Merhaba arkadaşlar ben hilal. Meryem Uzerli hayranıyım. Başlangıcında Muhteşem Yüzyıl dizisindeki konuları alarak kendime göre yeniden kurgulayıp sizinle paylaşabilirim. Umarım beğenirsiniz. Evet başlıyorum
...
Hürrem bir gün Hatice sultana gitmek için yola çıkar. Araba bir anda durur.
Hürrem - Ne oluyor? Gidip bir sorsana. ( Cariyeye söyler )
Cariye - Sultanım arabanın önünde bir kız durur. Perişan bir halde.
Hürrem bunu duyunca dışarı çıkar. Kız arabanın önünde durmuş yardım ister.
Kız - Yardım edin lütfen! Çok kötü bir haldeyim. Lütfen! ( Kız bayılır )
Hürrem hemen arabaya alır. Hatice sultanın sarayına götürür. Saraya gelirler, Hatice sultan bahçede oturuyordur.
Hatice - Hürrem hoş geldin. Bu kız kim?
Hürrem - Hoş bulduk Sultanım. Size gelirken arabanın önünü kesti. Yardım istedi bizden sonrasında bayıldı. Ben de aldım getirdim. Bir hekime gösterelim.
Hatice - Vaziyeti o kadar kötü mü? Nigar kalfa! Alın kızı misafir odasına götürün sonrasında hekim çağırın gelsin baksın.
Nigar kalfa - Tamam sultanım, hemen çağırıyorum hekimi.
Hekim gelir kızın durumuna bakar.
Hürrem - Durumu nasıl?
Hekim - Durumu iyi sultanım, sadece aç ve yorgun düşmüş.
Hatice - O zaman kız burada dinlensin. Uyanınca yemek yedirirsiniz sonra da yanımıza gelsin. Kimmiş öğrenelim.
Hürrem - Sağ olun sultanım .
Hatice - Önemli değil Hürrem de ne yapacaksın kıza ?
Hürrem - Bilmiyorum sultanım . Düşünelim bir ...
Bu sırada kız uyanmış ortalığı ayağa kaldırmıştır .
Kız - Neredeyim ben ? İmdat ! Yardım edin lütfen !
Nigar kalfa - Sakin ol ! Sakin ol ! Hatice sultanın sarayındasın . Hürrem sultan senin bayıldığını görünce buraya getirdi . Hekim geldi baktı . Açsındır yemek ye biraz sonra sultanların karşısına çıkacaksın.
Kız - Ne ? Saray mı ? Sultan mı ? Kurtuldum mu ben ?
Kızın yemeği geldi . Yemeğini yedi . Sultanların yanına gitti .
Nigar kalfa - Sultanım kız kendine gelince getirme mi istemiştiniz . Buyurun .
Kız sultanların önünde eğilir .
Hatice - Kimsin sen ? Kimlerdensin ? Nereden geldin buraya ?
Kız - Ben Alexandra sultanım kırımlıyım . Kırımdan geldim .
Hürrem bunları duyunca kıza şaşkın şaşkın bakar . O an kendini görür o kızda .
Hatice - Buraya nasıl geldin peki ?
Alexandra - Ben kırımda babam ile yaşıyorum sultanım . Annem veba hastalığından vefat etmişti . Barbarlar köyümüzü bastı . Yaktı yıktı. Ben de kaçtım sultanım .
Hürrem bunlari duyunca kendini tutamaz . Sessiz bir şekilde ağlamaya başlar. Yaşlar gözünden süzülür .
Hatice - Hürrem ! İyi misin ?
Hürrem - İyiyim sultanım, sadece anlattıkları , bana sadece çok sevdiğim bir insanı hatırlattı . Bağışlayın sultanım .
Hatice - İstersen bir elini yüzünü yıka . Açılırsın biraz .
Hürrem - Sağ olun sultanım , böyle iyiyim . Gerek yok . Bu arada Alexandraydı dimi ? Sen benim cariyemsin bundan sonra . Korkmana gerek yok . Kurtuldun .
Alexandra bunları duyunca çok sevinmişti . Mutluluk gözyaşları akıyordu gözünden . Hurrem sultana baktı ve teşekkür etti . Hürrem ise ona güldü .
Evet ilk bölüm böyleydi . Kısa olmuş olabilir bu yüzden kusura bakmayın . Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜRREM SULTANIN CARİYESİ
FanfictionMerhaba arkadaşlar hikayenin iki ana karakteri var . İsimden de anlaşıldığı üzere Hürrem sultan ve cariyesi Alexandra . Hürrem sultan Şehzade selimide doğurarak hatunluktan sultanlığa terfi etmiştir . Ama bu zamana kadar Alexandra yanında olmamıştı...