Tom:Neden bu kadar hayat zor
Jack:Bende anlamıyorum der ve uyurlar
Uyandıklarında kendilerini ormandaki bi kafeste bulurlar
Tom:bizi buraya kim getirdi burası neresi!
Jack: sakin ol kardeşimBir anda ikiside anlık bir acı hissedip oraya yığılırlar.Tekrar uyandıklarında kafesten uzakta bir ağacın üstünde bulurlar ve bir not vardır"hayatta kalmak istiyorsanız hayatın zorluklarına katlanacaksınız"
Tom: kardeşim buradan nasıl kurtulacağız ve neden böyle bir yere geldik?
Jack: bilmiyorum ama bunu her kimse yaptıysa onu bulup öldüreceğim.
Tom:bu ağaçtan nasıl aşağıya inecez burası çok yüksek korkuyorum.
Jack:sakin ol bir yolunu bulucaz sakın panik yapma tamam mı
Tom:tamam
Jack:bak şurada bı sarmaşık var ona atlayıp belki sarka biliriz 3 dediğimde 3
Atlarlar ve aşağıya inerler
Jack:bak gördün mü korkacak bir şey yokmuş.
Tom:bundan sonra korkmak yok sen ne dersen o
Ve ardından başka bir engel daha gelir zehirli bir gaz ve ardından bir anos "Eğer hayatta kalmak istiyorsanız bu gazdan kaçıp denize girmeniz gerekmektedir 1 dakika sonra geçecek başarılar
"
Tom: duydun mu?Jack:duydum
Tom:ne yapacağız şimdi?
Jack:en kısa zamanda bir deniz bulmamız lazım
Ve tekrar bir ses gelir "10-9-8-7..."Jack: koş koş!
Tom:neler oluyor?
Jack: anlatacağım sen beni takip et çabuk!
"On saniye sonra gaz gelecek deniz bulmanız gerekiyor bol şanslar"
Jack bı akar su görür ve onu takip eder en sonda büyük bir okyanusla karşı karşıya gelir ve gaz çok yakındır Tom'un elinden tutar ve suya dalarlar 1 dakika kadar nefes tutmaları gerekmektedir tutarlar ama gaz hâlâ geçmemektedir tahminlerince 2 dakika kadar nefes tutmuşlardır.
"Hahaha işte hayatta size böyle beklenmedik şeyler sunar her şeyin iki katına hazır olun.