YAKUP EFENDİ

337 11 0
                                    

Merhabalar yeni bölüme başlıyorum. Eğer beğendiyseniz vote ve yorum yapmanızı istiyorum . Şimdiden hepinizi öpüyorum .

...

Sabah olmuş Hürrem kahvaltısını yapmaktadır. Alexandra ona herkesin içinde bir soru sorar .

Alexandra - Sultanım Gül Ağa yı çağırıyım mı ? Ondan istediğiniz bir şey vardır belki .

Hürrem Alexin ne demek istediğini anlar .

Hürrem - Çağır Alexandra . Hatırlattığın iyi oldu .

Alexandra daireden çıkar .

Taşlığa giderken karşısına Mahidevran Sultanın cariyesi Gülsüm hatun çıkar. Alexandra taviz vermeden geçerken ;

Gülsüm Hatun - Dursana bakayım sen .

Alexandra arkasına döner . Tip tip bakmaya başlar.

Alexandra - Ne var ?

Gülsüm - Kendini pek birşey zannetme . İki güne kalmaz yok olursun .

Alexandra buna çok sinirlenir .

Alexandra - Hım peki ya o iki gün içerisinde sen yok olursan

Gülsüm - Bak kızım senin boğazını keser , bedenini hayvanlara yem ederim .

Alexandra - Sen kendine çok güveniyorsun galiba . Ama sana birşey söyliyim mi ? O dediğini ancak rüyanda görürsün . Şimdi defol .

Gülsüm sinirli adımlarla gider .

Alexandra nın karşısına Gül Ağa çıkar .

Gül Ağa - Kızım sen ne arıyorsun burada ?

Alexandra - Seni bulmaya çıkmıştım .

Gül Ağa - Sen niye beni arıyorsun bakayım ?

Alexandra - Hürrem sultan seni soruyor müneccimi buldu mu diye ?

Gül Ağa - Buldum buldum . Zor oldu ama neyse sen söyle Hurrem Sultana bugün yakup efendi mermer köşkte olacak .

Alexandra - Güzel , aferin sana .

Gül Ağa - Aa sana ne oluyor be ? Sultan çıktın başımıza yürü işine .

Alexandra sinirlenir birşey söyleyemez Hürrem için . Daireye geri döner .

Alexandra daireye geldiğinde cariye lerin olmadığını görünce

Alexandra - Hürrem ! Gül Ağa ya sordum . Müneccimi bulmuş . Bugün mermer köşkte olacakmış .

Hürrem - Orada miymis ?

Alexandra - Evet

Hürrem - Söyle o zaman arabayı hazırlasınlar gidelim hemen .

Hürrem ve Alexandra yaklaşık yarım saat sonra mermer köşkte olurlar . Yakup efendi orada beklemektedir .

Hürrem onun yanına gider . Yalnız kalırlar.

Hürrem - Yakup efendi , senden çok kuvvetli bir zehir istiyorum. Bu zehri alan kişi yavaş yavaş zehirlenecek içi yavaş yavaş kanla boğulacak böyle birşey yapabilir misin ?

Yakup efendi - İstediğiniz mümkün sultanım . Lakin kişinin her zaman yanında taşıdığı bir eşyası gerek . Bunu getiriseniz istediğinizi yaparım sultanım .

Hürrem - Sen onu olmuş bil . Getiririm sana .

Yakup efendi - Tamam sultanım .

Hürrem saraya gider .

Alexandra - Ne yapacaksın ?

Hürrem düşünceli bakarken aklına birşey gelir .

Hürrem - Ne yapacağımı biliyorum . Sürekli yanında taşıdığı bir defter var . Onu alacağız .

Alexandra - O zaman yarın sarayına gidelim .

Hürrem - Evet , bir yolunu bulup o defteri sen alacaksın .

Alexandra - Tamam .

...

Evet bu bölümde böyleydi . Yarıda bırakmak zorunda kaldım . Kusura bakmayın , haftaya görüşmek üzere hoşçakalın .

HÜRREM SULTANIN CARİYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin