Τι κι αν εχεις την καρδιά σου σπασμένη ? Τι κι αν όλα σου φαίνονται κατεστραμμένα ? Μπορείς να ονειρευτείς ? Ή κάθε όνειρο γίνεται και ένας εφι...